Ik zag deze foto ook bij je op de site staan, kan ik die ook via jou krijgen?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:12 schreef blackbully het volgende:
ps. ik heb nog foto's van kids. (wil iemand die nog claimen/hebben? op HI-res )
-----> naar wederhelft.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:23 schreef LadyS het volgende:
[..]
Ik zag deze foto ook bij je op de site staan, kan ik die ook via jou krijgen?
[afbeelding]
Staat in mijn profielquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:03 schreef diedrick het volgende:
[..]
Ik heb ze verstuurd naar Jonnetje en LadyS, van de anderen heb ik zo gauw geen mailadres...![]()
en nu weet ik alleen nog niet welk kind daar bij hoortquote:
zip file die je kan downloadenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:37 schreef Jonnetje het volgende:
BB mag ik een lading foto's van je?
Hoe doe jij dat dan, via MSN?
Dat donkere lekkere moppiequote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:32 schreef blackbully het volgende:
[..]
en nu weet ik alleen nog niet welk kind daar bij hoort![]()
ahaquote:
heeeeel langzaam leer ik de users hier kennenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:53 schreef Belana het volgende:
[..]
Ik niet, maar haar mama, Faja-Lobi, wil ze wel hebben denk ik
Ik zou heel graag zelfsquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:54 schreef blackbully het volgende:
[..]
heeeeel langzaam leer ik de users hier kennen
gister de foto's naar livelink, ladyS en jou gestuurd, niet aangekomen? Heb je hotmail gebruikt...Kijk ff in je spam.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:41 schreef Jonnetje het volgende:
Euh Pea?
Had je mij ook al foto's gestuurd?
Mijn Gmail heeft vandaag kuren![]()
Hier kan het toch bijna niet aan liggen?
* Jonnetje gebruikt momenteel 116 MB (4%) van de toegestane 2729 MB.
De foto's die ik van jouw moppie heb zijn onderwegquote:Op woensdag 31 mei 2006 08:05 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Ik zou heel graag zelfsde foto's van mijn moppie krijgen
quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:57 schreef pea4fun het volgende:
[..]
gister de foto's naar livelink, ladyS en jou gestuurd, niet aangekomen? Heb je hotmail gebruikt...Kijk ff in je spam.
Mooiquote:
Ik dacht dat ik het ergens al had gepost, maar ik zit voor een paar dagen buitenshuis. Je zult dus even geduld moeten hebben. De Hi-Res versies komen vrijdag of zaterdag naar de respectievelijke ouders.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:36 schreef Jonnetje het volgende:
Ik heb nu foto's binnen van Diedrick, Marjo, Pea en Blackbully..![]()
Ze zijn stuk voor stuk prachtig
Cyberrobin, RonaldV, HMaster-II, PoseidonVS, Prupke, Shark.Bait en PdeHoog hebben/hadden jullie ook nog foto's van Wilyan en Hanne?
* Jonnetje 's mail staat in profiel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |