Wat heb je allemaal geleerd/gedaan dan? (met je rijles)quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:21 schreef BazzieK het volgende:
De rijles ook weer overleefdWas leuk maar nu weer een week wachten
Verders vandaag post bezorgd, naar motorpakken wezen kijken bij een aantal zaken en naar de optiesjen geweest voor een oogmeting ivm de plisie.
-Niet doodgaanquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:23 schreef koffiekoekje het volgende:
Middag
[..]
Wat heb je allemaal geleerd/gedaan dan? (met je rijles)
Goeie shit, of nie danquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:24 schreef BazzieK het volgende:
[..]
-Niet doodgaan
-Geen kleine kinderen aanrijden
-enz
Nog niet zo heel veel gedaan, ff aan de motor gewend en wat basis regels in het verkeer doorgenomen ed en stukje gereden van de motorrijschool naar het parkeerterein. Ook nog wat formulieren ed ingevuld, 2 uur waren zo voorbij![]()
Zaterdag: 8 juliquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:55 schreef Faithy het volgende:
Voor mij beschikbare data:
Zaterdag: 8 juli
Zaterdag: 15 juli
Zaterdag: 22 juli
Zaterdag 29 juli
Zet even je naam achter de data waar je kunt. Copy paste het lijstje van je voorganger, zodat we een duidelijk overzicht hebben van wanneer de meesten kunnen.
Ik ben niet op vakantie, dus kan vooralsnog heel juli
Alle data zijn best.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zaterdag 29 juli Bazzie
Nijmeegse vierdaagse feesten zijn van 15-21 juli - die week kan ik zekers nietquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zaterdag 29 juli Bazzie
Hoe later hoe beter
Jammer, ik zal aan jullie denkenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:55 schreef Faithy het volgende:
Zaterdag 29 juli
Zet even je naam achter de data waar je kunt. Copy paste het lijstje van je voorganger, zodat we een duidelijk overzicht hebben van wanneer de meesten kunnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn voorkeur gaat uit naar 29 juli. Op 22 juli kan ik niet, de rest zou eventueel wel kunnen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zaterdag 29 juli Bazzie
Hoe later hoe beter
beter doe ik de mijne in augquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:55 schreef Faithy het volgende:
Zaterdag 29 juli
kom je zelf niet eens op je eigen bbqquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:11 schreef Faithy het volgende:
Faithy's schattige culinaire BBQ-bijeenkomst voor de fervente motorrijder
Tof voorstelquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:19 schreef Rib-i het volgende:
[..]
BBQ-meet @ Faithy
Bijdrage 7,50 pp, bonnetjes ter inzage na aankomst "El Presidente"
![]()
Datum:
ergens tussen Woensdag 16 t/m zaterdag 19 augustus -
AD Haagsche Courant Internationaal Vuurwerkfestival 2006
De 27e editie van het AD Haagsche Courant Internationaal Vuurwerkfestival 2006 laat het publiek genieten van 4 dagen vuurwerk met 2 shows per avond. Om 22.00 en 23.00 strijden 8 landen om de vuurwerk trofee. Winnaar 2005 China zal natuurlijk haar titel verdedigen.
Eifel en omstreken zijn heerlijke stuurwegen zoals die in Nederland niet te vinden zijn, dus voor mij is het buitenlandquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:33 schreef richardgie het volgende:
[..]
Je passeert een paar landsgrenzen ja,maar om het nu "buitenland"te noemen?Je kan er gewoon Nederlands spreken,hoewel ze net zullen doen of ze het niet begrijpen,maar als het puntje bij het paaltje komt begrijpen ze je ineens heel goed.Dit geld trouwens voor het hele gebied daar,Nederland,Belgie,Duitsland en Luxemburg.
Voor de liefhebbers en onder-de-steen-liggers bedoel jequote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
't zijn echt prutsers daar bij MF he
De vergrendeling was stuk aan 1 kant .. Heb ik gefikst en zojuist helm weer in elkaar geschroefd, en hij werkt weer ...quote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:24 schreef kratjuh het volgende:
[..]
De vergrendeling was stuk aan 1 kant .. Heb ik gefikst en zojuist helm weer in elkaar geschroefd, en hij werkt weer ...
Omdat ik eerder dan gepland het huis uit zou willen ..quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:26 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Waarom zoek je een bijbaan
en wie heeft daar problemen meequote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:27 schreef ikookhier het volgende:
Faithy's BBQ is een verkapt mannen vangnet![]()
![]()
Jij nietquote:
shit.... wil ik dan nog wel?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:27 schreef ikookhier het volgende:
Faithy's BBQ is een verkapt mannen vangnet![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:46 schreef bwt het volgende:
[..]
shit.... wil ik dan nog wel?![]()
whhaaaa, maakt niet uit![]()
ben toch vrijgezel(lig)![]()
[modereettor modus]quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:22 schreef dribbel79 het volgende:
1. Faithy is lief, zowel op Fok MC als MF (als het up is)
2. Gawaine, 2 topics terug vroeg ik je iets over een missende pagina in een bepaalde manual....
KLIK
Verder ben ik erg geduldig hoor...
3. Wanneer en waar en hoe laat is de meet maandag?
4.Moguh
Ja okay, maar krijg je het dan niet nogal druk. Je werkt al 5 dagen per week tochquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:32 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Omdat ik eerder dan gepland het huis uit zou willen ..
ik ben slecht in hints, gaarne meer duidelijkheidquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:51 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Mischien zijn er ook wel bepaalde iemanden die nieuwe schoenen willen proberen omdat de oude al zijn uitgelopen![]()
![]()
]quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:51 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Mischien zijn er ook wel bepaalde iemanden die nieuwe schoenen willen proberen omdat de oude al zijn uitgelopen![]()
![]()
volgens mij ligt dat er aan of je schoenen gaat passenquote:
vasthouden is soms ook discutabelquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:15 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
volgens mij ligt dat er aan of je schoenen gaat passen![]()
Jawel .. Ik zoek iets voor een avond of 2 doordeweeks en misschien een halve zaterdag ..quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:03 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja okay, maar krijg je het dan niet nogal druk. Je werkt al 5 dagen per week toch
Andere baan met meer salaris geen betere optie ?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:17 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Jawel .. Ik zoek iets voor een avond of 2 doordeweeks en misschien een halve zaterdag ..
En dat doe ik dan ook niet langer dan een halfjaar, het moet wel gezond blijven ..
of even voelen van wat voor materiaal het isquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:17 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
vasthouden is soms ook discutabel
pff, dat is ook niet gezond hoorquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:17 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Jawel .. Ik zoek iets voor een avond of 2 doordeweeks en misschien een halve zaterdag ..
En dat doe ik dan ook niet langer dan een halfjaar, het moet wel gezond blijven ..
Nóg meer salaris ... Mag je mij vertellen waar ik zo'n goudmijntje kan vinden ..quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:19 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Andere baan met meer salaris geen betere optie ?![]()
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:13 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
ik ben slecht in hints, gaarne meer duidelijkheid![]()
die foto's van zon en strand zagen er trouwens heel goed uit!![]()
Daar zal de grens liggen denk ik.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:20 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
of even voelen van wat voor materiaal het is
anders proberen wat minder uit te gevenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:21 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Nóg meer salaris ... Mag je mij vertellen waar ik zo'n goudmijntje kan vinden ..
Als dat eens zou kunnen .. !
Als jij me zou aanmelden dan kreeg je toch een premie? Moeten we maar doen, ik zoek al 2 maanden een nieuwe baas en dan heb jij alvast een bonusquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:21 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Nóg meer salaris ... Mag je mij vertellen waar ik zo'n goudmijntje kan vinden ..
Blijkbaar verdien je niet genoeg anders zou je er niet bij gaan werken.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:21 schreef kratjuh het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Jullie hebben toch een open relatie
[/Rietvaerder]
Klopt, maar als ik die met je moet delen blijft het nog een druppel op een gloeiende plaat ..quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:25 schreef Rib-i het volgende:
Als jij me zou aanmelden dan kreeg je toch een premie? Moeten we maar doen, ik zoek al 2 maanden een nieuwe baas en dan heb jij alvast een bonusmaar ik ga wel eerst 4 weken op een welverdiende vakantie
![]()
Ik verdien gezien mijn eigenlijke functie erg aardig, maar zeg nou zelf, het is toch nooit genoeg .. ?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:25 schreef Gawaine het volgende:
Blijkbaar verdien je niet genoeg anders zou je er niet bij gaan werken.![]()
Visjes uitgooien bij klanten? of solliciteren bij een conculega bedrijf. Dan kom je
er wel achter waar je financieel staat![]()
De stuurwegen zijn daar perfect,daar zal je mij geen onvertogen woord over horen zeggen,maar wel over de mentaliteit die daar heerst onder de bewoners,hoewel ik duitsers over het algemeen graag magquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:23 schreef hicham het volgende:
Eifel en omstreken zijn heerlijke stuurwegen zoals die in Nederland niet te vinden zijn, dus voor mij is het buitenlandAls jij dat gevoel niet hebt moet je gewoon via Friesland naar Duitsland rijden, krijg je vanzelf het gevoel de grens over te gaan bij Nederland <-> Friesland
![]()
Klinkt goed! Er zijn meer duikers hier trouwens. Ikzelf overigens niet.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:21 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Ben van plan om te gaan snorkelen en evt te gaan duiken, er is een duikschool aanwezig. Morgen naar de Lidl eventjes kijken of het wat is wat ze nu in de aanbieding hebben.
Heeft Mercy het druk met poetsen, ik heb 'm al wel 1 heel topic niet meer gezienBtw jammer dat ik jullie gemist heb zondag, was leuk geweest als ik jullie was tegengekomen.
Ik vind eigenlijk van wel, ik verdien aardig en heb mijn uitgaven daar op aangepast. Ik heb 2 kids, 2 auto's, 1 motor, heb een leuk eigen huis met ruime garage en that's it. Wat een ander groter en mooier en beter heeft zal me een reet roesten.quote:Ik verdien gezien mijn eigenlijke functie erg aardig, maar zeg nou zelf, het is toch nooit genoeg .. ?
De mentaliteit daar isquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:35 schreef richardgie het volgende:
[..]
De stuurwegen zijn daar perfect,daar zal je mij geen onvertogen woord over horen zeggen,maar wel over de mentaliteit die daar heerst onder de bewoners,hoewel ik duitsers over het algemeen graag mag.
En vroeger moest je altijd eerst geld gaan wisselen voor je op vakantie kon gaan,en dan dus Belgische francen en Duitse marken als je reed zoals ik dat doe,en dat waren net de dingen die het vakantiegevoel al iets eerder aanwakkerde,vooral omdat ik er voor naar Amersfoort moest omdat er hier geen banken zaten.
Huisje kieken.....maar een huisje kopen op 1 salaris is bijna niet meer te doenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:34 schreef kratjuh het volgende:
Bovendien heb ik eindelijk (weer) een vast contract, dat is ook wel fijn als je bijvoorbeeld voor een huisje wilt gaan kieken ...
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:35 schreef richardgie het volgende:
[..]
.......maar wel over de mentaliteit die daar heerst onder de bewoners........
Zoals eerder gezegd, zo slecht verdien ik nog niet ..quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:02 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Huisje kieken.....maar een huisje kopen op 1 salaris is bijna niet meer te doen, of ga je in een woondoos beginnen
![]()
That's the spiritquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:49 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk van wel, ik verdien aardig en heb mijn uitgaven daar op aangepast. Ik heb 2 kids, 2 auto's, 1 motor, heb een leuk eigen huis met ruime garage en that's it. Wat een ander groter en mooier en beter heeft zal me een reet roesten.
15 en 29 juli kan ik in ieder geval, de beide anderen onder voorbehoud.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:55 schreef Faithy het volgende:
Zaterdag 29 juli
Het is soms wel moeilijk om inkomsten en uitgaven op elkaar af te stemmen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:04 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd, zo slecht verdien ik nog niet ..
't Gaat me momenteel alleen niet snel genoeg ..
ik heb nooit een factuur ontvangenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
15 en 29 juli kan ik in ieder geval, de beide anderen onder voorbehoud.
Dus ik hou niets op.![]()
En ik zou maar oppassen met organiseren, de vorige Fok! MC BBQ was de bijdrage 10 euro, en niemand heeft betaald.![]()
![]()
Of een poot uitgestoken..
.. zelfs Raus wilde niet even aardappelen schillen.![]()
![]()
![]()
Ik volg het niet helemaal, gaat dit over die nieuwe schoenen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:17 schreef kratjuh het volgende:
Mijn groeimogelijkheden zijn bij mijn huidige werkgever praktisch onbeperkt, maar daar zit nu ook het probleem, het moet wel leuk blijven om te leven. It aint all work.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:33 schreef kratjuh het volgende:
Ik verdien gezien mijn eigenlijke functie erg aardig, maar zeg nou zelf, het is toch nooit genoeg .. ?
Ik weet mijn financiële waarde wel zo'n beetje .. Ik verwacht geen bedrijven (meer) te vinden die bereid zijn nog meer voor mij te betalen inclusief lease auto, maar als je er eentje denkt te weten hou ik me aanbevolen ...
Bedrijf waar ik nu in opdracht zit wil me wel graag hebben, maar ze kunnen me niet betalen en dan reken ik de auto nog niet eens mee ... En groeimogelijkheden heb ik daar denk ik ook niet weinig ...
Wat een matennaaiers zegquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En ik zou maar oppassen met organiseren, de vorige Fok! MC BBQ was de bijdrage 10 euro, en niemand heeft betaald.![]()
![]()
![]()
![]()
Helemaal mooi, moet het nog op papier ook.quote:
Weet ik.quote:edit: op dat moment moest ik mijn gezicht redden anders was ik voor eeuwig de onderdrukte MC vrouw
Echt heel erg, en RB en ZX9R hebben met zijn tweetjes bijna een krat bier leeggedronken.quote:
Das slecht voor je hartquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:04 schreef kratjuh het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:33 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Klopt, maar als ik die met je moet delen blijft het nog een druppel op een gloeiende plaat ..
Als je nog steeds interesse hebt hoor ik het wel van je !
Vind je datquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:41 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Heb het ineens druk. Konijntje is gestorven en m'n dochtertje is ontroostbaar![]()
Mijn vriendin heeft meegeholpen en ik mocht niks doen.quote:
Ja, sorryquote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:44 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft me 'geholpen' en ik mocht niks doen.![]()
Sky is the limit eyquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:04 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Is ze nu nog wakkerquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:50 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ja, sorry![]()
Beestje is bijna net zo oud als m'n dochtertje (9 jaar) volgens mij is dat hartstikke veel voor een konijn
Net even het beestje begraven in een schoenendoos, moest even wachten tot er geen stuiptrekkingen meer waren en de regenbui over was gewaaid.quote:
Eenvoudig opzetje voor de BBQ, copy pasted uit de OP, misschien handig.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:55 schreef Faithy het volgende:
Zaterdag 29 juli
Alles nopequote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:55 schreef Faithy het volgende:
Zaterdag 29 juli
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:16 schreef AndreB. het volgende:
Als jullie nou eens lief tegen elkaar doen, sociaal etc.
Ik heb nog niet op die SM geredenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:19 schreef Makster het volgende:
Eej,
Nou 99% zeker dat de KLX verkocht is![]()
![]()
gemengde gevoelens dus
Leuk als je staat te verkopen en heel 15 jarig Dordrecht staat om je motor te geilen
MAar wel een relaxde vent, Zwolle woont hij. Hij was er helemaal wild van, en terecht ook
Tja nu die fighter nog pleite en een monster halen![]()
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:21 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Net even het beestje begraven in een schoenendoos, moest even wachten tot er geen stuiptrekkingen meer waren en de regenbui over was gewaaid.
En nu moet het meisje naar bed, zal wel een ramp worden vanavond![]()
Goed manquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Eenvoudig opzetje voor de BBQ, copy pasted uit de OP, misschien handig.![]()
[afbeelding]
Bestandje zal ik even rondmailen.Wie hem niet krijgt, gewoon even posten wat de voorkeuren zijn.
![]()
15 juli kan ik niet, de andere 3 data zullen waarschijnlijk geen probleem zijnquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Eenvoudig opzetje voor de BBQ, copy pasted uit de OP, misschien handig.![]()
[afbeelding]
Bestandje zal ik even rondmailen.Wie hem niet krijgt, gewoon even posten wat de voorkeuren zijn.
![]()
Laat me morgen weten de ja of de nee maar ik heb zo een vaag vermoeden dat het ja isquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:24 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Ik heb nog niet op die SM gereden
Wanneer komt ie 'm ophalen?
[..]
[[url=http://img.photobucket.com/albums/v631/whihihi/smilies/sterkte.gif]afbeelding][/url]
Tering, dat was een nieuwe vent?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:19 schreef Makster het volgende:
Eej,
Nou 99% zeker dat de KLX verkocht is![]()
![]()
gemengde gevoelens dus
Leuk als je staat te verkopen en heel 15 jarig Dordrecht staat om je motor te geilen
MAar wel een relaxde vent, Zwolle woont hij. Hij was er helemaal wild van, en terecht ook
Tja nu die fighter nog pleite en een monster halen![]()
........... van lijst gegooid.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:24 schreef Makster het volgende:
Alles nope
8 juli voor mijn werk aan de zuip en de rest op vakantie
Ik klik net op de link als ze achter me staat, ze ziet het plaatje en begint weer te huilenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:24 schreef hicham het volgende:
[..]
[[url=http://img.photobucket.com/albums/v631/whihihi/smilies/sterkte.gif]afbeelding][/url]
Ja dit was inderdaad al de tweede kijker (serieuze kijker), Woont zelf in Venlo, werkt in Amsterdam en was al vanaf vanochtend 06:00 uur onderweg. Wel een coole gast, raced zelf in rally auto;s heeft 5 motoren en 3 off raodsquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tering, dat was een nieuwe vent?
Komt even 250 kilometer gereden, en dan niet gelijk meenemen. Aint all WB's.![]()
Gemengde gevoelens snap ik, CR500, KLX650R, been there, done that.![]()
[..]
........... van lijst gegooid.![]()
![]()
![]()
Moet je niet met een spiegel naar je eigen ster turen gaylordquote:
Is die rose?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:40 schreef Makster het volgende:
[..]
Moet je niet met een spiegel naar je eigen ster turen gaylord
Serieusquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik bied 1750![]()
en je SM![]()
binnen een week verkocht waarschijnlijk
Laatste keer dat ik ernaar keek wel geloof ikquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:42 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Is die rose?![]()
Sorry, heb geen handspiegeltje bij de hand![]()
Sorryquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik klik net op de link als ze achter me staat, ze ziet het plaatje en begint weer te huilen
[afbeelding]![]()
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:36 schreef Makster het volgende:
[..]
Ja dit was inderdaad al de tweede kijker (serieuze kijker), Woont zelf in Venlo, werkt in Amsterdam en was al vanaf vanochtend 06:00 uur onderweg. Wel een coole gast, raced zelf in rally auto;s heeft 5 motoren en 3 off raodsHeeft 2 keer achter elkaar een gixxer K3 en K4 los gereden en wist er een hoop van
![]()
Wie maakt me los
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, en even later met witte stippenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:45 schreef Makster het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik ernaar keek wel geloof ik![]()
Uhhmmm, oops bedoel zwolle, maar dat maken de specs niet minder gekquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:46 schreef hicham het volgende:
[..]
Sorry
[..]![]()
Woon-werk Venlo-Amsterdam, dan ben je ook kansloos zeg
Maar die specs van hem zijn verder wel tof
Im therequote:
Wat heb ik met Faity gedaanquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:09 schreef Alexxxxx het volgende:
plaats dan even een TR als je de TT verneukt hebt
Nu snap ik waarom iedereen de aars schoonveegt met Faithy
![]()
die 1750 was incl. bovenstaan pak uiteraardquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:01 schreef Makster het volgende:
Iemand een groen kawapak kopen en Soumy Gunwind Kawa replica
Sterf, is al een special kawa brothers prijsquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
die 1750 was incl. bovenstaan pak uiteraard![]()
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:21 schreef Makster het volgende:
[..]
Sterf, is al een special kawa brothers prijs![]()
Zeik niet, jij hebt je voorkeur al hier gepost.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:22 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik heb niet eens een mail gekregen, ik voel me zo alleen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor de rest aan Faithy --> wat ze met het bestand doet.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:27 schreef Fulcrum_X het volgende:
15 juli kan ik niet, de andere 3 data zullen waarschijnlijk geen probleem zijn
Okee papsquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zeik niet, jij hebt je voorkeur al hier gepost.![]()
[..]
Voor de rest aan Faithy --> wat ze met het bestand doet.Zie de hete mail.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:22 schreef Fulcrum_X het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wacht in spanning afquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mailtje naar je onderweg met iets leuks.![]()
Ik ben neer.![]()
![]()
jullie krijgen gewoon heel netjes mijn girorekeningnummer, en daar gaan jullie op storten!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
15 en 29 juli kan ik in ieder geval, de beide anderen onder voorbehoud.
Dus ik hou niets op.![]()
![]()
![]()
![]()
WAT een WOUTquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:28 schreef Faithy het volgende:net politieintro gehad
binnnekort korpsselectiegesprek
ben zeer benieuwd
was iig erg tof
Fuck it, ik doe netjes wat er gevraagd wordt?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:18 schreef Faithy het volgende:
en WAT snappen de heren niet aan AANVULLEN!?
Dus Na BazzieK had je ZIJN lijstje aan moeten vullen, stelletje domme mutsen
Hoeveel gaat het kosten dan?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:33 schreef Faithy het volgende:
[..]
jullie krijgen gewoon heel netjes mijn girorekeningnummer, en daar gaan jullie op storten!
Geen bijdrage, is geen eten voor jou
je denkt toch niet dat ik dat allemaal voor kan/ga schieten
Hahahahahaquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:37 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hoeveel gaat het kosten dan?
-Doos hamburgers (12st)= 2,09 euri
-Bolletjes (6st) = 0,39 euri
Iedereen kan ook zijn eigen vreterij meenemen?![]()
![]()
Nogmaals, alleen vlees?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:39 schreef Faithy het volgende:
het ligt eraan wat men wil doen, hoe ver men moet reizen, en of je vlees dan niet van de BBQ wegloopt
willen mensen dat ik vlees haal omdat ze te ver weg wonen/geen gelegenheid hebben te kopen, dan kan dat, maar ik kan ook best jullie, ieder voor zichzelf vlees mee laten nemeniets wat dus ook afgesproken moet worden.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:22 schreef Fulcrum_X het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor dingen als strokbrood, sauzen en smeersels zorg ik als oraganisator, maar dat leek mij logischquote:
Verzet die BBQ's anders isquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:47 schreef Faithy het volgende:
[..]
Voor dingen als strokbrood, sauzen en smeersels zorg ik als oraganisator, maar dat leek mij logisch
ook wat frisdrank en rose zal er zijn. Maar verdere drank is echt wel voor eigen rekening.
Als je leuke salades denkt te kunnen maken of wat anders in die richting: geef even aan wat je meeneemt, dan maken we een lijstje, zodat we niet met 20 huzarensalades zitten
slaapplekken zijn er evt. ook, vooral voor de verre reiziger, doch enigszins beperkt.
Mijn kamer is verboden terreinen in de woonkamer staat 1 bank en kunnen wat mensen op de grond (matje/luchtbed/slaapzak) slapen, toch zeker wel 4 of 5 met wat passen en meten
Jij staat al op de lijst.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:45 schreef bwt het volgende:
[..]
*schraap*quote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:51 schreef Faithy het volgende:
[..]
*schraap*
* Faithy zet de BBQ aan de linkerkant van het balkon ipv aan de rechterkanten nu?
[..]
*schraap*
* Faithy zet de BBQ aan de linkerkant van het balkon ipv aan de rechterkanten nu?
maar ja, data.... 22ste misschien, 29ste kanquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:22 schreef Fulcrum_X het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:55 schreef Faithy het volgende:
don't tell me you didn't see that one coming![]()
en nu ga ik echt mn bedje opzoekentruste lieverds
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:00 schreef Makster het volgende:
HAhahahahah
Pep check dit
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/134964/1
En ons dan 10 euro willen laten betalen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:50 schreef Worldbeater het volgende:
Ik probeer naar bed te gaan.![]()
Fullie, ik had toen 2 pakken hamburgers van de Aldi.![]()
![]()
En ook een paar pakken biefstuk, dat wel, en nog kip geloof ik.
Halve zak aardappels schillen, en met drank en alles was het feestje amper 50 euro.![]()
[..]
Jij staat al op de lijst.![]()
Alleen de ene datum was een beetje vaag. 22 juli is de week van 21 juli.![]()
![]()
Nijmeegse vierdaagse feesten zijn van 15-21 juli - die week kan ik zekers niet
Rest is geen probleem![]()
![]()
Piccie heb ik zo snel ff neit maar ik ben reusachtig groot en mega breedquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:01 schreef BazzieK het volgende:
Ok even voor de duidelijkheidIk kan dus wel iedere datum, kans dat ik ook op eigen vervoer kan komen is hoe later hoe groeter
En WB thx voor de mail
![]()
![]()
![]()
Makster, piccie van dat groene pak en maat?
Ik ben toch wel enigzins langer en dikkerquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:13 schreef Makster het volgende:
[..]
Piccie heb ik zo snel ff neit maar ik ben reusachtig groot en mega breed
1.75 meter en rond de 73 kilo, geen idee wat jou maten zijn?
Dan gaat het denk ik niet passenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik ben toch wel enigzins langer en dikker1.80 en 80 kilo oid.
Gaat er niet in zittenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:17 schreef Makster het volgende:
[..]
Dan gaat het denk ik niet passen![]()
Tenzij je vanaf vandaag elke dag 45 kilometer gaat sprinten en elke dag een 80 graden celsius bad neemt!![]()
Net niet hehquote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:25 schreef Roderick2085 het volgende:
tijd voor wat slaap...
morgen maar eens beginnen met boeken voor school lezen![]()
![]()
Tering, das ook niet leuk voor die meidquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:00 schreef Makster het volgende:
HAhahahahah
Pep check dit
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/134964/1
Als ie mot krijgt: Fok!MC Knokploeg Gangbangquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:38 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Tering, das ook niet leuk voor die meid![]()
Hopelijk krijg je er geen mot mee Pepijn
Je kan ook nooit serieus wezen hèquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als ie mot krijgt: Fok!MC Knokploeg Gangbang
Nee dat kan ik niet neequote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:42 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Je kan ook nooit serieus wezen hè![]()
Als je nog eens zakt bij een examen of op je bek gaat, ga ik ook niet serieus meer reageren![]()
![]()
Tering jantje, heb je zoveel hersens dan of zit er veel poep inquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Huidige helm is XL en gaat waarschijnlijk naar maatje XXL net als vaders![]()
Zeker niet tof voor haar neequote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:38 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Tering, das ook niet leuk voor die meid![]()
Hopelijk krijg je er geen mot mee Pepijn
Tja niks, maar ze heeft er niet veel mee gereden sinds de koopquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:49 schreef Makster het volgende:
[..]
Zeker niet tof voor haar nee
Maar wat kan Pep er aan doen
Poep, zaagsel, ijzerschraapsel noem maar opquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:49 schreef Makster het volgende:
[..]
Tering jantje, heb je zoveel hersens dan of zit er veel poep in
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:53 schreef Makster het volgende:
Tering 5 dubbel post op MF in Vraag en Aanbod
Lijers van MF moetten het is fixen
Ik ben neer
quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:09 schreef ondeugend het volgende:
Youssef heeft me gedumpt !
Die halal geslachte appeltaart kan ie mooi vergeten.![]()
Hoe durft iequote:Op woensdag 31 mei 2006 00:09 schreef ondeugend het volgende:
Youssef heeft me gedumpt !
Die halal geslachte appeltaart kan ie mooi vergeten.![]()
Ze heeft hem ook al een half jaar. Blijft kut wel. Wil wel met haar stoeien.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:49 schreef Makster het volgende:
Zeker niet tof voor haar nee
Maar wat kan Pep er aan doen
Eigenlijk wel triest, eerst een CR verkopen met een vastloper on the way en nu blijkt de kawa het ook nog geen 1000km vol te houden.quote:
ook goeie 's morgensquote:
De harmonische relatie tussen Pepsi en voertuigen wordt altijd op wrede wijze verstoord.quote:Op woensdag 31 mei 2006 08:44 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel triest, eerst een CR verkopen met een vastloper on the way en nu blijkt de kawa het ook nog geen 1000km vol te houden.
Gaat lekker met Preps exwagenmotorpark.![]()
quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:28 schreef Makster het volgende:
Mogguh
Gaat die lijer van een potentiele koper twijfelen of hij zijn KTM houdt, een 360cc 2 takt, of toch voor de KLX gaat![]()
Dumbass, naja anywayz, ik hoor het vanavond![]()
Nog steeds belachelijke tenzij die op z'n werk woontquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:50 schreef Makster het volgende:
[..]
Uhhmmm, oops bedoel zwolle, maar dat maken de specs niet minder gek![]()
Je overschat onsquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:18 schreef Faithy het volgende:
en WAT snappen de heren niet aan AANVULLEN!?
Dus Na BazzieK had je ZIJN lijstje aan moeten vullen, stelletje domme mutsen
[..]
*schraap*
Met vrouwen heeft hij toch ook al een dergelijke relatie?quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:22 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
De harmonische relatie tussen Pepsi en voertuigen wordt altijd op wrede wijze verstoord.![]()
quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:33 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Met vrouwen heeft hij toch ook al een dergelijke relatie?![]()
Maar goed, nu is in ieder geval aangetoond dat veel oliewissels juist nadelig zijn voor het behoud van je blok.Houden we alleen de koppeldiscussie nog over.
![]()
[..]
Maar goed, nu is in ieder geval aangetoond dat veel oliewissels juist nadelig zijn voor het behoud van je blok.Houden we alleen de koppeldiscussie nog over.
![]()
Nicequote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:11 schreef koffiekoekje het volgende:
@ dribbel
Volgens mij heb ik je manuel
Dat hoort erbij (weet je toch van tevoren?).quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:38 schreef Faithy het volgende:
als jullie even flink willen lachen
kom even langs mijn werk..
heb tegenwoordig dus ook zo'n ABN AMRO mantelpakzooi aan
wel met broek gelukkig
Je weet dat je reet veel dikker lijkt in zo'n broek dan in een rokje?quote:
Whahahaquote:Op woensdag 31 mei 2006 09:38 schreef Faithy het volgende:
als jullie even flink willen lachen
kom even langs mijn werk..
heb tegenwoordig dus ook zo'n ABN AMRO mantelpakzooi aan
wel met broek gelukkig
Dat denk ik altijd als die geweerschutters zie in volledige kledij.quote:
quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:03 schreef dribbel79 het volgende:
@ Koffie-/ Theekoekje
Dank je, maar ik mis nog steeds chapter 6-10, staat hier ook niet in...
Ah, is er toevallig ook een schuttersforum waar zwaai- en kledingtopics aan de orde van de dag zijn?quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat denk ik altijd als die geweerschutters zie in volledige kledij.![]()
Misschien hier ..quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Ah, is er toevallig ook een schuttersforum waar zwaai- en kledingtopics aan de orde van de dag zijn?
quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:31 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Misschien hier ..
Ben alleen ff de link naar het forum zelf kwijt
[..]
![]()
Ze heeft de motor al sinds december, voor misbruik van de afgelopen maanden ben ik niet verantwoordelijk. Ze had het 2 maanden geleden wel over zelf olieverversen. Only god knows what happend.quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:33 schreef hollander172 het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe je dat action shooting nou eigenlijk alleen met extra richtmiddelen?quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:31 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Misschien hier ..
Ben alleen ff de link naar het forum zelf kwijt
quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ze heeft de motor al sinds december, voor misbruik van de afgelopen maanden ben ik niet verantwoordelijk. Ze had het 2 maanden geleden wel over zelf olieverversen. Only god knows what happend.![]()
quote:En maak van vrouwen maar enkelvoud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is er in de tussentijd nog wat voorbij gekomen waarmee je gedachten nog wat hebt kunnen verzetten?
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
Je hebt er verschillende klassen, om te voorkomen dat iemand met een red dot 10x makkelijker mikt dan iemand met alleen een korrel en een keep. SKP is bijvoorbeeld Standaard Klasse Pistool, OKP is Open Klasse Pistool.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Doe je dat action shooting nou eigenlijk alleen met extra richtmiddelen?
Elke keer als ik daar plaatjes van zie zie ik wapens waar een zwerm ufo's op geland is.![]()
Ook nog verschil tussen groot- en kleinkaliber?quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:09 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Je hebt er verschillende klassen, om te voorkomen dat iemand met een red dot 10x makkelijker mikt dan iemand met alleen een korrel en een keep. SKP is bijvoorbeeld Standaard Klasse Pistool, OKP is Open Klasse Pistool.
Nee dat niet, althans voor zover ik weet. Meestal kom je dan op het verschil in soort wapen uit, er zijn ook deelnemers die met revolver mee doen en die moeten net als alle klassen minimaal 1x magazijn wissel uitvoeren, best leuk om te zien.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:31 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ook nog verschil tussen groot- en kleinkaliber?
Vorige relaties wel ja, nu gelukkig niet ..quote:
Wordt je alleen maar hard(er)van nee ik ga hier geen levensbeschouwingen,overzichten zitten gevenquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:48 schreef Faithy het volgende:
oh, gelukkig maar![]()
natuurlijk wel naar dat 't even tegenzit..
Wel geinig om een keer te doen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:33 schreef kratjuh het volgende:
Nee dat niet, althans voor zover ik weet. Meestal kom je dan op het verschil in soort wapen uit, er zijn ook deelnemers die met revolver mee doen en die moeten net als alle klassen minimaal 1x magazijn wissel uitvoeren, best leuk om te zien.
I know, ziet er niet uit vind ik maar goed.quote:Hebben ze van die speciale ronde houdertjes voor ..
Ja, die lag ondertussen boven in bed.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:08 schreef hollander172 het volgende:
Is er in de tussentijd nog wat voorbij gekomen waarmee je gedachten nog wat hebt kunnen verzetten?
Volgens mij had Richard iets tegen zelf BBQ'en.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:28 schreef Worldbeater het volgende:
Afmelding ontvangen.![]()
[afbeelding]
Misschien toch een alternatieve datum voorstellen in augustus, is Makster ook blij.![]()
Of heeft Richardgie idd iets tegen barbeknoeien? En stokbrood met bier kan wel toch in goed gezelschap..![]()
quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:34 schreef dribbel79 het volgende:
Al dat gezever over wapens, open er een topic over![]()
gaat zo vaak offtopic hier, hoef je ze niet meteen af te schietenquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:34 schreef dribbel79 het volgende:
Al dat gezever over wapens, open er een topic over![]()
quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:28 schreef Worldbeater het volgende:
Ja, die lag ondertussen boven in bed.Nieuwsgierig mannetje.. of gewoon lief..
![]()
Niks maar daar is dit dan ook een SC voor.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Dussssss, wat heeft dat precies met zijn post te maken?
Nee,het zit hem echt in het barbeknoeien zelf,maar als het gedaan wordt voor me ben ik natuurlijk ook van de partijquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:28 schreef Worldbeater het volgende:
Afmelding ontvangen.![]()
[afbeelding]
Misschien toch een alternatieve datum voorstellen in augustus, is Makster ook blij.![]()
Of heeft Richardgie idd iets tegen barbeknoeien? En stokbrood met bier kan wel toch in goed gezelschap..![]()
[..]
Ja, die lag ondertussen boven in bed.Nieuwsgierig mannetje.. of gewoon lief..
![]()
Oh ja, SportChatquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:46 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Niks maar daar is dit dan ook een SC voor.![]()
http://www.swaffelen.tk/quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:21 schreef dribbel79 het volgende:
Swaffel C lub
Apart.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:46 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nee,het zit hem echt in het barbeknoeien zelf,maar als het gedaan wordt voor me ben ik natuurlijk ook van de partij![]()
.
Heb per defenitie aan alles een hekel wat met koken te maken heeftkomt waarschijnlijk omdat ik nogal ongeduldig ben met dat soort dingen,opeten daarintegen niet
.
Als ik maar niet zelf m'n eten hoef te bereiden,opeten is geen probleem.quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:13 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Apart.
Je kan ook voor de gezelligheid komen natuurlijk.
Doet me denken aan mijn diensten als bestuurslid van dienstquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:46 schreef Faithy het volgende:
net een zeurderige klant, dus ik dat tegen mn baas vertellen
gaat hij haar heel zuigerig opbellen nu![]()
'dus.. u was ontevreden?'
ik zit in mn EENTJE hier![]()
ik heb maar twee handen, en mn andere collega deed de infobalie
ben benieuwd naar haar reactie
I don't get itquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:46 schreef Faithy het volgende:
net een zeurderige klant, dus ik dat tegen mn baas vertellen
gaat hij haar heel zuigerig opbellen nu![]()
'dus.. u was ontevreden?'
ik zit in mn EENTJE hier![]()
ik heb maar twee handen, en mn andere collega deed de infobalie
ben benieuwd naar haar reactie
quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:53 schreef hicham het volgende:
Blijft leuk, die digibeten. Bijvoorbeeld het censureren van de kentekenplaat , scheelt weer fotosjoppe
Ofwel als er niet voor je gekookt wordt eet je alles rauw of sterf je?quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:31 schreef richardgie het volgende:
[..]
Als ik maar niet zelf m'n eten hoef te bereiden,opeten is geen probleem.
Als ik me trouwens ook met het bereiden ga bemoeien is het al snel een vorm van overleven geworden.
Verhelpt dat troubles??quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:33 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
http://www.swaffelen.tk/
Je pdf reader al geupdate trouwens?
quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:58 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ofwel als er niet voor je gekookt wordt eet je alles rauw of sterf je?
Bedoelde eigenlijk dat je exact bevestigd wat ik daarvoor had zitten gokken.![]()
klant zat ontrecht op mij te zeuren, omdat we onderbezetting hebben.quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:53 schreef hicham het volgende:
Blijft leuk, die digibeten. Bijvoorbeeld het censureren van de kentekenplaat , scheelt weer fotosjoppe
[..]
I don't get it
Je trekt het je toch niet persoonlijk aan hoop ik hequote:Op woensdag 31 mei 2006 15:15 schreef Faithy het volgende:
[..]
klant zat ontrecht op mij te zeuren, omdat we onderbezetting hebben.
Dat heb ik die mevrouw netjes uitgelegd, dat ik maar twee handen had, en niet sneller kon dan ik nu al deed.. Zij stond in de rij te wachten, en werd steeds chagerijniger.. de service ging achteruit vond ze, terwijl we hier met man en macht bezig zijn. Iedereen is/was bezig met klanten..
dus verhaal tegen mn baas verteld, en die gaf mij gelijk, maar wil nog even horen van die mevrouw dat ze zich onnodig kwaad had gemaakt
dus gaat hij haar heel zuigerig opbellen (wel vriendelijk natuurlijk) om te vragen waarom ze zo ontevreden was, en waarom ze mij uit zat te kafferen
FF totaal wat anders, hoe was die politie info dag oid waar je heen was geweest?quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:15 schreef Faithy het volgende:
[..]
klant zat ontrecht op mij te zeuren, omdat we onderbezetting hebben.
Dat heb ik die mevrouw netjes uitgelegd, dat ik maar twee handen had, en niet sneller kon dan ik nu al deed.. Zij stond in de rij te wachten, en werd steeds chagerijniger.. de service ging achteruit vond ze, terwijl we hier met man en macht bezig zijn. Iedereen is/was bezig met klanten..
dus verhaal tegen mn baas verteld, en die gaf mij gelijk, maar wil nog even horen van die mevrouw dat ze zich onnodig kwaad had gemaakt
dus gaat hij haar heel zuigerig opbellen (wel vriendelijk natuurlijk) om te vragen waarom ze zo ontevreden was, en waarom ze mij uit zat te kafferen
Ik zat trouwens effe te denken,maar een jaar of 4-5 terug ben ik nog in Den Haag/Scheveningen aan het werk geweest.Er is daar toen bij het Tesselseplein en Tesselsestraat of zoiets een nieuwbouwwijkje neer gezet,en daar heb ik toen nog de maatvoering van gedaan.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:39 schreef Faithy het volgende:
dat was echt tof
Binnen een maand korpsselectiegespreken dan hopen
![]()
en mn best doen natuurlijk
en richard, je bent vast een lieverd, maar ehm.. natuurlijk trek ik me daar niets van aan
Misschien raar gezegd maar is dat niet een beangstigend idee?quote:
Tovquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:39 schreef Faithy het volgende:
dat was echt tof
Binnen een maand korpsselectiegespreken dan hopen
![]()
en mn best doen natuurlijk
hum.. Heel apart...quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:04 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Verhelpt dat troubles??
-edit- Nee dus...aaarggghh
Het enige waar het bij mij mee mis gaat is koken etc.en dat komt omdat ik het niet leuk vindt om te doen en me er dan met een jantje van lijde vanaf maak,en de gevolgen zijn daar inderdaad al een keer desastreus geweest ja.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:47 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Misschien raar gezegd maar is dat niet een beangstigend idee?Ik bedoel, eigenlijk kan je dus niet voor jezelf zorgen.
![]()
Kan zelf slachten, schoonmaken, bereiden en opkanen en dat voelt best fijn.![]()
![]()
*proest*quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:47 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik zat trouwens effe te denken,maar een jaar of 4-5 terug ben ik nog in Den Haag/Scheveningen aan het werk geweest.Er is daar toen bij het Tesselseplein en Tesselsestraat of zoiets een nieuwbouwwijkje neer gezet,en daar heb ik toen nog de maatvoering van gedaan.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:57 schreef Roderick2085 het volgende:
tijd om naar huis te gaan... zit hier nu wel lang genoeg
kreeg eerst bevestiging na een weekje ofzo, iets korter, en binnen anderhalve week daarna kreeg ik uitnodiging voor voorlichtingsavondquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:49 schreef BazzieK het volgende:
[..]
TovHeb gisteren mijn respons formulier ingestuurd en nu wachten
Hoe lang heb jij op een reactie moeten wachten?
![]()
Ach al doende leert men hoor, ik kon ook niet direct vanuit de baarmoeder koken.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:58 schreef richardgie het volgende:
[..]
Het enige waar het bij mij mee mis gaat is koken etc.en dat komt omdat ik het niet leuk vindt om te doen en me er dan met een jantje van lijde vanaf maak,en de gevolgen zijn daar inderdaad al een keer desastreus geweest ja.
Bureaucratiequote:Op woensdag 31 mei 2006 16:00 schreef Faithy het volgende:
[..]
kreeg eerst bevestiging na een weekje ofzo, iets korter, en binnen anderhalve week daarna kreeg ik uitnodiging voor voorlichtingsavond
dat was trouwens na het insturen van al mn diploma's enzo.
Eerst krijg je als je alleen 'antwoordkaart' instuurt nog een officieel sollicitatieformulier toegestuurddus weekje a twee weekjes langer
Wen d'r maar aan anders ga je het nog heel zwaar krijgen als agentje lulletje.quote:
Het was mijn wijk ook niet nee,maar dat geldt voor elke stad eigenlijk.Ik zit hier lekker rustig in m'n dorp,maar volgens mij hebben ze er toen ook nog een aantal relatief dure huizen/appartementen neergezet.Zal wel in het kader van de intergratie geweest zijn ofzo.En ik vond het een pleures eind rijden.Elke dag 110 kilometer heen en weer terug,dwars door de Randstad.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:59 schreef Faithy het volgende:
[..]
*proest*
ik ben in de Tesselsestraat opgegroeidde eerste 12 jaar van mijn leven
asowijk
quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:06 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wen d'r maar aan anders ga je het nog heel zwaar krijgen als agentje lulletje.![]()
Je spoort gewoon nietquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:09 schreef Faithy het volgende:
gelukkig is het nog goedgekomen en ben ik nu een alternatief kakkermeisje dat graag op de motor zit....
kortom.. ik ben onbeschrijfelijk
En dan thuis ook nog een keer moeten koken... wat een elende zou dat zijn geweest.quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:06 schreef richardgie het volgende:
[..]
Het was mijn wijk ook niet nee,maar dat geldt voor elke stad eigenlijk.Ik zit hier lekker rustig in m'n dorp,maar volgens mij hebben ze er toen ook nog een aantal relatief dure huizen/appartementen neergezet.Zal wel in het kader van de intergratie geweest zijn ofzo.En ik vond het een pleures eind rijden.Elke dag 110 kilometer heen en weer terug,dwars door de Randstad.
Heb trouwens niks ontvangenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mailtje naar je onderweg met iets leuks.![]()
Ik ben neer.![]()
![]()
klopt, want ondanks mijn vage personolijkheid wil ik ook nog graag bij de politie werkenquote:
Willen en kunnen is wat anders, ben benieuwd wie van ons het snelst op zijn / haar bek gaat bij de geestelijke controlequote:Op woensdag 31 mei 2006 16:14 schreef Faithy het volgende:
[..]
klopt, want ondanks mijn vage personolijkheid wil ik ook nog graag bij de politie werken![]()
Vooral die kleine lettertjes.Komt me heel bekend voor."Smeer het vlees met knoflook in"quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:02 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ach al doende leert men hoor, ik kon ook niet direct vanuit de baarmoeder koken.![]()
Eh en niet teveel verpakkingen of kookboeken lezen, althans voor mij werkt dat niet in de zin dat ik dan zeker weet dat het mis gaat.![]()
quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:09 schreef Faithy het volgende:
gelukkig is het nog goedgekomen en ben ik nu een alternatief kakkermeisje dat graag op de motor zit....
kortom.. ik ben onbeschrijfelijk
quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:18 schreef richardgie het volgende:
[..]
Vooral die kleine lettertjes.Komt me heel bekend voor."Smeer het vlees met knoflook in"eh,ik heb geen knoflook in huis.Nou ja dan maar paprika poeder.Zet tevens de aardappels op.Tering ik kan maar een ding tegelijk hoor,en ik moet die dingen nog schillen ook.
Nee,maar het probleem zat hem hier in dat de winkels maar tot 18:00 uur open waren en ik tot 17:00-17:30 werkte,vervolgens nog ruim een half uur naar huis rijden,en dan nog proberen wat te koken.Je maakte dan dagen van 9-9,5 uur en daarnaast moest je nog een huishouden draaiende houden,natuurlijk je kon wel wat in voorraad halen maar daar komt halvewege de week ook een beetje de klad in.
Ik fiets tegenwoordig langs moeders,dus eet daar altijd mee,weet ze ook zeker dat ik geen bloedarmoede meer krijg door vitamine gebrek.En als ze niet thuis zijn dan blijf ik overwerkenquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:21 schreef hollander172 het volgende:
[..]![]()
Je gaat ook niet sleutelen zonder goed gereedschap dus je moet sowieso je kruidenrek een beetje up to date houden.
![]()
Supertip: zorg dat je altijd een pizza of friet in de vriezer hebt liggen, je weet maar nooit.....![]()
Ik heb vier jaar lang als strandwacht intensief samengewerkt met politie en brandweer. Centraalposten gedraaid, reddingen gecoördineerd en veel mensen gered of geEHBO'dquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Willen en kunnen is wat anders, ben benieuwd wie van ons het snelst op zijn / haar bek gaat bij de geestelijke controle
Ach ja voor de druk ben ik niet bang, meer voor algehele labiliteitquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:31 schreef Faithy het volgende:
[..]
Ik heb vier jaar lang als strandwacht intensief samengewerkt met politie en brandweer. Centraalposten gedraaid, reddingen gecoördineerd en veel mensen gered of geEHBO'd
Ik heb dooien gezien, dwarslaesies, ben twee keer bijna verdronken en weet wat het is om onder druk te presteren
ik ben ook benieuwd
Same hier eigenlijk, van 4x per week trainen en een wedstrijd per week + training van nederlands team 1x per twee weken naar af en toe naar de koelkast lopen gegaanquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:35 schreef Faithy het volgende:ik maak me meer zorgen om de sporttest
![]()
sinds ik met de reddingsbrigade ben gestopt is mn conditie redelijk naar 0.01 gezaktdus ben weer bezig met opbouwen
Al weer 21, hoogbejaardquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:41 schreef Faithy het volgende:
ach, je bent nog jong man! ik ben alweer 3 jaar ouder
Welke sport? Dammen?quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:39 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Same hier eigenlijk, van 4x per week trainen en een wedstrijd per week + training van nederlands team 1x per twee weken naar af en toe naar de koelkast lopen gegaan
Nogal jaquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:46 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
humm... ja, dan is je conditie waarschijnlijk wel achteruit gegaan
As you know.. je rug moet gladder dan glad zijn, tegen de meest vreselijke scheldkannonades bestand zijn, het voorbeeld van zo'n klant aan de balie staat niet eens in verhouding tot wat je dan te wachten staat.quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:31 schreef Faithy het volgende:
Ik heb vier jaar lang als strandwacht intensief samengewerkt met politie en brandweer. Centraalposten gedraaid, reddingen gecoördineerd en veel mensen gered of geEHBO'd
Ik heb dooien gezien, dwarslaesies, ben twee keer bijna verdronken en weet wat het is om onder druk te presteren én leiding te geven aan reddingsoperaties
ik ben ook benieuwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed het kan je roeping zijn.![]()
Valt wel mee hoor tenzij je in de VS of Griekenland oid aan de bak kunt. En zowiezo had ik er wel een beetje genoeg van na 12 jaarquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:56 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Kon je daar niet je beroep van maken, verdiend namelijk goed heb ik hegoord
quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
As you know.. je rug moet gladder dan glad zijn, tegen de meest vreselijke scheldkannonades bestand zijn, het voorbeeld van zo'n klant aan de balie staat niet eens in verhouding tot wat je dan te wachten staat.Ennû, als aspirant ga je letterlijk van melding tot melding, staat iets van een kwartier voor per geval. Ik ken iemand die dat een tijdje gedaan heeft, en helemaal scheel werd van de volgende onoplosbare burenruzie.
Wie verteld de waarheid in zaken is ook altijd de vraag. Erg ondankbaar werk voor 99,9999% procent.
Pff probeer jij maar eens een jaar lang in je nest te liggen en je ouders te negeren, kan je die paar kutruzietjes ook nog wel aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed het kan je roeping zijn.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je werd stuitergekquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:59 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor tenzij je in de VS of Griekenland oid aan de bak kunt. En zowiezo had ik er wel een beetje genoeg van na 12 jaar![]()
quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
As you know.. je rug moet gladder dan glad zijn, tegen de meest vreselijke scheldkannonades bestand zijn, het voorbeeld van zo'n klant aan de balie staat niet eens in verhouding tot wat je dan te wachten staat.Ennû, als aspirant ga je letterlijk van melding tot melding, staat iets van een kwartier voor per geval. Ik ken iemand die dat een tijdje gedaan heeft, en helemaal scheel werd van de volgende onoplosbare burenruzie.
Wie verteld de waarheid in zaken is ook altijd de vraag. Erg ondankbaar werk voor 99,9999% procent.
Het feit dat iemands kind wegdreef op zee op een luchtbedje was ook altijd ONZE schuldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed het kan je roeping zijn.![]()
Terwijl wij het kind juist opvisten en zeiden dat het vandaag neit verstandig was met luchtbedden het water in te gaan etc.kansloos. Maar gelukkig heb je met uniform (hadden wij toen ook) aan een betere houding dan in je gewone kloffie, meer verantwoordelijkheids gevoel, en heel raar: je krjigt er meer zelfvertrouwen door
maar nu ga ik hier afsluiten
doeg!
Doei.
Het gaat weer richting weekend en het nivea daaltquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:01 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je werd stuitergekOMG hoe flauw...
quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:02 schreef Faithy het volgende:
[..]
Het feit dat iemands kind wegdreef op zee op een luchtbedje was ook altijd ONZE schuld
Terwijl wij het kind juist opvisten en zeiden dat het vandaag neit verstandig was met luchtbedden het water in te gaan etc.kansloos. Maar gelukkig heb je met uniform (hadden wij toen ook) aan een betere houding dan in je gewone kloffie, meer verantwoordelijkheids gevoel, en heel raar: je krjigt er meer zelfvertrouwen door
maar nu ga ik hier afsluiten
doeg!
quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Het gaat weer richting weekend en het nivea daalt
Dat heb ik dus ook bijna gedaan, was al klaar met de brevetten e.d. en toen moest ik nog een jaartje wachten alvorens ik serieus als strandwacht zou mogen aantreden.quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:31 schreef Faithy het volgende:
[..]
Ik heb dooien gezien, dwarslaesies, ben twee keer bijna verdronken en weet wat het is om onder druk te presteren én leiding te geven aan reddingsoperaties
ik ben ook benieuwd
Lijkt hier baywatch wel.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:13 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook bijna gedaan, was al klaar met de brevetten e.d. en toen moest ik nog een jaartje wachten alvorens ik serieus als strandwacht zou mogen aantreden.Mwah maar een andere sport gaan doen dan want een jaartje zwemles geven zag ik ook niet zitten.
![]()
Basketbal was het dus ook niet want daar heb ik mijn knieen mee verziekt.Was ik maar meteen met schietsport begonnen, veel minder kans op (blijvend) letsel.
![]()
![]()
Jah ballen en luchtbedden zijn gevaarlijk, gewoon lekker met vuurwapens aan de slagquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:13 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook bijna gedaan, was al klaar met de brevetten e.d. en toen moest ik nog een jaartje wachten alvorens ik serieus als strandwacht zou mogen aantreden.Mwah maar een andere sport gaan doen dan want een jaartje zwemles geven zag ik ook niet zitten.
![]()
Basketbal was het dus ook niet want daar heb ik mijn knieen mee verziekt.Was ik maar meteen met schietsport begonnen, veel minder kans op (blijvend) letsel.
![]()
![]()
Have funquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:18 schreef Faithy het volgende:
ik ga morgen weer beginnen met zwemles geven
heb er weer zin inheb mn officiele instructeursdiploma ook gehaald 2 jaar geleden
dus het mag nog echt ook
en nu ga ik echt
Fuck it, we delen wel veel dingen zo.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:15 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Lijkt hier baywatch wel.
* Ook (bijna) alle brevetten heeft
Idd.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:16 schreef BazzieK het volgende:
Jah ballen en luchtbedden zijn gevaarlijk, gewoon lekker met vuurwapens aan de slag
Was maar een geintjequote:Op woensdag 31 mei 2006 17:29 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Fuck it, we delen wel veel dingen zo.Note: niet specifiek wij maar zo in het algemeen binnen de MC.
![]()
[..]
Idd.Het is lastig uit te leggen door alle foute associaties die er zijn met misdaad, oorlog en natuurlijk die Hollywood prut van het witte doek maar schietsport is 1 van de veiligste sporten die je kan bedenken.
Ik bedoel een darter kan zich nog prikken met zijn eigen pijltje maar de kans dat iemand gewond raakt tijdens het schieten is echt nihil te noemen.
De sociale controle is echt enorm onder elkaar, er zijn duidelijke richtlijnen en procedures, wetgeving perkt een mogelijk misbruik ook behoorlijk in en door al deze dingen is het voor criminelen ook niet interessant.
In Europa worden we door alle verboden op wapens gewoon bang gemaakt voor die dingen terwijl het in de states niet raar is om tijdens het BBQ'en op wat blikjes te schieten.Hell, je patronen en wapen haalde je gewoon bij de supermarkt.
Onsje groente, lappie vlees oh en doe die Glock met bijbehorende hollowpoints er ook maar bij.![]()
Bottomline: ik had er echt veel eerder mee moeten beginnen, concentratievermogen is verbeterd, heb meer rust in mijn donder en het is (bij onze club althans) best een gezellig en sociaal gebeuren.![]()
Niet alleen jij leest het.quote:
quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:43 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Niet alleen jij leest het.![]()
Ik vind het weleens jammer dat mensen er allerlei rare gedachten bij hebben en dat uit zich dan in voornamelijk afkeurende reacties.
Heb zelf nooit interesse gehad in wapens, wel in de sport.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |