ja dat leek mij ook een goede optie maar dat tyfuswijf had gewoon geen zin om te werken of extra moeite te doen. echt zo'n voormalig uitkeringstrekker die het meest lamme baantje heeft uitgezocht om zich maar niet hoeven in te spannen ;rquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:14 schreef arnout109 het volgende:
had het ook laatst bij UPS, die gast zei gewoon van ik breng eerst wel efe pakje verderop pakje weg en dan kan jij efe geld halen
Klein referentiekadertje heb jij zeg.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:16 schreef Goed_Gek het volgende:
[..]
ja dat leek mij ook een goede optie maar dat tyfuswijf had gewoon geen zin om te werken of extra moeite te doen. echt zo'n voormalig uitkeringstrekker die het meest lamme baantje heeft uitgezocht om zich maar niet hoeven in te spannen ;r
Als je je tegen haar net zo gedroeg als je nu hier doet zou ik daar ook geen zin in gehad hebbenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:16 schreef Goed_Gek het volgende:
[..]
ja dat leek mij ook een goede optie maar dat tyfuswijf had gewoon geen zin om te werken of extra moeite te doen. echt zo'n voormalig uitkeringstrekker die het meest lamme baantje heeft uitgezocht om zich maar niet hoeven in te spannen ;r
in principe mag ze het niet weigeren omdat het gewoon rechtsgeldig isquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:19 schreef Goed_Gek het volgende:
Blaaaat
ik ga zo naar de bank en haal voor 50 euro aan kleingeld.
ps weet iemand in hoeverre je met kleingeld mag betalen?
Alsof haar dat ook maar iets zal jeuken, zulks in tegenstelling op TS die dan nóg een dag langer moet wachtenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
en accepteert ze het niet dan mag ze morgen terug komen en dan het alsnog zo aanbiedendat zal ze leren de trut !!
![]()
In principe zijn winkeliers en dergelijke verplicht om alle combinaties van echt geld aan te nemen zolang het maar 50 euro is. Maar zodra het te gek wordt hoeft dat niet meer. 500 dubbeltjes hoeven ze dus niet aan te nemen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:19 schreef Goed_Gek het volgende:
Vorige week heb ik wat t-shirts en posters besteld bij de Large.
ik heb gekozen om het onder rembours via koerier te versturen.
normaal als ik iets via koerier bezorgt krijg dan word je gebeld wanneer ze komen leveren of maken ze een afspraak.
ik ben nooit gebeld of gemailed.
zonet schreeuwt een huisgenoot dat er een koerier voor de deur staat.
jippie, mijn spulletjes!
het bedrag was 50 euro dus ik zeg:"pin wel ff"
dat kon niet![]()
dus ik ren weer naar boven en vraag mijn huisgenoten om geld. nou we kwamen tot 40 euro dus dat werd hem niet.
ik ren weer naar beneden en zeg: "als u even 2 minuutjes wacht dan race ik naar de bank (zit op de hoek) en ben ik terug met het geld"
dat kon niet want zij wou vanavond op tijd thuis zijn![]()
mijn god, 2 minuutjes. ze had gewoon ff binnen kunnen komen. koffie/thee kunnen krijgen en ff kunnen wachten maar dat vond die doos dus teveel werk.
nu moet ik dus weer een dag extra wachten op mijn vette posters en shirts
ik ga zo naar de bank en haal voor 50 euro aan kleingeld.
ps weet iemand in hoeverre je met kleingeld mag betalen?
Ze kan er natuurlijk ook naar kijken en zeggen dat het helaas maar 49.40 is. Wat doe je dan TS?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:42 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
In principe zijn winkeliers en dergelijke verplicht om alle combinaties van echt geld aan te nemen zolang het maar 50 euro is. Maar zodra het te gek wordt hoeft dat niet meer. 500 dubbeltjes hoeven ze dus niet aan te nemen.![]()
quote:Geachte klant,
Bij de tweede aanbieding troffen we u helaas niet thuis en hebben de postzending retour afzender gezonden.
Met vriendelijke groeten,
Selektvracht
omdat ik met grote geldbedragen rondlopen idioot vind.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:37 schreef Little_Meanie het volgende:
wat een pauper ben jij, wie heeft nou geen 50 ¤ op zak
wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:57 schreef Lucille het volgende:
Heeft die zaak een website?
http://www.selektvracht.nl/quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:57 schreef Lucille het volgende:
Heeft die zaak een website?
Nee, van de Large.quote:
Ik wil wel weten wat de Large heeft staan op hun site over bestellingen en betaalmogelijkheden.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:01 schreef bas-beest het volgende:
[..]
wat denk je zelf?
Of bedoel je dat TS niet zo moet zeuren en op de site moet kijken wat z'n mogelijkheden zijn om z'n beklag te doen? Als hij dat trouwens in dezelfde bewoordingen doet als hier in dit topic, dan geef ik 'm weinig kans van slagen
quote:
mijn huisgenoot heeft ook nog een shirt en posterquote:
Om maar even on topic te blijven...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:30 schreef tonks het volgende:
Als je voor 50 euro aan kleding koopt ben je sowieso al pauper, en dan ook nog bij de Large... En dan ook nog het lef hebben om 50 euro aan kleingeld te halen om die vrouw lastig te vallen. Zielig ventje, ga op straat zitten blowen met andere gothic/alto's en val mensen die wel werken niet lastig
![]()
.
Zelfs plaatjes kijken is voor jou al te moeilijk, om maar over lezen te zwijgenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:30 schreef tonks het volgende:
Als je voor 50 euro aan kleding koopt ben je sowieso al pauper, en dan ook nog bij de Large... En dan ook nog het lef hebben om 50 euro aan kleingeld te halen om die vrouw lastig te vallen. Zielig ventje, ga op straat zitten blowen met andere gothic/alto's en val mensen die wel werken niet lastig
![]()
.
Nee jij moet zorgen dat je genoeg geld hebt om de service kosten te betalen!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:24 schreef Goed_Gek het volgende:
[..]
zorg dat je dan vooraf belt/mailed of een pinapparaat aan boord hebt.
daarnaast keek ze ook nog ontzettend verveeld en chagie.
en bovendien ben ik klant en klant is koning....
grote geldbedragen? het is 50 EUR manquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:55 schreef Goed_Gek het volgende:
[..]
omdat ik met grote geldbedragen rondlopen idioot vind.
ben al een paar maal mijn geld kwijt geraakt dus doordeweeks draag ik niet meer dan 20 euro bij mij.
+5 voor zinvolle opmerking. Ik schaar me hier achter.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:11 schreef crossover het volgende:
Nou moet je ook niet bluffen en wel 500 muten van 10 cent halen
(+ pics)
De klant is koning maar geen keizerquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:24 schreef Goed_Gek het volgende:
en bovendien ben ik klant en klant is koning....
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:27 schreef Trance_X het volgende:
[..]
Dus je wilt die doos 2500 munten a 2 eurocent of 1000 munten a 5 eurocent betalen? Ik zie niet waarom dat een probleem zou kunnen zijn.![]()
btw....quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:17 schreef Goed_Gek het volgende:
dit heb ik btw besteld
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Zo is het !quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:36 schreef maartena het volgende:
Moraal van het verhaal: Als je iets onder rembours besteld, dan zorg je dat je ook meteen dat geld in huis hebt.![]()
Daarom bestel ik ook vrijwel altijd met Credit Card, dan heb je dat gezeur niet.
tja, onder rembours is wel handig als je niet wilt dat het pakketje bij de buren afgegeven wordt. Ik ben weleens een paar honderd euro aan dvd's kwijtgeraakt omdat mijn pakketje zoek was. En dan krijg je een gedonder om je gelijk te halen...quote:
mijn creditcard gegevens aan zo'n large-gothic verstrekken leek me geen goed idee....quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:36 schreef maartena het volgende:
Moraal van het verhaal: Als je iets onder rembours besteld, dan zorg je dat je ook meteen dat geld in huis hebt.![]()
Daarom bestel ik ook vrijwel altijd met Credit Card, dan heb je dat gezeur niet.
Rembours betalingen vallen dus onder contant betalen.quote:Betaling dient te geschieden contant, danwel via automatische incasso, danwel vooraf middels een voorschot factuurdatum op een door verkoper aan te geven wijze in euro’s.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |