abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 mei 2006 @ 14:03:46 #1
125790 User_Name
De enige echte!
pi_38368969
Help, ik zoek....

Waar is dit topic voor bedoeld?

Hulp bij het zoeken naar de uitvoerende(n) en/of titel van een bepaald nummer, tabs, songteksten, etc...

Dit topic is een uitbreiding van de succesvolle 'Help, ik zoek een artiest/nummer!'- reeks.

Tips

• Als het een recent nummer betreft, blader eerst het topic (evt. de vorige ook) even door, je hebt kans dat iemand anders de vraag al heeft gesteld.
  • Als je een nummer zoekt uit een reclame, kijk dan eerst even op www.ster.nl of www.tvreclames.nl
  • Als je een nummer zoekt uit een film/tv-serie, kijk dan eerst bij de info over die film/tv-serie op www.imdb.com
  • Heb je een stukje tekst uit een nummer?
    Ga dan naar Google en zoek op: lyrics "jouw stukje tekst" (vergeet de aanhalingstekens niet)

Tip van BaggerUser
    quote:
    Op maandag 2 januari 2006 16:34 schreef BaggerUser het volgende:
    ik denk dat dit programma niet zou mistaan in de OP

http://www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe

ik vind het wel grappig je kan een nr laten horen door de mic via de radio of via je geluidskaart en meestal zegt hij na 20 seconde welk liedje het is, ideaal als je het nr hoort en wil weten welk nummer het is
    Waar is dit topic niet voor bedoeld?

• Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
  • 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
    .

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Een lief modje zal hem tzt weer sticky maken. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet.

Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Omdat ik dit topic niet elke dag lees kan je het beste een e-mail sturen naar adres in het profiel van Berkery
  • Don't Worry, Be Happy
      dinsdag 30 mei 2006 @ 14:15:50 #2
    112790 Koepert
    Parttime Nutcase
    pi_38369406
    * Koepert gooit er maar weer eens een tvp tegen aan.

Oh trouwens, In de In Qontrol 2006 set van A-Lusion zit een "remix" van Pretty Fly For a White Guy van the Offspring, is dat een bestaand 'nummer' of puur alleen in die set gebruikt? (op ongv. 12 / 13 minuten in de set)
    It starts with a shiver, an itch, a slow boil
      dinsdag 30 mei 2006 @ 14:19:37 #3
    125790 User_Name
    De enige echte!
    pi_38369564
    Ik ben zelf opzoek naar een nummer.

Ik heb er geen tekst van, geen naam, eigenlijk vrijwel niks behalve een stukje gefluit van mezelf (ik denk dat het aardig klopt). Ik weet zeker dat het een nummer is maar heb echt geen idee meer hoe het heet, het is ook aardig bekent volgens mij.

Hier het geluidsbestandje:
    http://rapidshare.de/files/21762351/nummer.wav.html
    (misschien dat jullie het eruit kunnen halen wat het is
    Don't Worry, Be Happy
      dinsdag 30 mei 2006 @ 15:18:10 #4
    46794 Berkery
    Fat bastard
    pi_38371577
    Het vorige topic: Help, ik zoek...nummer # 177
    No Dukes of Hazzard in the classroom
    pi_38393756
    Deze was dan wel eerder, maar ik zie dat de ander inmiddels als standaard aangenomen is. Daarom bij uitzondering het oudere topic op slot
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')