Ik ben ook een noobquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:20 schreef ErwinEHVNL het volgende:
daarom doet condor het altijd
Heul mijn wereld stort inquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:21 schreef c0nd0r het volgende:
Wat doen jullie?!
Gebs was het! hij heeft het verneukt!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:21 schreef c0nd0r het volgende:
Wat doen jullie?!
GEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEBS?!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:21 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Gebs was het! hij heeft het verneukt!
Hij is al bijna gemaakt hoorquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:21 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Heul mijn wereld stort inom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
(*@&%(YFHIUH*(*&@&*&$&YA*&*&A*G&G&**&*(G%Gquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:23 schreef Gebs het volgende:
[..]
Hij is al bijna gemaakt hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
gebbiequote:
Nooooooooooooooooooooooquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:23 schreef XQZ-me het volgende:
attack of de dino's!
Ik ga jullie verlatenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:25 schreef c0nd0r het volgende:
FOK will never be the sameom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zij die gaan sterven groeten uquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:25 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik ga jullie verlatenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Omg, nu wordt het wat irritant dat jezelf quoten.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:25 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zij die gaan sterven groeten uom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Deze moet dicht :!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:27 schreef ErwinEHVNL het volgende:
maar veel is dicht
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:28 schreef Gebs het volgende:
Hij is gemaaktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:28 schreef c0nd0r het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Staat het schaapje rechts?
Waar die hoort?
NOU?!
daar gaat je levenswerk. net als iemand een snor op mona lisa tekentquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:28 schreef c0nd0r het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Staat het schaapje rechts?
Waar die hoort?
NOU?!
Anders die van jou welquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:29 schreef Jo0Lz het volgende:
Tsss, mislukt topic.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja maar dat zou kunnen!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:29 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
daar gaat je levenswerk. net als iemand een snor op mona lisa tekent
HOE-ZO?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:29 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Anders die van jou welom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik mag dan een mislukt topic openen ik ben nog altijd gebs jaquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:29 schreef Jo0Lz het volgende:
Tsss, mislukt topic.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is waar... Kun jij verder ook niets aan doen...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:30 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ik mag dan een mislukt topic openen ik ben nog altijd gebs jaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nu het schaapje goed staat istie wel okquote:
heb ik ook gelezen jahquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:30 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja maar dat zou kunnen!
Want hij lijkt een beetje op Da Vinci zelf en gezien hij homo was!
En aan de linkerkant is de horizon lager..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:31 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nu het schaapje goed staat istie wel okom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En in het Bernin mysterie.. Zal ik verklappen hoe die aflooptquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:31 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
heb ik ook gelezen jahom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee heb hem verdomme nog niet binnen dus je verklapt helemaal niksquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:32 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En in het Bernin mysterie.. Zal ik verklappen hoe die aflooptom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan kun je wel fatsoenlijk lerenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:32 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee heb hem verdomme nog niet binnen dus je verklapt helemaal niksom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop