Omg, het is dus gewoon normaal dit :S?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:53 schreef Cornerman het volgende:
Vorig jaar waren er ook enorm veel klachten over het havo examen aardrijkskunde.. Normering was toen.. 1,1 ...![]()
Denk het ookquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:55 schreef Floeperdepoep het volgende:
Met dit tempo, komen wij ook wel aan die 6000+ hoor........
Hoeveel zijn 'enorm veel' klachten?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:53 schreef Cornerman het volgende:
Vorig jaar waren er ook enorm veel klachten over het havo examen aardrijkskunde.. Normering was toen.. 1,1 ...![]()
2200...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:58 schreef C.est-malheureux het volgende:
[..]
Hoeveel zijn 'enorm veel' klachten?
Ja man ik moest zo hard pissen dat ik tamelijk scheit had aan heel die laatste opgave over die snelweg.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik had trouwens ook gewoon Australië/Oceanië, zat net zoals iemand anders in het vorige topic ook toen te denken aan mensen die Zuid-Amerika zouden invullen. Laatste opgave heb ik gewoon opengelaten, heel stom maar snapte er echt niets van, bovendien moest ik teringnodig pissen
.
Irritant is dat hè, en ik heb ook geen zin om te pissen met z'n surveillant erbijquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:07 schreef Floeperdepoep het volgende:
[..]
Ja man ik moest zo hard pissen dat ik tamelijk scheid had aan heel die laatste opgave over die snelweg.
Bij 28 heb ik wel milieudimensie maar niet toegelicht![]()
Precies, enige lichtpuntje in die hele toetsquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:08 schreef alors het volgende:
Die van Australie/Oceanië was juist de makkelijkste
Ik heb het wel toegelicht maar geen dimensie aangegevenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:07 schreef Floeperdepoep het volgende:
[..]
Ja man ik moest zo hard pissen dat ik tamelijk scheit had aan heel die laatste opgave over die snelweg.
Bij 28 heb ik wel milieudimensie maar niet toegelicht![]()
hahahaha dat is helemaal een mooiequote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:09 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb het wel toegelicht maar geen dimensie aangegeven![]()
Ik vind het wel grappig om nu te zien dat er echt nog mensen waren die zo'n inkoppertje denken zo snel in te kunnen vullenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik had trouwens ook gewoon Australië/Oceanië, zat net zoals iemand anders in het vorige topic ook toen te denken aan mensen die Zuid-Amerika zouden invullen. Laatste opgave heb ik gewoon opengelaten, heel stom maar snapte er echt niets van, bovendien moest ik teringnodig pissen
.
De standaardnorm is 1, dus tussen de 4 en 6 is standaard een 5.0quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:16 schreef Parvus het volgende:
Ik heb 25 punten, ik moet een 4,5 halen, en via het cijfer bereken kom ik uit tussen de 4 en de 6... dan is het waarschijnlijk toch niet lager dan een 4,5?
ik weet niet hoe je dat berekent aan de hand van die standaardnormering van de afgelopen tijd ofzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |