zie al waar die staatquote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:33 schreef ID-Tweak het volgende:
520, waar staat ie?
Heb 'm opgeschrevenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:33 schreef ID-Tweak het volgende:
520, waar staat ie?
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:21 schreef J_CDA het volgende:
Garantie? Moet ik effe navragen, daar het een kado van mijn werk was
Bon? Moet ik effe navragen, daar het een kado van mijn werk was
Tas? Ja er er zit een mooie tas bij
Legale windowsversie erbij? Ja Win XP Pro
DVD/CD-RW Combo Drivequote:Op donderdag 1 juni 2006 00:45 schreef HelloGoodbye het volgende:
Kun je er ook dvd's mee branden?
Ook opgeschrevenquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:54 schreef devilish1980 het volgende:
565
Ik wacht nog even op het mailtje af, maar heb ik dinsdag nietsquote:Op zondag 4 juni 2006 20:11 schreef LegioeN het volgende:
verkocht aan de koper via mail ?
zoniet staat mijn bod nog steeds![]()
en de mijne staat nog daarnaquote:Op maandag 5 juni 2006 00:12 schreef meneerdeman het volgende:
[..]
Ik wacht nog even op het mailtje af, maar heb ik dinsdag niets
gehoord (hij mailde vanaf zijn werk adres, dus zal niet eerder kunnen reageren denk ik)
dan staat je bod !
Ja heb je gelijk in ... klinkt ook vreemd. Maar het is ook echt wat ik heb gezegt. Iemand heeft 620 geboden via mail en die mailde vanaf zijn werk mail. Dus eerder reageren dan gisteren kon hij niet. Maar omdat het een marktplaats reactie is wil de ik 'm liever open laten staan. Maar in principe is ie verkocht. Vrijdag word ie opgehaald. (krijg ik trouwens net pas via de mail door).quote:Op woensdag 7 juni 2006 08:51 schreef Zweefvliegje het volgende:
Even een opmerking: eerst zeg je dat je hem laat staan tot zondag, en vervolgens tot dinsdag omdat iemand vanaf zijn werk gemaild heeft. Nu is het inmiddels dinsdag geweest, en laat je hem nog steeds doorlopen.. beetje vreemd.
Ik kan helaas niet meer bieden, bij 620 houdt mijn budget op
Wat is er vreemd aan? Ik wilde 'm tot zondag open houden omdat ik zat te wachten op een mail van iemand. Toen die niet kwam moest ik wachten tot dinsdag. Ik vind dat niet vreemd, ik vind dat eerlijk. Ik kan toch niet zegen dat ik 'm al verkocht heb voor minder omdat deze jongen niet kan mailen omdat ie niet op zijn werk is ?! Ik heb veel vaker spullen verkocht en tot volle tevredenheid van beide kanten .....quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:10 schreef LegioeN het volgende:
het is jouw keuze, en jouw inkomsten.
Maar persoonlijk kan ik dit geen manier van handelen vinden![]()
Ik vindt het ook zeer netjes dat je op die bieder gewacht hebt tot deze kon reageren. Niets dan lof hierover.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:47 schreef meneerdeman het volgende:
[..]
Wat is er vreemd aan? Ik wilde 'm tot zondag open houden omdat ik zat te wachten op een mail van iemand. Toen die niet kwam moest ik wachten tot dinsdag. Ik vind dat niet vreemd, ik vind dat eerlijk. Ik kan toch niet zegen dat ik 'm al verkocht heb voor minder omdat deze jongen niet kan mailen omdat ie niet op zijn werk is ?! Ik heb veel vaker spullen verkocht en tot volle tevredenheid van beide kanten .....
Anyways. Ik zou willen dat ik niet gewacht had, want meneer is na de afspraak van vandaag niet gekomen en ik kreeg net een lullig mailtje dat ie liever nu voor een Xbox 360 ging en later (na zijn vakantie werk) weer op zoek ging na een laptop. En daar ga ik natuurlijk niet op wachten. Dus de laptop is weer in de aanbieding......
Das mooi dat we elkaar begrijpen. Zal volgende keer niet zo snel een einddatum roepen, maar staat jouw bod nog? Die is gelijk aan die van Develish1980, maar jij was eerder ....quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:56 schreef LegioeN het volgende:
[..]
Ik vindt het ook zeer netjes dat je op die bieder gewacht hebt tot deze kon reageren. Niets dan lof hierover.![]()
Ik vondt het alleen wat minder netjes dat je daarna meldt dat je nog een nieuw bod binnen gekregen hebt welke je ook accepteerd van 620 euro, terwijl dit nieuwe bod na de door jouw zelf gestelde termijn is binnengekomen.
Vandaar mijn ietewat verbolgen reactie. Voor de rest no hard feelings overigens.
Heb het nagevraagd. Garantie zit er niet meer op. Dit omdat de eigenaar niet meer mijn bedrijf is, maar ik.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:58 schreef mark_dabomb het volgende:
Hoe zit het nou met garantie enzo? Dat zou je nog navragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |