quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:08 schreef Laniboekje het volgende:
Wij hier op kantoor werden al de hele ochtend achtervolgd door een jankend geluid. Een heel C.S.I.-team werd opgezet om de vermeende huilende baby in de omgeving op te sporen..
Wat bleek.. het is een schuurmachine van de buurman![]()
Was best wel een anti-climax. Wij dachten allemaal al aan een achtergelaten baby e.d. Hele sensatie.. om een schuurmachine. Ik zweer het je, dat ding behuist de ziel van een baby.. zo'n geluid komt eruit.quote:
Vreemd geluid voor een schuurmachine inderdaad.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:11 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Was best wel een anti-climax. Wij dachten allemaal al aan een achtergelaten baby e.d. Hele sensatie.. om een schuurmachine. Ik zweer het je, dat ding behuist de ziel van een baby.. zo'n geluid komt eruit.
Ik heb last van het maandags geluid en collega's enzoquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goeiemiddag. Ik heb hier geen last van schuurmachines, maar van hamerende overburen
Wat is het voor dag vandaag? Nationale klusdag?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goeiemiddag. Ik heb hier geen last van schuurmachines, maar van hamerende overburen
tis voor mij maandag vandaag, mag dat ook?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:11 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wat is het voor dag vandaag? Nationale klusdag?
Nou, mijn overbuuf is gister al begonnen. Ze ging een kast in elkaar zetten. Ding was klaar maar een zuchtje wind deed 'm al wankelenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:11 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wat is het voor dag vandaag? Nationale klusdag?
Een echte doe het zelver kan niet zonder de ikea! dat zeg ik! ikea!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, mijn overbuuf is gister al begonnen. Ze ging een kast in elkaar zetten. Ding was klaar maar een zuchtje wind deed 'm al wankelen! Ze zal vandaag wel bezig zijn om m te verstevigen
Maandag..quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:15 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tis voor mij maandag vandaag, mag dat ook?
IKEAquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, mijn overbuuf is gister al begonnen. Ze ging een kast in elkaar zetten. Ding was klaar maar een zuchtje wind deed 'm al wankelen! Ze zal vandaag wel bezig zijn om m te verstevigen
Ik overleef het wel, lekker weekendje komt eraan ook ivm met pinksterren, 1 dag extraquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:17 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Maandag..Ik heb medelijden met je.
9 dagen weekend, geen idee of ik dat ga overlevenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik overleef het wel, lekker weekendje komt eraan ook ivm met pinksterren, 1 dag extra
overtreffende trap enzoquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:19 schreef Tain het volgende:
[..]
9 dagen weekend, geen idee of ik dat ga overleven
Of bij de praxis dat kan natuurlijk ook, mischien denkt ze dat ze macgyver is en bouwt ze een kast van 2 velletjes A4, een doosje tandenstokers, flos draad en kauwgumquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
In mijn kamer heb ik enkel en alleen IKEA meubelen, maar zij is raar en alternatief. Ze heeft gewoon planken gekocht bij de Gamma ofzo![]()
Je vergeet de duct tapequote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Of bij de praxis dat kan natuurlijk ook, mischien denkt ze dat ze macgyver is en bouwt ze een kast van 2 velletjes A4, een doosje tandenstokers, flos draad en kauwgum
Prutserquote:
Dat zou ik best knap vindenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:26 schreef Laniboekje het volgende:
MacGyver
Een kindje van Michael Scofield en MacGyver zou Superman maken!
MacGyver heeft altijd duct tape bij zichquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Prutserdaar heb je kauwgum voor.
Wannabe MacGyver dat je er rondloopt
Ik zeg toch dat hij het niet nodig heeft voor die kast, jezusquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:27 schreef Tain het volgende:
[..]
MacGyver heeft altijd duct tape bij zich!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |