quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:08 schreef Laniboekje het volgende:
Wij hier op kantoor werden al de hele ochtend achtervolgd door een jankend geluid. Een heel C.S.I.-team werd opgezet om de vermeende huilende baby in de omgeving op te sporen..
Wat bleek.. het is een schuurmachine van de buurman![]()
Was best wel een anti-climax. Wij dachten allemaal al aan een achtergelaten baby e.d. Hele sensatie.. om een schuurmachine. Ik zweer het je, dat ding behuist de ziel van een baby.. zo'n geluid komt eruit.quote:
Vreemd geluid voor een schuurmachine inderdaad.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:11 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Was best wel een anti-climax. Wij dachten allemaal al aan een achtergelaten baby e.d. Hele sensatie.. om een schuurmachine. Ik zweer het je, dat ding behuist de ziel van een baby.. zo'n geluid komt eruit.
Ik heb last van het maandags geluid en collega's enzoquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goeiemiddag. Ik heb hier geen last van schuurmachines, maar van hamerende overburen
Wat is het voor dag vandaag? Nationale klusdag?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goeiemiddag. Ik heb hier geen last van schuurmachines, maar van hamerende overburen
tis voor mij maandag vandaag, mag dat ook?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:11 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wat is het voor dag vandaag? Nationale klusdag?
Nou, mijn overbuuf is gister al begonnen. Ze ging een kast in elkaar zetten. Ding was klaar maar een zuchtje wind deed 'm al wankelenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:11 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wat is het voor dag vandaag? Nationale klusdag?
Een echte doe het zelver kan niet zonder de ikea! dat zeg ik! ikea!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, mijn overbuuf is gister al begonnen. Ze ging een kast in elkaar zetten. Ding was klaar maar een zuchtje wind deed 'm al wankelen! Ze zal vandaag wel bezig zijn om m te verstevigen
Maandag..quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:15 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tis voor mij maandag vandaag, mag dat ook?
IKEAquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, mijn overbuuf is gister al begonnen. Ze ging een kast in elkaar zetten. Ding was klaar maar een zuchtje wind deed 'm al wankelen! Ze zal vandaag wel bezig zijn om m te verstevigen
Ik overleef het wel, lekker weekendje komt eraan ook ivm met pinksterren, 1 dag extraquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:17 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Maandag..Ik heb medelijden met je.
9 dagen weekend, geen idee of ik dat ga overlevenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik overleef het wel, lekker weekendje komt eraan ook ivm met pinksterren, 1 dag extra
overtreffende trap enzoquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:19 schreef Tain het volgende:
[..]
9 dagen weekend, geen idee of ik dat ga overleven
Of bij de praxis dat kan natuurlijk ook, mischien denkt ze dat ze macgyver is en bouwt ze een kast van 2 velletjes A4, een doosje tandenstokers, flos draad en kauwgumquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
In mijn kamer heb ik enkel en alleen IKEA meubelen, maar zij is raar en alternatief. Ze heeft gewoon planken gekocht bij de Gamma ofzo![]()
Je vergeet de duct tapequote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Of bij de praxis dat kan natuurlijk ook, mischien denkt ze dat ze macgyver is en bouwt ze een kast van 2 velletjes A4, een doosje tandenstokers, flos draad en kauwgum
Prutserquote:
Dat zou ik best knap vindenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:26 schreef Laniboekje het volgende:
MacGyver
Een kindje van Michael Scofield en MacGyver zou Superman maken!
MacGyver heeft altijd duct tape bij zichquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Prutserdaar heb je kauwgum voor.
Wannabe MacGyver dat je er rondloopt
Ik zeg toch dat hij het niet nodig heeft voor die kast, jezusquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:27 schreef Tain het volgende:
[..]
MacGyver heeft altijd duct tape bij zich!
...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:26 schreef Laniboekje het volgende:
MacGyver
Nou nee, als MacGyver wat maakt dan Sloopt Scofield het om er een kattenluik in te maken voor een evt ontsnappingquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:26 schreef Laniboekje het volgende:
MacGyver
Echt niet, want een kindje is een levend wezen en MacGyver evenals Scofield hebben die 'ziekte' dat ze niemand ongenadig veel pijn kunnen doen. Dus kindjes slopen zit er beiden voor hen niet in.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Nou nee, als MacGyver wat maakt dan Sloopt Scofield het om er een kattenluik in te maken voor een evt ontsnapping
ik bedoel dat kind dan, die weet niet of hij wat moet bouwen of moet slopen, en als hij wat bouwt, dan wilt hij weten hoe hij het moet slopen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:34 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Echt niet, want een kindje is een levend wezen en MacGyver evenals Scofield hebben die 'ziekte' dat ze niemand ongenadig veel pijn kunnen doen. Dus kindjes slopen zit er beiden voor hen niet in.
?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:32 schreef Laniboekje het volgende:
Ik heb een heuse fokker herkend op foto's!
Whehe, nu voel ik me tof![]()
Ik heb heuse fokkers ontmoetquote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:32 schreef Laniboekje het volgende:
Ik heb een heuse fokker herkend op foto's!
Whehe, nu voel ik me tof![]()
hehehehe en ik heb jou ook zien lopen hehehequote:
klote ninjaquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
hehehehe en ik heb jou ook zien lopen hehehe
quote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:58 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[afbeelding]
het ging zo ongeveer : ik zat daar in die air vent, en jij liep er langs
Beetje respect voor de TS graag anders moet ik je vragen deze SC te verlatenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:28 schreef Tomasso het volgende:
Baggertopic.
Gnarls Barkley - Crazyquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:34 schreef Laniboekje het volgende:
Iemand enig idee welke mannelijke artiest dit zingt?:
I remember when, I remember, I remember when I lost my mind
There was something so pleasant about that place
Even your emotions have a let go and so much space
And when you're out there, out there, yeah I was out of touch
But it wasn't because I didn't know enough, I just knew too much
Does that make me crazy?
Does that make me crazy?
Does that make me crazy?
And now that you're having the time of your life
But think twice, That's my only advice
Come on now, who do you, who do you, who do you think you are?
Bless your soul, you really think you are in control
Geloof dat het zo ongeveer gaat. Ik probeer dit liedje te vinden..
NPquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:41 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dank je wel! You made my day, echt!![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:42 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
NP
Hij staat in je inbox van hotmail nu
Ik merk ook nu pas dat het in de top 40 staatquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:53 schreef Gamedemon het volgende:
Best leuk nummer heur
al een paar weken maar dat doet er niet toequote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:02 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik merk ook nu pas dat het in de top 40 staatIk hoorde het net op de radio en het deed me zo aan iemand denken, kreeg er gewoon kippenvel van.
Zo zie je maar weer hoe goed ik de muziekrages bij houquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:03 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
al een paar weken maar dat doet er niet toe
En ik ben ook Crazy abtrnaturlich
ik draai echt van alles, zolang het maar geen neger muziek isquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:05 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer hoe goed ik de muziekrages bij houAlleen liedjes die me echt opvallen draai ik grijs, zoals Rood bijvoorbeeld
![]()
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:58 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[afbeelding]
het ging zo ongeveer : ik zat daar in die air vent, en jij liep er langs
alleen dan in het zwartquote:
mijn foto?!?! wat doe je?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:31 schreef Laniboekje het volgende:
Jullie doen teveel moeite om achter de ware identiteit van GD te komen. Ik zal jullie even helpen:
[afbeelding]![]()
Zo.
dat neem ik dan maar op als compliment als je toch bezig bentquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:34 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Sorry, ik kon het niet langer geheim houden. Daar ben je tevoor!
o en nu het bekend is kun je mij niet meer voor jezelf houden, tomasso komt nu bijvoorbeeld achter me aanquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:34 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Sorry, ik kon het niet langer geheim houden. Daar ben je tevoor!
Waarom dan? Is hij van de herenliefde?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:45 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
o en nu het bekend is kun je mij niet meer voor jezelf houden, tomasso komt nu bijvoorbeeld achter me aan![]()
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:50 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Waarom dan? Is hij van de herenliefde?
quote:[20:50] <King_of_cubes> Hansje
[20:50] <King_of_cubes>
[20:50] <Hansje> King_of_cubes
[20:50] <King_of_cubes> schavuit
[20:51] <Hansje> supp
[20:51] <King_of_cubes> je noemt Tomasso geheel onverkapt homo
[20:51] <King_of_cubes> naja..
[20:51] <King_of_cubes> een beetje verkapt
[20:51] <King_of_cubes> [GAM SC] Ode aan de jankende schuurmachines!
[20:51] <King_of_cubes>
[20:51] <Hansje> dat weet jij, dat weet ik maar dat weet hij zelf niet
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:54 schreef Laniboekje het volgende:
Ach, Tomasso zal hier toch niet kijken. Hij vond het een baggertopic.. en nu vast helemaal
Laniboekje mensenkennis -3quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:54 schreef Tomasso het volgende:
Ik val niet op onbehaarde golden retreivers.
zo beter dan?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:54 schreef Tomasso het volgende:
Ik val niet op onbehaarde golden retreivers.
Haalt hij nou die handdoek uit z'n reet en vindt hij dat lekker ofzoquote:
Die PI daarbij.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:00 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Haalt hij nou die handdoek uit z'n reet en vindt hij dat lekker ofzo![]()
jaquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:00 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Haalt hij nou die handdoek uit z'n reet en vindt hij dat lekker ofzo![]()
er is niks lekkerder dan een ver gewassen schone glimmende bilnaadquote:
Van buiten is dat prima ja, maar om die handoek nou je aars in te duwen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:06 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
er is niks lekkerder dan een ver gewassen schone glimmende bilnaad
Nu ga ik vieze gedachten krijgen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:06 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
er is niks lekkerder dan een ver gewassen schone glimmende bilnaad
ga je dan nu weg?quote:
mijn echte naam?!?!? wat doe je?!?!?!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:32 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Mijn mensenkennis! Wat doe je?!
[..]
Jack![]()
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:34 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
mijn echte naam?!?!? wat doe je?!?!?!
do i make you craaaaaazy? possibly....quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:35 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Goooooddd... sooooorrrrry! Je brengt me ook helemaal van de wijs!
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:34 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
mijn echte naam?!?!? wat doe je?!?!?!
ah nee joh, je leert het al.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:38 schreef Egamer het volgende:
[..]
Ik heb een beetje mijn voetbalcarrière verneukt..Ik ging voor de 2e keer door m'n rug en werd afgevoerd.. Ik kan niet meer staan, alleen maar zitten.
Hopelijk is het niets ergs..
Trouwens, 2 goaltjes gescoord.
Morgen naar de dokter/ziekenhuis.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
do i make you craaaaaazy? possibly....
Niet bij mij..quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:40 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ah nee joh, je leert het al.
Je laten vallen en zeggen dat er iets zeer doet, doen ze bij profesioneel voetbal ook
Jack, but bless your soul, lollerrofl you think youre in control!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:44 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Come on now, who do you, who do you, who do you, who do you think you are!
O Rly?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:52 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Correct. And you know it! Ik heb namelijk bewijs.
Jah mooi. Ik zie niets, je bent gewoon overdonderd door Will zijn wijze woorden. EDIT: Nu zie ik hem pasquote:
daar draait heel the x files om he..niemand die wat ziet behalve mulder, en jij bent degene met bewijs dus laat maar komenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:15 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Jah mooi. Ik zie niets, je bent gewoon overdonderd door Will zijn wijze woorden.
Zeg, ik vind het genoeg gebagger voor vandaag. Ik gaat douchen en slaapjes doen![]()
![]()
Beterschap en goedemorgenquote:Op woensdag 31 mei 2006 07:25 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb me maar ziek gemeld, * MMaRsu voelt zich niet goed![]()
*topic doorgelezen
GD en Laniboekje, get a room you two
Mietje!quote:Op woensdag 31 mei 2006 07:25 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb me maar ziek gemeld, * MMaRsu voelt zich niet goed![]()
Dokter? Niets ernstigs hoop ik?quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:28 schreef RaymanNL het volgende:
Goedenmorgen![]()
M'n hele dag staat alweer vol geplant
Dat vind ik nou geen reet aan
Eerst die honden (nou honden) van me zus uit laten, en dan naar de kapper, dan een bakker interviewen (vage opdrachten voor school) en dan nog even snel naar de dokter
Dat word dus weinig computeren vandaag
Nee hoorquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dokter? Niets ernstigs hoop ik?
Ik heb nu ook nog 2 kut wetenquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:56 schreef Laniboekje het volgende:
Zucht, ik moet binnen 1,5u een verslag van 5A4 maken en ik weet niet eens hoe en waar ik moet beginnen. En dan ben ik een hele middag huisbezoeken aflopen om vervolgens maar eens over te werken omdat ik nu al weet dat ik dat verslag toch niet af krijg.
Ja, de laatste 2 weken van mijn stage worden hel.
![]()
![]()
Voor mij begint het einde van het jaar ook volgende week, 5 weken lang tentamens lerenquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:56 schreef Laniboekje het volgende:
Zucht, ik moet binnen 1,5u een verslag van 5A4 maken en ik weet niet eens hoe en waar ik moet beginnen. En dan ben ik een hele middag huisbezoeken aflopen om vervolgens maar eens over te werken omdat ik nu al weet dat ik dat verslag toch niet af krijg.
Ja, de laatste 2 weken van mijn stage worden hel.
![]()
![]()
Dat krijg ik over 2 weken er ook dus gelijk achteraan. Tentamensquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voor mij begint het einde van het jaar ook volgende week, 5 weken lang tentamens leren![]()
Heerlijkquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:17 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat krijg ik over 2 weken er ook dus gelijk achteraan. Tentamens![]()
Ik ga veel tijd spenderen in Leeuwarden, vriendin van me helpen met verhuizen en haar huisje inrichten e.d.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heerlijk
Gelukkig daarna vakantie! Ga je nog weg?
Wilde eerst ook een vakantiebaantje gaan zoeken. Maar ik denk dat ik met het afstudeergroepje van volgend jaar in de zomer al wat bedrijven ga benaderen waar we dan vlak voor het nieuwe schooljaar alvast kunnen gaan werken. Dan hebben we al een beetje een voorsprong en kunnen we de rest van het jaar beter inplannen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, ik ga helaas niet echt weg. Ga in juli fulltime werken en dan twee weken in augustus in het huis van mn ouders zitten. Op de beestjes passen omdat de rest op vakantie is
waarom lees je in godsnaam een hele SC terug? tis niet zo dat het de moeite waard is ofzoquote:
Op 25 augustus pas op vakantie? Dat is laat.. wanneer begint je school dan weer?quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:44 schreef RaymanNL het volgende:
Ik werk gewoon in de vakantie op Di-, Do-, Vrij-, en Za-'smiddagsEn in pas op 25-08 ga ik op vakantie, naar Italië
![]()
De dag nadat ik terug benquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:52 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Op 25 augustus pas op vakantie? Dat is laat.. wanneer begint je school dan weer?
je weet dat het mega mega mega kut is om de dag na je terugkomst gelijk weer aan de slag te moeten?quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:54 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
De dag nadat ik terug ben(4 september dus
)
Klopt. Voor alles een eerste keer hehquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
je weet dat het mega mega mega kut is om de dag na je terugkomst gelijk weer aan de slag te moeten?
Wat zit er toch in diequote:Op woensdag 31 mei 2006 14:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Klaar met Lost S1. Wat een kuteinde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zult het zien bij S2E01
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:15 schreef Morthill het volgende:
verkapte ik-schep-op-over-mijn-verbinding post:
mijn huidige downstream: 8070.9 KByte/sec
quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:47 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Wat zit er toch in dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zult het zien bij S2E01![]()
quote:Oorzaak woningbrand nog onbekend
31-5-2006 Het is nog onduidelijk wat de oorzaak is van de brand dinsdag in de Kijkduinstraat in Bos en Lommer, waarbij een baby overleed.
Volgens meerdere bewoners hebben problemen met elektriciteit in de buurt de brand mogelijk veroorzaakt. Zo ging in de woning waarin de brand woedde drie maanden geleden een aantal apparaten kapot door zogenoemde overspanning.
Elektriciteitsbedrijf Nuon zegt echter dat het zeer onwaarschijnlijk is dat de brand daardoor is ontstaan. Bij het pand zijn bloemen en kaarsen neergelegd ter nagedachtenis aan de baby die om het leven kwam.
quote:
Mooizo Royquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik gister zo die bonusDVD van Lost kijken. Wat blijkt. DAAR staat de laatste aflevering van het seizoen op![]()
Zegquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:58 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Mooizo Roy
Ben je nu uitgepraat over Lost![]()
Sterkte.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:28 schreef Egamer het volgende:
Straks naar het ziekenhuis, ze gaan m'n rug onderzoeken. Ben benieuwd..
Sorryquote:
Moet je zo zeggen, je kan mijn rug op!!1111!!!!!1!11!!1quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:28 schreef Egamer het volgende:
Straks naar het ziekenhuis, ze gaan m'n rug onderzoeken. Ben benieuwd..
Prutserquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik gister zo die bonusDVD van Lost kijken. Wat blijkt. DAAR staat de laatste aflevering van het seizoen op![]()
weer een gevaar op de weg erbijquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:26 schreef capibar het volgende:
Ik heb trouwens net voor het eerst auto gereden![]()
Hehehe, ja ikzovan het gaspedaal helemaal indrukken, mijn vader en ik werden helemaal in de stoel gedrukt hehehehehehehee.quote:
Nee, P2 staat op disc 6quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
PrutserExodus part 2 staat daar op geloof ik.
4 8 15 16 23 42 enzo
Nog 1 dagje volhouden laniquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:40 schreef Laniboekje het volgende:
Weer typisch voorbeeld van Murphy's Law meegemaakt.
Moest presentatie houden..
1. Projectiescherm klapte zichzelf constant dubbel, vastmaken met ducttape hielp nog een beetje (MacGyver-style)
2. Man die me maanden geleden lastig viel was aanwezig en liep constant te zeiken en zich te gedragen als een zak
3. Ander vrouwtje dat presentatie moest houden kreeg ineens een paniekaanval ofzo en zakte helemaal inelkaar
4. Heel presentatie stop gezet
5. Stap ik naar buiten.. plens... enorme hoosbui en stond ik daar zonder jas of iets en met mijn papierkes
![]()
Het is tijd voor weekend.
wat is dat?quote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:07 schreef taart het volgende:
[..]
dat ik nu een kwart jaar niks te doen heb.
Dan loop je naar een willekeurige supermarkt om een baantje te vragenquote:
4 8 15 16 23 42quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, P2 staat op disc 6
Die Hurley is grappig trouwens, no no no, the numbers are bad!
Congrats, Vice City is het beste deel uit de seriequote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:06 schreef Chanty87 het volgende:
W00t!Eindelijk Vice City uitgespeeld
![]()
! En dat is nog maar de eerste GTA die ik helemaal heb uitgespeeld; ik vind het gewoon veel te leuk om keihard rond te sjeezen...
Gesprek met zichzelfquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:11 schreef RaymanNL het volgende:
Goedenmorgen![]()
Zo mMarSuJij hebt je wel vermaakt vernacht heh
![]()
Agh, hier moest het er wel even flink uit. (Denk aan scene uit van Wilderquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:38 schreef RaymanNL het volgende:
Lekker weer naar school zo
En ik moet poepen
schrap dat laatste maar
hehe, 2 weken geleden nog op tv gezienquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:15 schreef Morthill het volgende:
[..]
Agh, hier moest het er wel even flink uit. (Denk aan scene uit van Wilder)
welkom Fliepke , de grootste PIMP van GAMquote:
Royal Flush, bitchquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
welkom Fliepke , de grootste PIMP van GAM
Is dat beter dan een full house?quote:
NSBer.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:17 schreef Gamedemon het volgende:
Layout verneuken is not done
Notes zetten wel
Dankje voor m'n note, hij is mooiquote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:23 schreef Frankeinstein het volgende:
oeps, ik had vandaag mijn boeken in moeten leveren, maar ik heb mij verslapen
quote:10 new Dreamcast games on the way
Posted Jun 1st 2006 2:15PM by Alan Rose
Filed under: Retro, Business
10 new Dreamcast games coming soon
With all of this Dreamcast news, we might have to follow IGN's lead and dedicate a category to the console that introduced us to 128-bit video gaming (and signaled the end of Sega's hardware biz). GOAT Store Publishing has announced they are currently working on ten new games for the Dreamcast, covering various genres. Company co-founder Dan Loosen will reveal more details of each project this weekend at the Midwest Gaming Classic, where attendees will be able to play demos of some of the titles in development.
To learn more about GOAT Store and their classic gaming aspirations, check out Dan's interview with Die-Hard Gamer from a few years back.
Je mag mij wel irriterenquote:
Heb je niet een muis gekregen in combinatie met de tablet?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:53 schreef Chanty87 het volgende:
Gofterdomme, m'n muis is stuk en nou kan ik m'n draadloze reserve niet vinden en dus moet ik dmv een tekentablet gaan zitten navigerenEn natuurlijk weet niemand hier waar mijn draadloze muis (die ik aan de pc beneden had gedoneerd) gebleven is
Weet niet zeker, maar als het goed is wel... Weet alleen niet waar ik dat ding dan gelaten hebquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:03 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Heb je niet een muis gekregen in combinatie met de tablet?
DOUWEquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:47 schreef mordradead het volgende:
Ik ben unbanned, pech voor jullie en pech voor mij. Yvonne was ontroerd door mijn tederende verhaal.
Groetjes, mordra.
Best kut of niet maar dat maakt niet uit. Overigens heb ik net wel een mooi pak gekocht om de blits te maken bij de dushi's van school op het examenfeestquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:50 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
DOUWE
Hoe zijn je exames gegaan jonge![]()
![]()
![]()
Tis maar wat je belangrijk vindtquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:27 schreef mordradead het volgende:
[..]
Best kut of niet maar dat maakt niet uit. Overigens heb ik net wel een mooi pak gekocht om de blits te maken bij de dushi's van school op het examenfeest
Als ik je fotoboek mag geloven kun je beter wat doen aan je kapsel dan de blits maken met een pakquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:27 schreef mordradead het volgende:
[..]
Best kut of niet maar dat maakt niet uit. Overigens heb ik net wel een mooi pak gekocht om de blits te maken bij de dushi's van school op het examenfeest
Als het pak maar blits genoeg is zijn de mensen te verblind om naar het kapsel te kijkenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:44 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Als ik je fotoboek mag geloven kun je beter wat doen aan je kapsel dan de blits maken met een pak.
IK dacht 2 jaquote:Op zondag 4 juni 2006 13:15 schreef MMaRsu het volgende:
http://media.putfile.com/Lemon-Jelly---Super-Mario-Remix
Luister ff vanaf 20 seconde, uit welke mario is dat? Mario 2?
Ik startte hem net even op maar de gewone tune is iig anders. Super mario voor de gb mischien.quote:
Ik ga geen commentaar leveren over de tijd waarop jij dit gepost hebt.quote:
Dat je het ff weetquote:
Roy, je bent niet alleen, ik word ook altijd veelste vroeg wakkerquote:Op zondag 4 juni 2006 13:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat je het ff weet
Ik ben trouwens fucked up vroeg wakkerGister naar Tiesto geweest, 7u thuis ofzo, helemaal kapot. Maar wakker geworden door een borende huisgenoot
Voordeel is wel dat ik nu gewoon NL - Australie kan kijken
Nou, dan kunnen wij nog lekker even doorkletsenquote:Op zondag 4 juni 2006 14:56 schreef Laniboekje het volgende:
Bwegh..
Het is maar goed dat ik mijzelf even bedacht om het vluchtschema van Schiphol op Teletekst te bekijken. Mijn pa heeft echt fokking veel vertraging. Ik zou nu al vertrekken, hoef nu pas over 1,5u weg ofzo. Zat echt al bijna in de auto
Zei de dame met de oranje Nintendo avatarquote:
Hier is sie blauw hoorquote:Op zondag 4 juni 2006 15:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zei de dame met de oranje Nintendo avatar
Ze heeft hem snel veranderdquote:
Fixed.quote:Op zondag 4 juni 2006 16:01 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
NietesDat heet een avatar rotation script ( ja ik ben een nerd, ik weet het
)
En dat oranje is gewoon geel hoor! (
)
Om je te bescheuren zo grappigquote:
Je verveelt je en je moet watquote:
Tja, je moet wat, maar slechte grappen moeten nooit hequote:Op zondag 4 juni 2006 17:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je verveelt je en je moet wat. En ze reageert ook niet in d'r fotoboek
Ik zal jou eens een slechte grap geven!quote:Op zondag 4 juni 2006 17:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tja, je moet wat, maar slechte grappen moeten nooit he
Whehehequote:Op zondag 4 juni 2006 18:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik zal jou eens een slechte grap geven!
* What did one teddy bear say to the other teddy bear when he offered him some dessert?
* No thanks, I'm stuffed.
quote:Op zondag 4 juni 2006 18:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik zal jou eens een slechte grap geven!
* What did one teddy bear say to the other teddy bear when he offered him some dessert?
* No thanks, I'm stuffed.
Omdat jij nou niet weet hoe het moet, ben ik niet automatisch nerd omdat ík het wel weet hoorquote:
Nerd.quote:Op zondag 4 juni 2006 20:19 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Omdat jij nou niet weet hoe het moet, ben ik niet automatisch nerd omdat ík het wel weet hoor![]()
Cookies.quote:
Ik zou het doen.quote:Op zondag 4 juni 2006 20:53 schreef Tain het volgende:* Tain zit er over na te denken om een HDTV te kopen deze week
Jawelquote:Op zondag 4 juni 2006 20:19 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Omdat jij nou niet weet hoe het moet, ben ik niet automatisch nerd omdat ík het wel weet hoor![]()
Ik zou zoiets dus nooit tegen je zeggen chantyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |