Bron: nu.nlquote:Man stopt baby in droger
Uitgegeven: 30 mei 2006 09:48
Laatst gewijzigd: 30 mei 2006 09:48
SYDNEY - Een Australische baby heeft haar geknoei met een drankje moeten bekopen met zware kneuzingen en brandwonden. De man die voor het eenjarige meisje zorgde, stopte haar namelijk met bevlekte kleren en al in de wasdroger.
Het kind liep in de droogtrommel ernstige brandwonden op en kneuzingen aan haar rug en gezicht. Artsen van het ziekenhuis in Perth verwachten een volledig herstel van het meisje, maar de verwondingen noemden zij "verschrikkelijk".
De 21-jarige vriend van de moeder van het kind werd dinsdag op borgtocht vrijgelaten en moet in juni voor de rechtbank verschijnen, meldde de Australische politie. Hij mocht van de politie geen contact opnemen met de vrouw of het kind.
Scherpquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:59 schreef Lucille het volgende:
Hoe kan je nu vlekken uit de kleren krijgen met een droger? Stop het dan in de wasmachine.
Staat toch op een paar sites....quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:55 schreef poohy het volgende:
Is dit niet weer een broodje-aap verhaal![]()
Net zoals die hond in de magnetron en de kat in het tosti-ijzer?
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:12 schreef dVTB het volgende:
Witte Reus. Wast een berg, kost een baby.
die instructieboeken zijn zo dik als telefoonboeken en 99% gaat over wat je niet in de magnetron kunt stoppenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:34 schreef Drugshond het volgende:
Ik heb ook medelijden met de fabrikant die de handleidingen maakt (zeker in de US).
10.4.
Zaken die niet in de droger horenBabies Honden Poezen
(en deze lijst gaat door en door).
Ik zou er gewoon inzetten dat er geen levende wezens in mogen. Alles wat ademt is een no go!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:34 schreef Drugshond het volgende:
Ik heb ook medelijden met de fabrikant die de handleidingen maakt (zeker in de US).
10.4.
Zaken die niet in de droger horenBabies Honden Poezen
(en deze lijst gaat door en door).
Kleding ademt ookquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:16 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Ik zou er gewoon inzetten dat er geen levende wezens in mogen. Alles wat ademt is een no go!
Maar werden die lui ook vrijgelaten op borgtocht?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:19 schreef zoalshetis het volgende:
is dit enger dan een labiel gezin dat hun vermoorde dochter in de kofferbak zeult? een man die zijn kroost over de 15 hoog kling jaagt? een jongen van 13 die zijn gezin vermoord?
nee. dit is idd gek en gelukkig is het een uitzondering en leeft de baby nog!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |