Je hebt minimaal een ti 83+ nodig voor notefolio.. Gelukkig werkt Ti - Graph link precies hetzelfdequote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:53 schreef dynamiet het volgende:
waarom installeer je geen notefolio op je rekenmachine?, dan hoef je alleen te kopieren-> plakken
Dan moet je hier eens kijken, ik heb dan wel EC1,2 maar ik gebruik ook Notefolio en kheb er al een boel gemaaktquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:38 schreef BMH het volgende:
Ik heb mijn linkkabel na 4 jaar weer gevondenHAHAHa. 1 dag voor het examen vind ik em eindelijk.
Ik wel, maar ik ga vanavond leren.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:41 schreef BMH het volgende:
Is iedereen aan het leren? Of heeft niemand Economie 1?
Helaas heb ik een Ti 83... Kun je de text in een txt proppen?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:51 schreef crossover het volgende:
[..]
Dan moet je hier eens kijken, ik heb dan wel EC1,2 maar ik gebruik ook Notefolio en kheb er al een boel gemaakt
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:42 schreef BMH het volgende:
[..]
Helaas heb ik een Ti 83... Kun je de text in een txt proppen?
Ik kan niks garanderen over de compleetheid van mijn spullen die ik hier plaats, maar als je ruimtegebrek hebt moet je wat grote dingen weggooien. Je moet er wel heel veel in hebben staan wil je dat geheugen vol krijgen met die kleine bestandjes.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:24 schreef Ladyxima het volgende:
ik ben echt zo moe, me gister kapot geleerd aan aardrijkskunde, zwaar voor niks want het was een verrot examenmaar goed.. nu eco nog, en dan ben ik klaar!
die begrippenlijst hierboven, plus de formules enzo, zijn ze compleet? ik heb nu namelijk internationale handel en arbeidsmarkt gedetailleerd in me rekenmachine gezet, maar ruimtegebrek![]()
ik weet t ff niet meer.. ik wil gewoon de zooi in me GR die ik kan gebruiken, geen nutteloze shit
Ik heb gewoon ff helemaal geen zin meer om te leren door AK... Straks zeker weer alles voor niks. De eerst 5 vragen van een oud examen had ik goed zonder iets te leren, dus dat geeft hoopquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:24 schreef Ladyxima het volgende:
ik ben echt zo moe, me gister kapot geleerd aan aardrijkskunde, zwaar voor niks want het was een verrot examenmaar goed.. nu eco nog, en dan ben ik klaar!
die begrippenlijst hierboven, plus de formules enzo, zijn ze compleet? ik heb nu namelijk internationale handel en arbeidsmarkt gedetailleerd in me rekenmachine gezet, maar ruimtegebrek![]()
ik weet t ff niet meer.. ik wil gewoon de zooi in me GR die ik kan gebruiken, geen nutteloze shit
Daarom moet je het opnieuw formattenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:33 schreef taart het volgende:
ik wordt niet echt duidelijk van dat 'spiekbriefje' in m'n GR. Teveel onbekende tekens en te lange streepjes![]()
dat leuks doen heb ik de hele middag al gedaan... ik heb iets met niks doen wanneer ik wel iets moet doen, en heerlijk stressen wanneer het te laat is... altijd al zo geweestquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:31 schreef crossover het volgende:
Weet je wat je doet, ga ff iets leuks doen, daarna nog ff je boek inkijken en dan vroeg slapen en rond 10 uur weer ff leren. Beter dat je ontspannen het examen ingaat, want als een stresskip leren werkt niet
Ik zou niet weten waarom niet.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:02 schreef nlboy het volgende:
Hé mag je als Casio-leerling, ook gewoon een Ti-rekenmachine meenemen?
Want broertje heeft namelijk daar een USB-kabel voor (die bij de GR zat).
Welnee, onze vorige zwarte rekenmachine was ook zwart dus misschien denken ze dan wel "die jongen had zeker geen geld voor zo'n nieuwe." en hebben ze er vrede mee.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:04 schreef nlboy het volgende:
Zou het opvallen zo'n zwart ding tussen alle witten?
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:06 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Welnee, onze vorige zwarte rekenmachine was ook zwart dus misschien denken ze dan wel "die jongen had zeker geen geld voor zo'n nieuwe." en hebben ze er vrede mee.
Boeiend, meenemen dat ding.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:06 schreef nlboy het volgende:
[..]
Tja dat is wel waar.
Wel vreemd dat ik dan als enige morgen een Ti heb.![]()
Dat had ik bijna bij natuurkunde. Kwam er zon lerares langs gelopen terwijl ik vrolijk in mijn rekenmachine aan het kijken was wat een symbooltje ookalweer betekende.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:10 schreef nlboy het volgende:
Hopelijk geen Wiskunde leraar die in de buurt zit te controleren op spieken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |