Jaa maar.. Dan moet het wel een vrouw zijnquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:28 schreef Muck het volgende:
[..]
als jij er 2 mag, mag ik dat toch ook wel?
1 probleempje natuurlijk wel, ik zit nu al met 2 Fok!vrouwen, ben benieuwd wat mijn vriendin daarvan vindtquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:28 schreef Muck het volgende:
[..]
als jij er 2 mag, mag ik dat toch ook wel?
ja maar, ja maar, ik val helemaal niet op vrouwen!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:28 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jaa maar.. Dan moet het wel een vrouw zijn
Geeft niet.. Daarom is het wel lekkerquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:29 schreef Muck het volgende:
[..]
ja maar, ja maar, ik val helemaal niet op vrouwen!
altijd experimenterenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:29 schreef Muck het volgende:
[..]
ja maar, ja maar, ik val helemaal niet op vrouwen!
gewoon zeggen: daar voel je toch niets van schatquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:28 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
1 probleempje natuurlijk wel, ik zit nu al met 2 Fok!vrouwen, ben benieuwd wat mijn vriendin daarvan vindt
vindt ze vast wel goedquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:28 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
1 probleempje natuurlijk wel, ik zit nu al met 2 Fok!vrouwen, ben benieuwd wat mijn vriendin daarvan vindt
mjah, zal wellicht toch niet helemaal gaan helpen vrees ikquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gewoon zeggen: daar voel je toch niets van schat![]()
als ze mee mag doen waarschijnlijk nog echt ookquote:
dank je beebquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:29 schreef Ladylike het volgende:
*geeft muck nieuwe koffie*
euh ja, ik weet net hoe je in een auto moet rijden, en dan houdt het opquote:ik ruleer dus nog steeds met mn autotechnische kennis
(of het betekent gewoon echt dat ik eigenlijk een man in een vrouwenlichaam ben)
jullie vullen elkaar gewoon prima aanquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:32 schreef Muck het volgende:
[..]
dank je beeb
[..]
euh ja, ik weet net hoe je in een auto moet rijden, en dan houdt het op
koken en breien kan ik daarentegen weer wél
samen zijn we de ideale vrouwquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:33 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
jullie vullen elkaar gewoon prima aan
al is het alleen maar omdat jullie er dan 2 zijnquote:
preciesquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:34 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
al is het alleen maar omdat jullie er dan 2 zijn
quote:
quote:
daar wordt je moe van hoorquote:
heb mn pedo pas nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|