Hey Ivo, weer terug uit Rusland?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 07:04 schreef ultra_ivo het volgende:
Niet meer hoor, ik ben al op.
Dat heb ik ze ook gezegd. Ik verwacht niet dat nu half FOT enthousiast zijn agenda omgooit en gaat, en ik geloof ook niet dat ze dat verwachten. Maar mocht je de 4e nog niets geplanned hebben, en je zoekt iets leuks, dan valt het te overwegen natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:32 schreef HMaster-II het volgende:
Dat is wel heel erg kort dag RonaldV.
Zeg eens Tortelduifjes Debsterr en Falanx.. Lees de TT eens goed .... Het gaat dus ook over Pre-zwangerschapsverhalenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:43 schreef Debsterr het volgende:
Oh, en nog even voor Falanx, bink, voor die handboeien kan ik wel zorgen ja, ik heb een setje liggen dus
.
Ik mag ook nooit watquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:20 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zeg eens Tortelduifjes Debsterr en Falanx.. Lees de TT eens goed .... Het gaat dus ook over Pre-zwangerschapsverhalen![]()
![]()
Is Kleintje er niet, neemt Debsterr het wel over.![]()
Tsssssssssss ...handboeien. TizWahquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:43 schreef Debsterr het volgende:
Oh, en nog even voor Falanx, bink, voor die handboeien kan ik wel zorgen ja, ik heb een setje liggen dus
.
quote:
Zo'n shoot heb ik dus zondag gedaan, alleen jammer genoeg alleen in kleurquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:37 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Tsssssssssss ...handboeien. TizWah![]()
Maar uhhh ...zie wel een mooie zw/w foto voor me, een stel handen geboeid en wel.
Foto'sssssssssssssquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zo'n shoot heb ik dus zondag gedaan, alleen jammer genoeg alleen in kleur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |