pink is echt helemaal geweldig met haar comebackquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vind Leave Me Alone geweldigand the One That Got Away is zo lekker meebrulbaar!
nu ja, Vanitas is ook al héél oud, en vrouger werden de boterhammen nog dik gesneden.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:34 schreef davidov het volgende:
[..]
Ze zijn voor tosti's he, niet om levende lammetjes te grillen
Bij mij leeft dat ding na een jaar nog*klopt af*
halloooo je vergeet first and formost God and our lord and savior Jesus blaatkotspukequote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
voor mij![]()
voor mij, ow wat geweldig
dit is een droom voor me
ik wil hiervoor iedereen bedanken die hieraan heeft meegewerkt
De jongens van Pixar, Harvey en Bob Weinstein, mijn ouders zonder wie ik hier niet had gestaan, Ang3l zonder wie deze hele actie niet mogelijk was geweest, Stroekie voor de morele ondersteuning en de tips, en natuurlijk iedereen die ik vergeten ben
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:50 schreef Manias het volgende:
[..]
pink is echt helemaal geweldig met haar comeback![]()
Zelfs op oprah al geweest met stupid girls hele show daarover
your words not minequote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:51 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
nu ja, Vanitas is ook al héél oud, en vrouger werden de boterhammen nog dik gesneden.
Dr geheime optrden i/d Theaterfabriek was ook zó goedquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:59 schreef Manias het volgende:
wooot![]()
zelfs met hair en makeup on!
cd van pink is echt TE GEK gewoon.. her best EVER elk lied wel stoer
Ik had dat alleen voor komend weekend in mijn agenda opgenomenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
bij mij ligt de onderkant waar dat lipje dus aan vast moet er in z'n geheel af
over mijn spionnenactie, ik had alleen vanacht dienst, vanochtend niet meer
ik dacht dat stroekie dat zou doen
volgens mij wordt dat een vele male leukere avond met award uitreiking dan dat gedoe van afgelopen zaterdag met die meneer van de silicoontjesquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:49 schreef Manias het volgende:
[..]
ja ik vind het ook een medaille waard hoor! *presenteert GaySpyTeamHonoraryReward*
Jij mag helemaal niet jokkkenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:51 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
nu ja, Vanitas is ook al héél oud, en vrouger werden de boterhammen nog dik gesneden.
Nja, als je je ouders bejaard ziet worden dan ga je je vanzelf wel oud voelen, als het ware :-/quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij mag helemaal niet jokkken
den duivel is pas oud![]()
Komen we straks samen op de aftiteling te staan zo van this movie is based on a true storyquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
voor mij![]()
voor mij, ow wat geweldig
dit is een droom voor me
ik wil hiervoor iedereen bedanken die hieraan heeft meegewerkt
De jongens van Pixar, Harvey en Bob Weinstein, mijn ouders zonder wie ik hier niet had gestaan, Ang3l zonder wie deze hele actie niet mogelijk was geweest, Stroekie voor de morele ondersteuning en de tips, en natuurlijk iedereen die ik vergeten ben
jaaaa met ang3l en D in modeshow met swimsuitsquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij wordt dat een vele male leukere avond met award uitreiking dan dat gedoe van afgelopen zaterdag met die meneer van de silicoontjes
Dat klinkt als een aangename vertoning.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:12 schreef Manias het volgende:
jaaaa met ang3l en D in modeshow met swimsuits
beter nog, ik heb een maatje bij de BVDquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik had dat alleen voor komend weekend in mijn agenda opgenomen
maar was het je nog wel gelukt om de remote control van de camera daar op het balkom zelf achter te laten ?
ook bodily fluid screening door nanoprobes?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
beter nog, ik heb een maatje bij de BVD
en die heb ik getipt over een mogelijke terroristische cel
je kunt zeker wel raden waar
dus vanaf dit moment wordt alle internetverkeer, telefonisch verkeer, sexsueel verkeer en welk verkeer dan ook ook gescreend
Mocht die niet mee naar de AIVD? Wat gemeen!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
beter nog, ik heb een maatje bij de BVD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |