I feel loved!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:33 schreef Manias het volgende:
[..]
je kwam altijd al hoog aanbevolen links en rechts
sunnnyyyO+
Ze zijn voor tosti's he, niet om levende lammetjes te grillenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:31 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Dat lipje breekt altijd
* vanitasvanitatumetomniava heeft al meerdere versleten![]()
Oh fuck ja... IRCquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:35 schreef Manias het volgende:
[..]
en je bent ook een van de oldskool gays van irctoen k net out was blaat
Je denkt dat je een complimentje krijgt maar hij noemt je eigenlijk "stokoud"quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:36 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Oh fuck ja... IRC
Mjah, kan me nog hele gesprekken herinneren
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:36 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Oh fuck ja... IRC
Mjah, kan me nog hele gesprekken herinneren
Och, daar lig ik ook niet wakker vanquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:37 schreef davidov het volgende:
[..]
Je denkt dat je een complimentje krijgt maar hij noemt je eigenlijk "stokoud"
jij was dr tog ook iircquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:37 schreef davidov het volgende:
[..]
Je denkt dat je een complimentje krijgt maar hij noemt je eigenlijk "stokoud"
Whahahaha oh ja! Dat is zo.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:38 schreef Manias het volgende:
[..]
daarom
ik ging zo toen aan sjoerd vragen steeds (toen nog geen bf) zovan wie is hier leuk/aardig/fijn/bla
hij aaaaalsmaar jou noemen(god wat een geslijm ineens)
bij mij ligt de onderkant waar dat lipje dus aan vast moet er in z'n geheel afquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:34 schreef davidov het volgende:
[..]
Ze zijn voor tosti's he, niet om levende lammetjes te grillen
Bij mij leeft dat ding na een jaar nog*klopt af*
Centerfoldquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:40 schreef Manias het volgende:
*pink snoeihard draai* (op psp in hok met koptelefoontjes op maar toch snoeihard! echt!)
Awwwwww....quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:39 schreef Manias het volgende:
ahww k coach iemand op msn met vette ludduvudu zielug hoor.. vooral met nare breakups :S
jaaaaaaaaaaaaaquote:
IRC is nog net van voor mijn tijdquote:
"Icecream, Icecream, We all want Icecreamquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:43 schreef Manias het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaen U & Ur Hand ook BRULGILAAAAIM NOT HIEER FOR JOOR ENTERTEEEEEN MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENT
kan ook dat dr andere davidov op non-gaychans zat ofzoquote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
"Icecream, Icecream, We all want Icecream
jij weet zeker niet hoe lang ik gisteren aan die balkonrand heb gehangenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:42 schreef Manias het volgende:
TMM schandelijk niet eens een spycam-in-pokemon-ball?
Ik vind Leave Me Alone geweldigquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:48 schreef Manias het volgende:
[..]:D:D:D
nu is how long it will take me to.. RUUNAAAAAWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYYYYYY YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYyyyyyyyyyyyyyyyy i wass just tryin to be myself lalalala
-edit- wat spaties ertussen om t topic niet lelijk te maken
ja ik vind het ook een medaille waard hoor! *presenteert GaySpyTeamHonoraryReward*quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij weet zeker niet hoe lang ik gisteren aan die balkonrand heb gehangen
het is nog een wonder dat ik nu nog kan typen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |