vanf zaterdag kun jij weer onbezorgd flaneren en je hullen in de warme stralen van de zonquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, vandaag boycot ik de zon. Achterbaks ding dat het is.![]()
Inderdaad. Echt fout, dit.quote:
Pfft, ben jij ook niet vroeg ontmaagd?quote:
Deze regels worden gemaakt om pedofielen vrij spel te gevenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:22 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Pfft, ben jij ook niet vroeg ontmaagd?.
Naakt rondlopen!![]()
Ik ben het dan ook slechts eens met de naaktheidsregel.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Deze regels worden gemaakt om pedofielen vrij spel te geven![]()
Lelijke mensen moeten een burqua dragenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:28 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ben het dan ook slechts eens met de naaktheidsregel.
in het kader van humor, of wat?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:28 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ben het dan ook slechts eens met de naaktheidsregel.
Prachtig!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:29 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Lelijke mensen moeten een burqua dragen
Maar das dan weer een speerpunt voor een eigen partij![]()
daarom vind ik jullie homo's vies, jullie doen aan anale seksquote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:30 schreef Manias het volgende:
omgggggggggggggg
http://www.gay.nl/JustLikeNoOther
Wat een enorme, politiek correcte, onzinquote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Deze regels worden gemaakt om pedofielen vrij spel te geven![]()
Het is toch opgezet door een stichting die pedofilie geaccepteerd wil krijgen?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:35 schreef error het volgende:
[..]
Wat een enorme, politiek correcte, onzin![]()
Doordat dit soort stemmingmakerij tegenwoordig algemene goedkeuring heeft, krijg je vaders die hun kinderen niet te veel durven te knuffelen omdat als de juffrouw op school van de kinderen hoort dat ze elke avond geknuffeld worden, dat ze dan de politie gaat bellen. Bah!
Whehe, dat smiley-keppeltjequote:
O dat waren die mannen met oortjes en zonnebrllen dusquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
beter nog, ik heb een maatje bij de BVD
en die heb ik getipt over een mogelijke terroristische cel
je kunt zeker wel raden waar
dus vanaf dit moment wordt alle internetverkeer, telefonisch verkeer, sexsueel verkeer en welk verkeer dan ook ook gescreend
jij had stiekum gehoopt dat ze een armini show in de buitenlucht hielden, en jouw straat als catwalk hadden uitgezochtquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dat waren die mannen met oortjes en zonnebrllen dus
Oortjes zijn dan ook essentieel om zonnebrillen goed op hun plek te houden!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:05 schreef Ang3l het volgende:
O dat waren die mannen met oortjes en zonnebrllen dus
Zeg Maniasquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:02 schreef Manias het volgende:
senor!
Ik heb net voor dansles een extreem foute moeten kopen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:09 schreef NathaN het volgende:
[..]
Oortjes zijn dan ook essentieel om zonnebrillen goed op hun plek te houden!
Dan zal ik dat voorbeeld eens gaan volgen en vlug naar huis toe gaanquote:
ja voor de lol thusi een cubiclequote:
Een vriend van mij gaat daar ook heen (in Oss toch?)quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dan zal ik dat voorbeeld eens gaan volgen en vlug naar huis toe gaan![]()
Straks ben ik nog te laat en mag ik de zaal niet meer in om Wende Sneijders te zien
Oren?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:12 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb net voor dansles een extreem foute moeten kopen.
Ik naar de etos, kruidvat.. ik bedoel, ik ga geen D&G foute blingbling kopen om 1x te dragen.
Ben ik uiteindelijk geslaagd bij de coolcatdat ik daar dan ook niet meteen heenging... ik bedoel, het moest FOUT zijn
In zo'n bunker ben je makkelijker op te sluiten?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:13 schreef Manias het volgende:
ja voor de lol thusi een cubicle
op stage heb ik trouwens geen cubicle maar een betonnen kamer ;p there's a difference lol
ik kan hier ook niks geheim houdenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een vriend van mij gaat daar ook heen (in Oss toch?)
Hij is zelf geen homo, en weet het wel van mij, maar ik denk toch niet dat je 'm echt herkent, aangezien je 'm nooitgezien hebtquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik kan hier ook niks geheim houden![]()
![]()
maar moet ik nog ergens op letten of op bedacht zijn?
of me mond gewoon over Fok houden![]()
Ja en?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het is toch opgezet door een stichting die pedofilie geaccepteerd wil krijgen?
Ik zie het niet als stemmingmakerij, maar als een blijk van walging dat de mensen van deze 'partij' deze wetten willen invoeren met als duidelijk motief pedofielen meer vrijheid te geven i/d beleving van hun sexualiteit.
Ik heb het gelezen. Ik heb er een hele discussie over gehad met mn moeder en een goede vriend. Dat ik mijn mening hier niet uitgebreid neerzet betekent niet dat ik die niet heb.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:21 schreef error het volgende:
[..]
Ja en?
Ik heb net al gepost wat ik van jouw houding vindt, ongeacht waar het vandaan komt.
Trek eens een parallelletje met de houding van veel mensen t.o.v. homofilie? kotsmileys, bij voorbaat al alles verwerpen wat er uit die 'vieze' hoek komt? Je kan het ook lezen en specifiek kritiek leveren.
In dat kader zal ik ook maar ff een disclaimer gebruiken: ik ben geen pedo, maar....
Je hebt net een order geplaatst?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik voorspel veel taarten met twijfelachtige inhoud tijdens een campagnedag van die nieuwe partij.
De hoedenclub van Beatrix komt langsquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik voorspel veel taarten met twijfelachtige inhoud tijdens een campagnedag van die nieuwe partij.
Ik ben persoonlijk niet zo'n taartengooier, maar er zijn voldoende van die ongewassen veganisten die dat voor me willen doen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je hebt net een order geplaatst?
Stel je voor....op koninginnedag zet Bea een cd op.....zou die haar beter staan dan de gebruikelijke hoed?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De hoedenclub van Beatrix komt langs?
Ok, duidelijk.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen. Ik heb er een hele discussie over gehad met mn moeder en een goede vriend. Dat ik mijn mening hier niet uitgebreid neerzet betekent niet dat ik die niet heb.
Je bent al begonnen met ronselen hoor ik?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben persoonlijk niet zo'n taartengooier, maar er zijn voldoende van die ongewassen veganisten die dat voor me willen doen.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Stel je voor....op koninginnedag zet Bea een cd op.....zou die haar beter staan dan de gebruikelijke hoed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |