Neenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:09 schreef bigshadow het volgende:
De grote amerikaanse "belofte" fall out boy?
quote:And will you tell all your friends
you've got your gun to my head
This all was only wishful thinkin
EDIT: Ook niet Silverstein.quote:I know you know, everything (drop everything)
I know you didn't mean it (start it all over)
I know you didn't mean it (remember more then youd like to forget)
Ook nietquote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:18 schreef GLO het volgende:
Die teksten helpen niet echt. Zal vast wel een o ja worden
Nog 'n gokje dan: Hawthorne Heights?
Inderdaad net ook gedaanquote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:18 schreef bigshadow het volgende:
Ik ken ze alleen van naam, slaap lekker![]()
Misschien kan je wel een filmtitel als hint geven
Kon je je weer niet inhouden?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:18 schreef bigshadow het volgende:
Ik ken ze alleen van naam, slaap lekker![]()
Misschien kan je wel een filmtitel als hint geven
Ik ken die soundtracks niet en zou niet weten wie er vanavond in de Melkweg hebben gespeeld, maar gezien je laatste opmerking misschien iets van Back From The Pastquote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:21 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ook niet
Ik geef nog een stel grote hints en dan mag je van mij nog 2 gokjes wagen voor ik m'n computer uitdraai, goed?
Ze hadden nummers staan op de soundtracks van Spiderman 2, Elektra en Fantastic Four. Hun muziek is harder nu dan het oude materiaal, maar ik denk toch dat ze vooral iets uit het verleden terug willen pakken.
Ook niet geheel onbelangrijk: ze stonden vandaag in de Melkweg
Helaas ook nietquote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:29 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik ken die soundtracks niet en zou niet weten wie er vanavond in de Melkweg hebben gespeeld, maar gezien je laatste opmerking misschien iets van Back From The Past![]()
Op de valreep zo helemaal correct! Goed zo!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:33 schreef GLO het volgende:
Oooh, Taking Back Sunday!
Nou ja, je hebt 't wel naar binnen moeten lepelen...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:35 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Op de valreep zo helemaal correct! Goed zo!![]()
Zeker niet. Ik droom liever over iets leukersquote:Ik ben wel blij dat je het nog kon raden. Had je anders misschien nog lastig gevallen - en dat moeten we natuurlijk niet hebben.
Yeah, U2quote:Goed, welterusten GLO, vast tot morgen![]()
It isn't a hit when I singquote:Op dinsdag 30 mei 2006 02:07 schreef GLO het volgende:
Voor de nachtbrakers laat ik dit anagram achter. Welke bekende songtitel?
Knap!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 08:48 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Iedereen doet het - Robert long
Hehe!
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 08:55 schreef bukgeit het volgende:
Titel van het nieuwe, nog te verschijnen Yo La Tengo-album.
De kinderen van Stingquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:00 schreef bukgeit het volgende:
Wie zijn Giacomo, Jake, Joseph, Mickey, Coco en Katherine?
En dat Coco niet de naam, maar slechts een bijnaam is van 1 vd kids.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:10 schreef bukgeit het volgende:
Een anderer bron meldt inderdaad Fuchsia Catherine.
Vraag me niet waarom, maar die naam was blijven hangen in de donkere krochten van mijn geheugen. Als die erbij had gestaan had ik het ook geweten.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:10 schreef bukgeit het volgende:
Een andere bron meldt inderdaad Fuchsia Catherine.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:10 schreef bukgeit het volgende:
Josh Ritter
Zie het nu ook; ze heet Eliot Pauline.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En dat Coco niet de naam, maar slechts een bijnaam is van 1 vd kids.
Oeps... najah... volgens mij was-ie sowieso makkelijk genoeg...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:13 schreef cafca het volgende:
Zijn naam was half leesbaar op de achtergrond, zag ik later...
Ik zei al: ik zag het achteraf. Als ik het eerst had moeten lezen was ik nog meer te laat geweestquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:14 schreef Skanqua het volgende:
[..]
Oeps... najah... volgens mij was-ie sowieso makkelijk genoeg...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |