Soort Grandel gevoel hequote:Op maandag 29 mei 2006 22:34 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik krijg elke keer de schrik als Vermeer z'n goal uitkomt![]()
quote:Op maandag 29 mei 2006 22:34 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Totaal niet.
Lijkt me gewoon leuk om te zien hoe hij van het veld wordt gedragen met een gebroken kuitbeen ofzo. Dan zou er best wel eens een grote glimlach op mijn gezicht kunnen verschijnen.
Ik ken mongooltjes met een hoger IQ als jouquote:Op maandag 29 mei 2006 22:34 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Totaal niet.
Lijkt me gewoon leuk om te zien hoe hij van het veld wordt gedragen met een gebroken kuitbeen ofzo. Dan zou er best wel eens een grote glimlach op mijn gezicht kunnen verschijnen.
dat was de Zeeuw, die trapte de bal wegquote:Op maandag 29 mei 2006 22:36 schreef Leso_Varen het volgende:
Waarom kreeg Huntelaar geel?
Nou... nee... niet echt... Die duitsers doen het veel smeriger enzo...quote:Op maandag 29 mei 2006 22:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Nederland overleeft de pouleronde op een Duitse wijze zou je mogen stellen.
Dat mag toch wel het grootste wonder van vanavond zijn, dacht ik zoquote:
Milevskiy velt helemaal niks. Nederland heeft ze geveld. Ga jij met je Oekraine-obsessie maar je eigen feestje maar vierenquote:
Die gaan lekker terug naar huisquote:Op maandag 29 mei 2006 22:38 schreef FCDB het volgende:
En italie?
Eenschquote:Op maandag 29 mei 2006 22:39 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Wat een hunk he die de Ridder
Als hij niet had gescoord waren de Italianen door toch?quote:Op maandag 29 mei 2006 22:38 schreef twi het volgende:
[..]
Milevskiy velt helemaal niks. Nederland heeft ze geveld. Ga jij met je Oekraine-obsessie maar je eigen feestje maar vieren
quote:Op maandag 29 mei 2006 22:37 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
deze had je alvast klaar staan he
gullit had niet gehoeven neequote:Op maandag 29 mei 2006 22:39 schreef raistlin6 het volgende:
dat josti publiek in de studio had van mij niet gehoeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |