quote:Op maandag 29 mei 2006 22:13 schreef Erwtensoep het volgende:
haha de ridder![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nu gaat het goedkomen jongens
wordt ie hard vanquote:Op maandag 29 mei 2006 22:18 schreef Cheiron het volgende:
auw.. dat zag er vervelend uit
Een kennertje.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:14 schreef Stereotomy het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT??
De Ridder voor Schaars?![]()
![]()
Foppe ga je vrouw thuis maar soppe
Inddquote:Op maandag 29 mei 2006 22:19 schreef kollie het volgende:
De Ridder kan met pensioen. Beter dan dit wordt het niet meer.
quote:Op maandag 29 mei 2006 22:17 schreef Joeriii het volgende:
De Ridder, wie had dat gedacht nog in Nederland
quote:
quote:Op maandag 29 mei 2006 22:19 schreef kollie het volgende:
De Ridder kan met pensioen. Beter dan dit wordt het niet meer.
normaal gesproken heb ik het niet zo op egostrelend gedrag, maar deze was zo onwaarschijnlijk dat je het verdient.quote:
haha,, juist!!quote:Op maandag 29 mei 2006 22:21 schreef mroijjoijoi het volgende:
Ridder wilde schieten, maar toevallig raakte die de bal met zijn hoofd.....
Het leek er iig niet echt bewust uit te zien nee.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:21 schreef mroijjoijoi het volgende:
Ridder wilde schieten, maar toevallig raakte die de bal met zijn hoofd.....
quote:Op maandag 29 mei 2006 22:21 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
normaal gesproken heb ik het niet zo op egostrelend gedrag, maar deze was zo onwaarschijnlijk dat je het verdient.
![]()
![]()
![]()
![]()
Komt zeker op zo'n mini-schijf waar een klein minuutje film op kan...quote:Op maandag 29 mei 2006 22:21 schreef JoleX het volgende:
DVD "Ridder's hoogepunten"
Ja.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:22 schreef komrad het volgende:
is NL met winst door??
een diskettequote:Op maandag 29 mei 2006 22:23 schreef pekel het volgende:
[..]
Komt zeker op zo'n mini-schijf waar een klein minuutje film op kan...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 mei 2006 22:25 schreef Greetings het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 mei 2006 22:28 schreef Greetings het volgende:oekraine rocksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
dat zal hofs dan wel worden ben ik bangquote:Op maandag 29 mei 2006 22:30 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Nederland maakt nog zo wel een eigen goal ofzo
zit er doorheen geloof ikquote:Op maandag 29 mei 2006 22:31 schreef kaat17 het volgende:
aissati speelt ook niet sterk meer
Nu alweer bang voor hem?quote:Op maandag 29 mei 2006 22:31 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hoop dat ze Huntelaar uit de wedstrijd schoppen.![]()
Je angst voor Huntelaar siert jequote:Op maandag 29 mei 2006 22:31 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hoop dat ze Huntelaar uit de wedstrijd schoppen.![]()
hij zit in de knoop met z'n te grote broekquote:Op maandag 29 mei 2006 22:31 schreef kaat17 het volgende:
aissati speelt ook niet sterk meer
gelukkig hoef je in de halve finale niet te scorenquote:Op maandag 29 mei 2006 22:32 schreef Bravebart het volgende:
Het is maar goed dat de poulewedstrijden over zijn. Zo'n wedstrijd waarin we moeten scoren zijn we niet goed in![]()
quote:Op maandag 29 mei 2006 22:33 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
hij zit in de knoop met z'n te grote broek
Totaal niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |