Wel voor vrijdag 2 juni 20:00 uurquote:
Sorry, tis echt niks voor mijquote:Op maandag 29 mei 2006 22:15 schreef Bluezz het volgende:
Zeg deedeetee, ga jij es mailen!
Dat was mijn invullingquote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:28 schreef TechXP het volgende:
Als ik modje zou zijn van F&F, dan zou ik wel een zeer streng beleid hebben![]()
Volgens mij is dat niet gewenst
en Inkie1010.quote:Jammer dat je stopt Bluezz
Als je wil kan je wel wat hulp krijgen, neem ik aan.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:17 schreef lady-wrb het volgende:
maar krijg je als mod een gedegen mod-opleiding? en moet je dan verplicht al die topics doorlezen?
Ssssssssst, anders komen er nooit nieuwe modsquote:Op dinsdag 30 mei 2006 02:52 schreef static het volgende:
Waarom denkt iedereen dat een moderator zijn zo makkelijk is?
Samen, ja leukquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:34 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb nu wel regelmatig de tijd om overdag te fokken, maar ooit hoop ik weer een normaal werkzaam leven te leiden. zou dat bezwaarlijk zijn?
en ik ben een levensechte digibeet.
nou, ymme, zullen we?
dan kan ik lekker iedereen die mijn kippen pest bannen
Je kan niet bannenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:36 schreef ymme het volgende:
[..]
Samen, ja leuk![]()
![]()
![]()
Dan bannen we lekker iedereen, die onze diertjes niet leuk vinden![]()
forum@fok.nlquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:38 schreef lady-wrb het volgende:
nou oke dan
moet ik nog ergens officieel solliciteren?
Zie de OPquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:38 schreef lady-wrb het volgende:
nou oke dan
moet ik nog ergens officieel solliciteren?
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:41 schreef scarefreak het volgende:
Ik heb wel wat met flora en fauna, mijn voortuin is zo verwilderd dat gistermiddag staatsbosbeheer al langskwam om te polsen of ze het geen natuurgebied konden maken, elke ochtend kom ik weer nieuwe planten soorten tegen, en eergisteren kwam ik de eerste wilde everzwijnen al tegen...
zal dat genoeg zijn denken jullie, ik wil namelijk heel graag moderator worden.!!
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:43 schreef ymme het volgende:
Kippen zijn leuk.
Alle diertjes zijn leuk, lief en schattig
Oh, gemeen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:45 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
![]()
[sluikreclame mode]
Check m'n topic Acht jonge kuikens
[/sluikreclame mode]
*printscreen, plakboek*quote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:35 schreef lady-wrb het volgende:ik heb gemaild
en nu ga ik even de eieren keren
Mwoa. Valt wel mee denk ik.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:27 schreef scarefreak het volgende:
Toch leuk om post history van mensen te kijken, en te zien dat ze nu opeens extra veel in F&F posten sinds dit topic.
Niet geschoten is altijd mis.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:25 schreef Zweefvliegje het volgende:
* Zweefvliegje lijkt het wel leuk om F&F modje te worden.. alleen ik ben niet een echte F&F-postster? En ik heb geen ervaring wat dit betreft? Maar ik hou wel van internetten en dieren!!! Telt dat ook?
Mailen dan !quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:19 schreef tonja het volgende:
Het lijkt mij ook wel leuk om te modden. Ik hang sowieso al het meest op F&F rond.
would i?quote:
Zeg gewoon dat 't je leuk lijkt en dat flora en fauna je na aan 't hart ligt en dat je genuanceerd kunt denken. En eerlijk en kordaat kunt optreden.En tijd genoeg hebt omdat alle posten in de gaten te houden hier. Goed bent in de omgang met mensen. Uitstekend de nederlandse taal beheerst.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:36 schreef Uhmmie het volgende:
[..]
would i?
nahja.. het lijkt me wel leuk
maar ik kan me niets voorstellen wat ik in een "sollicitatie" naar modjes-heid zou moeten zetten
dsu tja.. dat blijft lastig
ik eh.. denk er nog even over na ok?
Tevreden afwachtquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:43 schreef Uhmmie het volgende:
hehehe ok ok..
ik zei al ik denk er nog wel ff over
en dan kom ik wel met een mooi mailtje
want ik heb op zich idd wel (te veel) tijd over lately
ik heb alleen maar gemaild dat ik geïnteresseerd was. had ik mijn hele doopceel moeten lichten ?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:58 schreef Bluezz het volgende:
Er wordt vanaf vrijdag goed gekeken naar alle sollicitatiemailtjes, alles afgewogen, dus je weet maar nooit
Neen telt niet, ze zoeken een nieuwe mod en geen broedmachine. Wanneer het laatste wel 't geval is kom je uiteraard meteen in aanmerking.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:09 schreef lady-wrb het volgende:
actueel wapenfeit: ik heb (bijna) een ei uitgebroed.
telt dat ook?
Uhmmie, ga es gauw mailen danquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:05 schreef Uhmmie het volgende:
bluezzje! je bent nou steeds niet online.. en ik wil toch wat dingen weten voor ik me er uberhaupt aan waag
Wie?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:30 schreef ymme het volgende:
Zeker wel.
Alleen is het voor mij persoonlijk idee, al bekent.
Ik heb zo mijn vermoedens.
Vast wel, ik neem aan dat de vertrekkende mod hierin een grote stem heeft? en dus eerder een F&F poster als mod heeft dan iemand uit bijvoorbeeld GC/ONZquote:
Ik hoop dat de mensen van fok! in iedergeval eerlijk kiezen. En iedereen een gelijke kans te geven
Wie? Ja houd ik lekker voor mezelf.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:33 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Wie?
[..]
Vast wel, ik neem aan dat de vertrekkende mod hierin een grote stem heeft? en dus eerder een F&F poster als mod heeft dan iemand uit bijvoorbeeld GC/ONZ![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:35 schreef ymme het volgende:
Maar laten we het hier niet over hebben, laten we gewoon met z'n allen afwachten.
Ik hoop alleen dat het vanmiddag bekent word, want vanavond moet ik werken
Je kunt nog tot 20:00 vanavond soliciteren dus vanmiddag is er echt nog niets bekendquote:Op maandag 29 mei 2006 20:41 schreef shmoopy het volgende:
Heb je affiniteit met bloempjes en beestjes, of hou je wel van kokkerellen, en heb je genoeg tijd, stuur dan je sollicitatie voor vrijdag 2 juni 20:00 uur naar forum@fok.nl.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:26 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
[..]
Je kunt nog tot 20:00 vanavond soliciteren dus vanmiddag is er echt nog niets bekend
Whuhquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:21 schreef valentijn101 het volgende:
Wat betaald dat?
niets.. tenzij je een klein machtswellustelingetje bentquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:21 schreef valentijn101 het volgende:
Wat betaald dat?
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:28 schreef Uhmmie het volgende:
[..]
niets.. tenzij je een klein machtswellustelingetje bent
dan betaalt het in natura
oh en niet te vergeten.. waarschijnlijk duurt het ook niet lang dan
Ja 't duurt wel lang, jullie zijn allemaal zó goed dat de beslissing moeilijk is natuurlijkquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:17 schreef Uhmmie het volgende:
hmm toch wel benieuwd wanneer ze er dan uit zijn
Jij houdt niet van betaling in natura?quote:
Echt wel.quote:
Echt welquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:56 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ja 't duurt wel lang, jullie zijn allemaal zó goed dat de beslissing moeilijk is natuurlijk![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |