De koek was op.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben al heul lang MOD met een pauze geweest... tis op
Ik blijf gewoon maar dan als user
quote:
Die smiliequote:Op maandag 29 mei 2006 22:06 schreef MUUS het volgende:
De koek was op.
Snappie 'm? Koek. CUL. [afbeelding]
quote:Op maandag 29 mei 2006 22:06 schreef MUUS het volgende:
De koek was op.
the best! samen met bluezz en andere vrouwelijke mods op fok!quote:Op maandag 29 mei 2006 22:19 schreef Reese het volgende:
Die TT
Die OP.... wat een dooie mus...
Jammer Bluezz, dat je ermee stopt. Ter ere van jou ga ik een topic in Cul openen. En nee, dat is géén verkapte sollicitatie. Kan Oblivion niet terug komen, die was leuk!voor Bloes!
quote:Op maandag 29 mei 2006 22:06 schreef MUUS het volgende:
[..]
De koek was op.
jij bent toch ook i-spy?quote:Op maandag 29 mei 2006 22:22 schreef Euc- het volgende:
Ik ga nog niet eens meer solliciteren, de vorige keren is niet eens de moeite genomen een mailtje te sturen dat de sollicitant het niet was geworden. Nu al 4 keer geprobeerd, laat maar zitten ook
quote:Op maandag 29 mei 2006 22:24 schreef shmoopy het volgende:
Yup, tis hartstikke jammer zelfs.
hé shmoopy, kun jij gewoon niet mod van cul worden? Er zijn vast genoeg mensen die FA wel zien zitten?quote:Op maandag 29 mei 2006 22:24 schreef shmoopy het volgende:
Yup, tis hartstikke jammer zelfs.
quote:Op maandag 29 mei 2006 22:27 schreef skiczukie het volgende:
Misschien heeft Pietverdriet wel interesse?Dan heb je echt een topmod.
En m'n FA-macht opgeven?quote:Op maandag 29 mei 2006 22:27 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
hé shmoopy, kun jij gewoon niet mod van cul worden? Er zijn vast genoeg mensen die FA wel zien zitten?
moet fa macht opgeven om mod te worden?quote:Op maandag 29 mei 2006 22:29 schreef shmoopy het volgende:
[..]
En m'n FA-macht opgeven?
Da's veel te lekker, mên!
Weet je dish. ik ben al heel lang MOD eigenlijk, met een kleine pauze... dus het heeft niets met CUL te maken maar met mezelfquote:Op maandag 29 mei 2006 22:20 schreef the_disheaver het volgende:
Nu alweer? (niets tegen bluezz ofzo, beter kort dan niet, gezien de moeite om een cul mod te vinden)
Maar voordat ik gemaild wordt (mag natuurlijk wel): nee dankje
Ligt er aan hoeveel je nu al in CUL leest.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:30 schreef zoalshetis het volgende:
hoeveel tijd kost het eigenlijk per dag om mod van cul te zijn?
Ja, ik snap het. Meer enkel een constatering (die ervoor ook al geconstateerd werd...) dat een mod redelijk weer snel weg gaat.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Weet je dish. ik ben al heel lang MOD eigenlijk, met een kleine pauze... dus het heeft niets met CUL te maken maar met mezelf
Koek is op.
Eitje
Nou....quote:Op maandag 29 mei 2006 22:37 schreef Martijn_77 het volgende:
omdat ik toch al bijna alles in CUL las.
Oke als je veel te lezen hebt wil je wel eens wat missenquote:
Valt meestal mee.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:30 schreef zoalshetis het volgende:
hoeveel tijd kost het eigenlijk per dag om mod van cul te zijn?
Bedankt voor de eer, maar ik sla over deze keerquote:
Ik hoef zeker niet te mailen, he?quote:
Dat moet je juist bij een OUD mod zeggenquote:Op maandag 29 mei 2006 22:06 schreef MUUS het volgende:
[..]
De koek was op.
Je vergeet de smileyquote:Op maandag 29 mei 2006 22:52 schreef ClapYourHandsSayYeah het volgende:
[..]
Dat moet je juist bij een OUD mod zeggen
Snappie 'm? Moederkoek. OUD.
Refresh my memory ?quote:Op maandag 29 mei 2006 23:54 schreef skiczukie het volgende:
Gelukkig, en ook heil voor je receptenprogramma.
Ik snap hem niet?quote:Op maandag 29 mei 2006 22:06 schreef MUUS het volgende:
De koek was op.
Ja ik vind koken leuk, en ik hou van lekker eten, vies eten vind ik namelijk vies.quote:als je van koken en lekker eten houdt is dit al meer dan genoeg.
Volgens mij worden alleen sollicitaties per mail in behandeling genomenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 03:23 schreef Dribbel_ het volgende:
Bij deze mijn sollicitatie, scheelt me weer een mail he
heuuuuu
kusje
quote:Op maandag 29 mei 2006 22:19 schreef Reese het volgende:
Kan Oblivion niet terug komen, die was leuk!
Geen zin Obli?quote:
Nee, niet echt.quote:
jammerquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:49 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee, niet echt.
Gelukkig dat FOK! nog zo populair is dat de solli's binnenstromen...![]()
Bluezz doet deze keer echt niet mee hoorquote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:13 schreef Troel het volgende:
Ik doe niet meer mee
Elke keer als ik solliciteer wordt Bluezz mod, dus dat kan ik haar niet aandoen als ze nu wil stoppen
Desondanks zal ik niet solliciterenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:10 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Bluezz doet deze keer echt niet mee hoor![]()
Anders heeft ze mij iets uit te leggen![]()
en een duomodschap? jij de bad cop ik de good cop en andersom.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik wil geen mod worden, dat zou niet eerlijk zijn voor de huilies.
Jup.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:51 schreef the_disheaver het volgende:
bestaat fokradio nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |