het wordt niet meegeleverd toch?quote:Op maandag 29 mei 2006 21:27 schreef Madnessy het volgende:
standaard van samsung zelf, staat op de site
Niet meegeleverd, wel gratis te downloadenquote:
Mijn dank is zeer grootquote:Op maandag 29 mei 2006 21:28 schreef Madnessy het volgende:
[..]
Niet meegeleverd, wel gratis te downloaden
link : http://www.samsung.com/nl/support/productsupport/download/Model_Select2.aspx?type=&subtype=&model=SGH%2DE720&fileType=SW&LSSI=%2Fnl%2Fmodule%2Fssi%2Fleft%2Flmenu%5Fmobilephones%5Fmobilephones%2Esec&RSSI=%2Fnl%2Fmodule%2Fssi%2Fright%2Frmenu%5Fmobilephones%2Esec
T-mobile winkel in r`dam , dixons had hem niet klaar liggenquote:
heb je er ook een usb kabel bij gekocht ?quote:Op maandag 29 mei 2006 21:41 schreef Madnessy het volgende:
[..]
T-mobile winkel in r`dam , dixons had hem niet klaar liggen
Nope overbodig , had blue tooth dongle liggenquote:Op maandag 29 mei 2006 21:41 schreef Snever het volgende:
[..]
heb je er ook een usb kabel bij gekocht ?
Netjes. Hoe is tie nou? echt een handig en leuk toestelletje?quote:Op maandag 29 mei 2006 21:42 schreef Madnessy het volgende:
[..]
Nope overbodig , had blue tooth dongle liggen
Heel leuk dingetje , kleine eigenaardigheden (geluid bij verzenden smsjes wat ik (nog) niet uitkrijg, beperkt aantal ringtones met trilfunctie erin) , maar super telefoon (vooral camera + video)quote:Op maandag 29 mei 2006 21:43 schreef Snever het volgende:
[..]
Netjes. Hoe is tie nou? echt een handig en leuk toestelletje?
Ik ga hem morgen kopenquote:Op maandag 29 mei 2006 21:45 schreef Madnessy het volgende:
[..]
Heel leuk dingetje , kleine eigenaardigheden (geluid bij verzenden smsjes wat ik (nog) niet uitkrijg, beperkt aantal ringtones met trilfunctie erin) , maar super telefoon (vooral camera + video)
Bedankt voor alle informatiequote:Op maandag 29 mei 2006 21:50 schreef Madnessy het volgende:
je zal er geen spijt van krijgen :d
En de kwaliteit daarvan is top? (het afluisteren via de speakers)quote:Op dinsdag 30 mei 2006 07:38 schreef Madnessy het volgende:
Je kan via de pims & file manager mp3`s versturen (ook film en plaatjes etc). Mp3`s afspelen kan zonder oordopjes, en de telefoon kan ook dichtblijven terwijl je afspeelt
Het klinkt wel goed voor zo`n kleine speakerquote:Op dinsdag 30 mei 2006 07:39 schreef Snever het volgende:
[..]
En de kwaliteit daarvan is top? (het afluisteren via de speakers)
Oke, dit waren mijn laatste vragen. Ik houd er namelijk niet zo van om rotzooi te kopen dus doe ik veel onderzoek van tevoren. Maar goed, wederom bedankt Madnessyquote:Op dinsdag 30 mei 2006 07:41 schreef Madnessy het volgende:
[..]
Het klinkt wel goed voor zo`n kleine speaker![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |