Ja, nou echt niet dusquote:Op maandag 29 mei 2006 20:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Hou nou eens op met dat gezeur![]()
FEEST GODVERDOMME![]()
succesquote:
Godlastering!quote:Op maandag 29 mei 2006 20:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Hou nou eens op met dat gezeur![]()
FEEST GODVERDOMME![]()
matrix is pas over een half uurquote:
siepiequote:Op maandag 29 mei 2006 20:06 schreef Sebasser het volgende:
Ja, nou echt niet dus
Ik voel me helemaal inzakken dus ik ga lekker op bed liggen
Niet meer, door rené.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:07 schreef Borkydude het volgende:
Dudes, check jullie postgeschiedenissen, er is geen 300e post in #999
Bijnaquote:
kap nou gewoon met zeikenquote:Op maandag 29 mei 2006 20:07 schreef Borkydude het volgende:
Bekkiequote:
Opgeruimt.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:07 schreef Borkydude het volgende:
hahahha, zielug!!!quote:Op maandag 29 mei 2006 20:09 schreef Borkydude het volgende:
BekkieIk zeik als ik wil, ik zou me kapotschamen als ik jou was, je hebt mensen hun droom afgepakt en kapotgeslagen voor hun gezicht.
Leuke (matige) grap met een droomquote:Op maandag 29 mei 2006 20:09 schreef Borkydude het volgende:
[..]
BekkieIk zeik als ik wil, ik zou me kapotschamen als ik jou was, je hebt mensen hun droom afgepakt en kapotgeslagen voor hun gezicht.
Waar is je PI?quote:Op maandag 29 mei 2006 20:09 schreef Borkydude het volgende:
[..]
voor!quote:Op maandag 29 mei 2006 20:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Opgeruimt.
.En nu ben ik er zat van.
Wie stemt voor om de discussie dr ff uit te knippen (verwijderen) en gewoon alleen vrolijke posts hier te plempen![]()
![]()
quote:Op maandag 29 mei 2006 20:09 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Wtf is nou weer een PIquote:Op maandag 29 mei 2006 20:11 schreef VASND het volgende:
[..]![]()
Het gemis van een PI bij je bericht laat me nog bijna geloven wat er staat.
Jij natuurlijk ookquote:
maar jij bent ook een kloonquote:Op maandag 29 mei 2006 20:16 schreef ClapYourHandsSayYeah het volgende:
Ik postte al in het eerste deel!
quote:Op maandag 29 mei 2006 20:16 schreef ClapYourHandsSayYeah het volgende:
quote:Geregistreerd op: donderdag 25 mei 2006 @ 10:43
Dat was Tonks, Tonks was een legende, die onvervangbaar is.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:16 schreef ClapYourHandsSayYeah het volgende:
JezusGast, ga heen ofzo.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:18 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Dat was Tonks, Tonks was een legende, die onvervangbaar is.
Je ava is een en al pr0n!quote:Op maandag 29 mei 2006 20:17 schreef kanaiken het volgende:
Pr0n!
Lief gezicht. Je lacht veel.quote:Op maandag 29 mei 2006 19:59 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
In de map "Op Visite Bij Jeroen", het meisje met de gele broek
Sure. We laten de echte fok legendes dan even buiten beschouwing? Tonks is ok hoor, daar niet van, maar legende?quote:Op maandag 29 mei 2006 20:18 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Dat was Tonks, Tonks was een legende, die onvervangbaar is.
Boemand, held!quote:
En nogsteeds puiyckend Hans Teeuwen.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:22 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
N-n-nou m-me-mensen, d-de s-s-sf-sfeer z-zit er al w-weer l-lekker in!
Ok, ik zei dit gisteren ook al.
Je bedoelt Maikuuul?quote:Op maandag 29 mei 2006 20:22 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Sure. We laten de echte fok legendes dan even buiten beschouwing? Tonks is ok hoor, daar niet van, maar legende?
laat ff die scooterjosit/kutkamper er buiten wil jequote:Op maandag 29 mei 2006 20:23 schreef Borkydude het volgende:
Je bedoelt Maikuuul?
Nee wel veel gezeurt, maargoed dat vergeten we dan maar ffquote:
Je zal wel weer afzichtelijk hebben lopen spammen.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:23 schreef ClapYourHandsSayYeah het volgende:
Legende. haahahhaa.
PUB Slowchat topic
In de OP!
bij deze!quote:Op maandag 29 mei 2006 20:28 schreef VASND het volgende:
Nee wel veel gezeurt, maargoed dat vergeten we dan maar ff
Ik had betere!quote:
Ik zag deze eerder.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:30 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Ik had betere!
Een echte Chateau Mouton Rothschild '88 (of was dat nou rode wijn...)!
Goed plan. Alhoewel daar mijn eerste post in het duizendste Pub-topic staat. Waar ik heel veel werk aan heb besteed.quote:
XBM gaat voor het bier... ook goed knulletje.quote:
Alle cutposts danquote:Op maandag 29 mei 2006 20:31 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Goed plan. Alhoewel daar mijn eerste post in het duizendste Pub-topic staat. Waar ik heel veel werk aan heb besteed.
Zeker. Proost alvast.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:31 schreef Timmiejj het volgende:
De drank vloeit hier rijkelijk zo te zien![]()
Hij is een hype.quote:
Drink dus lekker door!quote:Op maandag 29 mei 2006 20:33 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Zeker. Proost alvast.
Want ik moet jullie nu verlaten. Leuk om even in het duizendste topic te zijn geweest, nadat ik rond de 850 ben ingestapt en heb bijgedragen aan de populariteit van deze reeks. Respect voor de grondleggers, en feest lekker verder. Ik heb een real life-verjaardag te vieren.
We zien je vast wel weer eens verschijnen.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:33 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Zeker. Proost alvast.
Want ik moet jullie nu verlaten. Leuk om even in het duizendste topic te zijn geweest, nadat ik rond de 850 ben ingestapt en heb bijgedragen aan de populariteit van deze reeks. Respect voor de grondleggers, en feest lekker verder. Ik heb een real life-verjaardag te vieren.
Ik had geen zin om naar de Grolsch shop te surfen om daar een mooi glas uit te zoeken, dus zocht ik op google naar 'bier'quote:Op maandag 29 mei 2006 20:32 schreef VASND het volgende:
[..]
Alle cutposts dan
XBM, das geen Grolsch, wat is dat nou
Have funquote:Op maandag 29 mei 2006 20:33 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Zeker. Proost alvast.
eensch!quote:Op maandag 29 mei 2006 20:33 schreef Renesite het volgende:
Een vreselijke.
quote:
quote:Op maandag 29 mei 2006 20:33 schreef Timmiejj het volgende:
Drink dus lekker door!
jammergenoeg welquote:Op maandag 29 mei 2006 20:33 schreef kanaiken het volgende:
Hij is een hype.
mooi gesproken!!quote:Op maandag 29 mei 2006 20:33 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Zeker. Proost alvast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |