quote:Op maandag 29 mei 2006 19:34 schreef FuifDuif het volgende:
Ik kan het mij nog goed herinneren. Ik was bij mijn neef aan het logeren. Ik was een jaar of 12. We gingen zwemmen in een subtropisch zwembad. Opeens zag mijn oog een heerlijke meid met een ubergeil lichaam. Ze was een jaar of 18 schatte ik. De hormonen gierden door mijn lijf. Mijn piemeltje ging stijf staan. Toen het drukker werd in het zwembad waagde ik mijn kans. Ik ging onder water en tussen de menigte door liet ik mijn jongenslichaam langs haar welgevormde lijf glijden. Oh mên wat was dat heerlijk. En daarna even aftrekken in het toilet. En toen werd ik wakker![]()
Ah, je bent nieuw hierquote:Op maandag 29 mei 2006 19:34 schreef zotte_vos het volgende:
hahahahah....prachtig
Als je dit al prachtig vind dan zul je nog wel veel meer topics prachtig vinden, zoek maar eens naar het grote sex en geslachtsdeel blundes topic. Dan lig je echt helemaal dubbel.quote:Op maandag 29 mei 2006 19:34 schreef zotte_vos het volgende:
hahahahah....prachtig
Hij is alvast aan het opwarmen.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:18 schreef Pony-Lover het volgende:
lekker bezig Fuif-Duif?
Nu jij jongen. Wanneer ging jij voor het eerst met je eigen megalomane brandspuit aan de haal?quote:
Voor zover ik kan herinneren was dat toen ik 10-11 was, nadat een vriend van me zei dat als je met je handen aan je pielemuis wrijft hij stijf wordtquote:Op maandag 29 mei 2006 23:27 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Nu jij jongen. Wanneer ging jij voor het eerst met je eigen megalomane brandspuit aan de haal?
Hee, vertel alsjeblieft niet welk zwembad!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:11 schreef Goed_Gek het volgende:
mmm, ik deed het dan beter...
pijpen en beffen in het zwembad....
en daarna mijn kwakkie gewoon lozen in het water.
gepijpt worden onder water is zo fucking geil
Juistem!quote:Op maandag 29 mei 2006 23:24 schreef Slarioux het volgende:
Bij mij wordt de seks alleen maar beter, dus echt sentiment is er niet.
Je zwemt toch ook in de zee!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 08:39 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hee, vertel alsjeblieft niet welk zwembad!
Bronquote:Wist je dat een mannetjeswalvis bij het ejaculeren zo'n 1500 liter sperma spuit? Als je dan ook nog weet dat er van die 1500 liter slechts 300 liter in het vrouwtje 'kan' wil dat dus zeggen dat er zo'n 12OO liter vrolijk in de zee terecht komt! Als je dus de volgende keer in de zee gaat zwemmen moet je je al niet meer afvragen waarom die in godsnaam zo zout smaakt...
Goed, ik ga niet meer in zeequote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:02 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Je zwemt toch ook in de zee!
[..]
Bron
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:40 schreef Gripper het volgende:
De eerste keer aftrekken natuurlijk! Dat onbekende maar toch wel heel lekkere gevoel, en daarna de gedachte: Whoohoo, dit ga ik voortaan 3 keer per dag doen!"
Pas later ontdekte je dat meisjes ook best interessant waren
1500 liter, geloof je het zelf?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:02 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Je zwemt toch ook in de zee!
[..]
Bron
Klopt; wat ik me alleen afvraag: ALs je er pas later achterkwam dat meisjes interressant waren; waar trok je je dan op af of waar dacht je aan toen je je aftrok?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:40 schreef Gripper het volgende:
De eerste keer aftrekken natuurlijk! Dat onbekende maar toch wel heel lekkere gevoel, en daarna de gedachte: Whoohoo, dit ga ik voortaan 3 keer per dag doen!"
Pas later ontdekte je dat meisjes ook best interessant waren
Idd, het is wel erg veel.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:10 schreef slashyou het volgende:
1500 liter, geloof je het zelf?
Heb je de tampeloeris van zo'n beest wel eens gezien. Daar zou Ron Jeremy voor tekenenquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:06 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
Idd, het is wel erg veel.
Ongeveer een grote kofferbak met zaad![]()
Heb je de tampeloeris van zo'n beest wel eens gezien. Daar zou Ron Jeremy voor tekenenquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:06 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
Idd, het is wel erg veel.
Ongeveer een grote kofferbak met zaad![]()
Waar blijft je serieuze bron.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:07 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Heb je de tampeloeris van zo'n beest wel eens gezien. Daar zou Ron Jeremy voor tekenen
quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:18 schreef chibibo het volgende:
Bij seksueel jeugdsentiment denk ik aan eenzame weekenden met RTL+ en SAT1.
vroegah was alles betahquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:20 schreef slashyou het volgende:
[..]Behaarde jaren 70 italiaans/duitse kutten kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |