Soortgelijk: de zoon van Jennifer Connelly (2e) heet Stellan en is vernoemd naar Stellan Skarsgaard. Of hij een idool van haar is of haar op wat voor wijze dan ook heeft geholpen in haar carrière weet ik niet. De naam vind ik wel mooi.quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:26 schreef Timis.ro het volgende:
[..]
IDD
Leuk als een celeberty andere celebs als idolen heeft![]()
Dit was omdat Jack Nicholson en Dennis Hooper zijn inspiraties waren en hem in zijn carriere geholpen hadden
Medina is ook vernoemd naar Medina Schuurman, Isa's collega in 'Rozengeur en Wodka-lime'.quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:50 schreef MaLo het volgende:
Hier in Nederland hebben we toch ook Bloem (van Angela Schijf), Bikkel (Martijn Krabbé) en Medina () Vlinder van Isa Hoes en Antoni Kamerling).
Vind ik ook op zijn zachtst gezegd aparte namen.
Hij heeft X-Men als kinderen. Als het tweeling werd gingen ze 'Rook' en 'Vuur' heten, want; waar Rook is, is Vuur. Geniaal!quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:52 schreef alwaysthebest het volgende:
Twee van Bart Chabots kinderen: Splinter en Storm.
Weet ikquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:08 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Medina is ook vernoemd naar Medina Schuurman, Isa's collega in 'Rozengeur en Wodka-lime'.
[afbeelding]
Ja, okee. Het is geloof ik Arabisch voor 'stad'.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:16 schreef MaLo het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik moet toch eerder denken aan de Arabische stad
.
Me 2, er zijn mijns inziens veel lelijkere namen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:19 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ja, okee. Het is geloof ik Arabisch voor 'stad'.
Toch vind ik het wel een mooie naam!
Maak daar maar Reign Beau van. Niet bow.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:36 schreef MUUS het volgende:
Ik vergeet nog de zusjes Reign-Bow en Freedom.
Reign-Bow!.
Die thema's ook..
"Hey, ik heet Forest, dan houden we het lekker bij de natuur. True Isabella Summer en Ocean!"
"Hey, wij houden van geuren. We noemen de kinderen Amber Rose, Saffron Sahara en Tallulah Pine!"
"Hey, ik hou van nicknames op ranzige internetsites. We noemen de kinderen Poppy Honey en Daisy Boo!"
[..]
Knap hè? Zeker als je weet dat ik me niet eens kan herinneren wat ik vanmiddag gegeten heb.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |