Haphapquote:Op maandag 29 mei 2006 21:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van Klaas Jan
KNEUS
Jij staat inmiddels bij in het rijtje Loek,DK en DAM
quote:
Voor zijn doen misschien niet.quote:
Nou hier hoost t al heel de avond. Blegh.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:27 schreef raistlin6 het volgende:
wow even offtopic, het stortregent hier ineens vanuit het niets joh..
den haag, maar inmiddels is het weer droogquote:
als ik zou kunnen zou ik het doen..quote:Op maandag 29 mei 2006 21:56 schreef Chadi het volgende:
wissel die hofs even
De andere 9 niet wil je zeggenquote:Op maandag 29 mei 2006 21:56 schreef Chadi het volgende:
wissel die hofs even
oh jee, er is weer kritiek op een ajacied hoor, dan is het ineens onterechtquote:Op maandag 29 mei 2006 21:47 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Waarom blijf je altijd met je hap hap komen als iemand kritiek op je hebt, we mogen anders over voetbal denken maar de laatste dagen ben jij samen met Dam wel erg triest aan het lullen over Klaas Jan
hij spelt indeerdad niet van je hut maar daar taat hij niet echt bekend omquote:Op maandag 29 mei 2006 21:59 schreef raistlin6 het volgende:
hebben ze ook een reservespits op de bank zitten? ben echt niet anti-huntelaar ofzo, maar hij speelt wel heel belabberd vandaag
Aisattiquote:Op maandag 29 mei 2006 21:57 schreef Stereotomy het volgende:
Weten jullie nog:
Aisatti komt thuis van zijn eerste CL wedstrijd.
Ma Aisatti: "En, hoe was het jongen?"
Aisatti: "Was wel leuk. Aan het eind Nesta nog uitgekapt enzo"
Maar Aisatti mocht wel, toch?quote:Op maandag 29 mei 2006 22:01 schreef Cart_man het volgende:
Vond wel mooi om te zien hoe fanatiek de Italianen bij het volkslied waren en om dan daarna die lamlendige koppen van dat stelletje Nederlanders te zien. Als Nederlander zou je je toch schamen om zoiets te zien?
quote:Op maandag 29 mei 2006 22:02 schreef raistlin6 het volgende:
braafheid erin,... de logica zie ik niet echt, maar als hij huntelaar, emanuelson of hofs ervoor uithaalt ben ik tevreden
Ja inderdaad. Daar kunnen wij nog wat van leren.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:01 schreef Cart_man het volgende:
Vond wel mooi om te zien hoe fanatiek de Italianen bij het volkslied waren en om dan daarna die lamlendige koppen van dat stelletje Nederlanders te zien. Als Nederlander zou je je toch schamen om zoiets te zien?
Bij een goede ploeg gespeeld he.quote:
ik vind hem er een beetje uitzien als een mongooltjequote:
Blessuretijd komt nog.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:04 schreef Clint_Eastwood het volgende:
dit blijft gewoon 0-0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |