Zolang nederland maar snel gaatquote:Op maandag 29 mei 2006 21:18 schreef venomsnake het volgende:
wat gaat FOK weer traaaaaaaaaaaag
Wel apart ja dat ze het geluid meenemen van de spelers en scheidsrechters in het begin dit is niet gebruikelijkquote:
En nu weer snelquote:Op maandag 29 mei 2006 21:18 schreef venomsnake het volgende:
wat gaat FOK weer traaaaaaaaaaaag
Luirinkquote:Op maandag 29 mei 2006 21:14 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
anders gaan we even kijken wie er goed spelen.. ik selecteer tiendali en de zeeuw
Ach dat was het al niet, dus dat scheeltquote:
en bij voorkeur hofs er achteraanquote:Op maandag 29 mei 2006 21:23 schreef MrDoegewoon het volgende:
Kunnen ze die Italiaanse coach niet ff een nekschot geven?
quote:Op maandag 29 mei 2006 21:24 schreef Clint_Eastwood het volgende:
ik voorspel binnen 5 minuten 0-1
Dat zou een goed excuus zijn geweest zoniet dat Oranje elke wedstrijd tot nu toe prut heeft gespeeld vanaf de oefeninterland tegen Duitsland.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:22 schreef twi het volgende:
Voetballen is lastig, wanneer er constant 8 Italianen rond eigen 16 staan.
ik vind hem ook goed spelen, maakt hier en daar wel wat foutjes, maar hij is enthousiast en daardoor heeft ie veel.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:25 schreef kollie het volgende:
Aissati speelt wel aardig vind ik. Helemaal als je bedenkt dat het de jongste speler is. Nog wat meer Brinta eten, dan komt die jongen er wel.
Zeik toch is niet zo, zo slecht vind ik Oranje niet spelen deze wedstrijd.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:26 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat zou een goed excuus zijn geweest zoniet dat Oranje elke wedstrijd tot nu toe prut heeft gespeeld vanaf de oefeninterland tegen Duitsland.
en dat allemaal dankzij Foppequote:Op maandag 29 mei 2006 21:28 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
het heeft 3 wedstrijden geduurt maar daar is die dan!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |