Bekijk het live op Talpa vanaf 20.30!quote:Voetbal: Castelen keert terug in de basis
ESTARREJA - Romeo Castelen keert maandag naar alle waarschijnlijkheid terug in het basiselftal van Jong Oranje voor de beslissende wedstrijd op het Europees kampioenschap tegen Italië. De Feyenoorder is hersteld van een blessure in een bovenbeen. ,,Ik heb vandaag een paar testen gedaan en dat voelde goed'', aldus Castelen zondag na afloop van de training.
Door de terugkeer van Castelen zal Patrick Gerritsen op de reservebank beginnen. Tegen Denemarken stond de speler van FC Twente in de basis. In vergelijking met die wedstrijd zal ook Ramon Zomer vermoedelijk zijn plaats moeten afstaan aan Ron Vlaar.
Aan de hesjesverdeling op de training bleek tevens dat Demy de Zeeuw wel eens vanaf het begin zou kunnen beginnen. Dwight Tiendalli verdrijft Paul Verhaegh vermoedelijk uit de basisopstelling. ,,Van mijn beide backs verwacht ik in aanvallend opzicht meer dan in de twee voorgaande wedstrijden'', aldus De Haan.
Vermoedelijke opstelling Jong Oranje: Vermeer; Tiendalli, Luirink, Vlaar en Emanuelson; De Zeeuw, Schaars en Aissati; Castelen, Huntelaar en De Ridder.
?quote:Op maandag 29 mei 2006 17:27 schreef Henkmanz het volgende:
NL is natuurlijk het thuisland
quote:Op maandag 29 mei 2006 17:46 schreef Doezelhaar het volgende:
Word wederom een draak van een wedstrijd.
![]()
quote:Op maandag 29 mei 2006 18:21 schreef Elvislives het volgende:
Vette plattegrond van NL in de OP! Mooi om te zien dat Het Ijsselmeer nu ook drooggelegd is, en Maastricht éindelijk verkocht is aan de Duitsers/Belgen!
Zonder linkervleugelspeler zal dat toch heel moeilijk worden. Of hij moet held Aisatti daar neerzetten. En zolang hij die blaaskaak van een Hofs maar op de bank houdt. Met zn vrije trappen...quote:Op maandag 29 mei 2006 18:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Als verstokte voetbalfan kijk je toch, hopend op iets leuks. Foppe heeft eindelijk eens gezegd dat de flanken meer gebruikt moeten worden, hoop doet leven...
Jammer van Maastricht, leuke stad.quote:Op maandag 29 mei 2006 18:21 schreef Elvislives het volgende:
Vette plattegrond van NL in de OP! Mooi om te zien dat Het Ijsselmeer nu ook drooggelegd is, en Maastricht éindelijk verkocht is aan de Duitsers/Belgen!
Hee, een vrije trap, dan mag je toch zélf weten wat je ermee doet.quote:Op maandag 29 mei 2006 18:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zonder linkervleugelspeler zal dat toch heel moeilijk worden. Of hij moet held Aisatti daar neerzetten. En zolang hij die blaaskaak van een Hofs maar op de bank houdt. Met zn vrije trappen...![]()
Dan hoef je ze toch zeker niet allemaal zelf te gaan nemen? Zeker niet als je gozerts met een betere trap in je eigen team hebt...quote:Op maandag 29 mei 2006 18:46 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Hee, een vrije trap, dan mag je toch zélf weten wat je ermee doet.
ach dan hoeven we in ieder geval niet extra geinteresseerd te kijken bij vrije trappen...quote:Op maandag 29 mei 2006 20:34 schreef BadRabbit het volgende:
Die prutser van een hofs mag het weer proberen?Ongelofelijk
Maar aan de andere kant, de Ridder is ook een hopeloos geval![]()
Tja, de afgelopen twee wedstrijden was het echt een dramaquote:Op maandag 29 mei 2006 20:35 schreef H.Flick het volgende:
In potentie is Hofs natuurlijk een van de beteren bij Jong Oranje. Jammer dat hij momenteel hopeloos uit vorm lijkt te zijn.
Ik trek mijn woorden terugquote:Op maandag 29 mei 2006 20:42 schreef Stereotomy het volgende:
Demy de Zeeuw in de basis
Gaat goedkomen dit
Een snel tegendoelpunt zal echter in ons nadeel zijnquote:Op maandag 29 mei 2006 20:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Een snel doelpunt zal ons een eind op weg helpen.
jaquote:Op maandag 29 mei 2006 20:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom speelt Medunjanin nooit in de basis, hij is toch veel beter dan een prutser als Hofs.
*en* Castelen was zijn man voorbijquote:Op maandag 29 mei 2006 20:48 schreef raistlin6 het volgende:
hey wat leuk nederland heeft in de eerste 2 minuten nu al meer goede passes gedaan dan in de rest van het toernooi tot nu toe.
en ik zag de buitenspelval werkenquote:
Uitgekookt? Een slappe hap dusquote:Op maandag 29 mei 2006 20:51 schreef golfer het volgende:
Italië is te uitgekookt om zomaar van te winnen.
quote:Op maandag 29 mei 2006 20:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Castelen was een van de weinige die aardige speelde tegen Oekraine.
Aardig voor Oekraine jaquote:Op maandag 29 mei 2006 20:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Castelen was een van de weinige die aardig speelde tegen Oekraine.
kan ook kan ook, ben op een gegeven moment de cijfers gaan negerenquote:Op maandag 29 mei 2006 20:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Aardig voor Oekraine ja
46 / 52 was de eindstand geloof ik![]()
you have a fucked up mind sir!quote:Op maandag 29 mei 2006 20:55 schreef tong80 het volgende:
Castelen verloor statistisch gezien nog meer ballen dan Big Brother Kelly.
Ik heb je ze sterker zien maken, Tongquote:Op maandag 29 mei 2006 20:55 schreef tong80 het volgende:
Castelen verloor statistisch gezien nog meer ballen dan Big Brother Kelly.
daar leek het wel op ja ...quote:Op maandag 29 mei 2006 20:58 schreef Jasza het volgende:
Die scheids, wil eerst fluiten dan ziet ie dat het huntelaar is en fluit ie niet
miss is ie in de war met robbenquote:Op maandag 29 mei 2006 20:58 schreef Jasza het volgende:
Die scheids, wil eerst fluiten dan ziet ie dat het huntelaar is en fluit ie niet
Wat loopt Huntelaar beroerd, weg kansquote:Op maandag 29 mei 2006 21:06 schreef raistlin6 het volgende:
wow dat was gewoon een mooie aanval, allemaal 1 keer raken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |