waarom?quote:Op maandag 29 mei 2006 17:21 schreef Blaxje het volgende:
Bij deeltje duizend houd 't op. Dan ben ik hier voorgoed weg.
heerlijk rustquote:Op maandag 29 mei 2006 17:21 schreef Blaxje het volgende:
Bij deeltje duizend houd 't op. Dan ben ik hier voorgoed weg.
een geheime boodschap...quote:Op maandag 29 mei 2006 17:25 schreef Renesite het volgende:
666
Ik spam niet.quote:Op maandag 29 mei 2006 17:27 schreef B_BOY het volgende:
vandaag al weer veel gespamd vasndje?
Alles gut?quote:Op maandag 29 mei 2006 17:48 schreef the_legend_killer het volgende:
hey B-man
doe voor half 8 dan ben ik er nog bij.quote:Op maandag 29 mei 2006 17:46 schreef the_legend_killer het volgende:
voor half 9 naar d e1000
quote:
iets met stroganof ofzo.quote:Op maandag 29 mei 2006 17:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Smaakte het en wat heb je gegeten ?
quote:
Ik ben dan ook goed.quote:
Speedy!quote:
Vertel!!!!!quote:
Hoi hoiquote:
lang leve de avond die ons koele pintenmanne gaat brengen.quote:Op maandag 29 mei 2006 18:07 schreef kanaiken het volgende:
Góedenavond mensen. Ja, het is al avond, 7 minuten.
Hoe gaat het ermee?quote:
Als het aan mijn pa ligt niet. Die haalde laatst zelf mijn koudgelegde bier uit de koelkast!quote:Op maandag 29 mei 2006 18:12 schreef B_BOY het volgende:
[..]
lang leve de avond die ons koele pintenmanne gaat brengen.
vanwaar die emo.gif?quote:
moordenaar dat hij is.quote:Op maandag 29 mei 2006 18:14 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Als het aan mijn pa ligt niet. Die haalde laatst zelf mijn koudgelegde bier uit de koelkast!
Vanwege jouw voorspelling wat betreft kanaikenquote:Op maandag 29 mei 2006 18:14 schreef VASND het volgende:
[..]
vanwaar die emo.gif?
Ik heb het goed gemaakt, exact aantal punten, geen idee.
O.quote:Op maandag 29 mei 2006 18:17 schreef Boeman het volgende:
[..]
Vanwege jouw voorspelling wat betreft kanaiken.
Raad eens wat een andere mogelijkheid is dat hij het zo precies weet.quote:Op maandag 29 mei 2006 18:21 schreef B_BOY het volgende:
vasnd is paranormaal begaafd.
Zijn moeder is paranormaal begaafd?quote:Op maandag 29 mei 2006 18:22 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Raad eens wat een andere mogelijkheid is dat hij het zo precies weet.
Nee, ik was het niet.quote:Op maandag 29 mei 2006 18:22 schreef kanaiken het volgende:
[..]
spiekenquote:Op maandag 29 mei 2006 18:22 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ah, siel!quote:Op maandag 29 mei 2006 18:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
eens met de TT
Een paar weken terug lag ik meer in bed dan dat ik op school zat en nu krijgen we opeens 2 projecten, 3 presentaties en een tentamen op ons afgeschoven wat over 4 weken allemaal klaar moet zijn
Oftewel tijdgebrek![]()
Hoi trouwens
Over 4 weken heb ik vakantiequote:Op maandag 29 mei 2006 18:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
eens met de TT
Een paar weken terug lag ik meer in bed dan dat ik op school zat en nu krijgen we opeens 2 projecten, 3 presentaties en een tentamen op ons afgeschoven wat over 4 weken allemaal klaar moet zijn
Oftewel tijdgebrek![]()
Hoi trouwens
daarom heb ik deze oko genomen. oko omdat we bijna aan de 1000 zijnquote:Op maandag 29 mei 2006 18:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
eens met de TT
Oftewel tijdgebrek![]()
Hoi trouwens
Je muziek nu afgesorteerd of je discussie af?quote:
Discussie ben ik druk mee bezigquote:Op maandag 29 mei 2006 18:28 schreef VASND het volgende:
[..]
Je muziek nu afgesorteerd of je discussie af?
verslag schrijven, notulen uittypen, onderzoeken hoe je tekstbestanden kan uitlezen met javaquote:Op maandag 29 mei 2006 18:29 schreef B_BOY het volgende:
wat gaat ioedereen vanaaf doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |