Ja echt, een knul is zoooo leuk!!!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:25 schreef Syrena het volgende:
Ik denk dat een jongen ook beter voor mij zou zijn
hey Tamea..quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:09 schreef Tamea het volgende:
[..]Hier zijn de grappen over hubbie als peanutball coach ook al niet van de lucht.
Maar ik vind bijna alles best, als er maar gesport wordt en het geen paarden of majorette meisje wordt.
ruzies zijn kort en direct, ze halen geen oudequote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:30 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ja echt, een knul is zoooo leuk!!!![]()
![]()
Voetballen, beestjes, brommers, leuke kleertjes, geen gezeik met vriendjes/zwangerschappen...
Ehm, ben ik wat vergeten?
Heb nog wel even de tijd om het rijtje uit mijn hoofd te leren!
21 juni is mijn verjaardag LadyS en de mooiste dag van het jaarquote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:40 schreef LadyS het volgende:
Over bevallen tijdens het wk: als ik idd een geplande ks krijg, met 38 weken dan is dat op 21 juni. Precies de dag dat het nou juist niet mocht van Peter (Nederland-Argentinie)
Nope, helaas niet. Als het zo doorgaat vrijdag controle in het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:49 schreef Tazz het volgende:
[..]
hey Tamea..
Nog steeds niet bevallen? Pffttt.. hier is de kleine alweer 10 dagen.
Suc6 de met de laatste loodjes!
En jij denkt dat die gyn dan wel in de OK wil staan?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:40 schreef LadyS het volgende:
Over bevallen tijdens het wk: als ik idd een geplande ks krijg, met 38 weken dan is dat op 21 juni. Precies de dag dat het nou juist niet mocht van Peter (Nederland-Argentinie)
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:59 schreef Tamea het volgende:
En jij denkt dat die gyn dan wel in de OK wil staan?
Ja, prima.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:59 schreef Tamea het volgende:
[..]
Nope, helaas niet. Als het zo doorgaat vrijdag controle in het ziekenhuis.
Gaat alles goed met jullie kleine?
Ow nou meisjes kunnen die dingen ook goed hoor! Ik speelde in de akkers , hooibergen (en nee niet als tienerquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:15 schreef Tosca het volgende:
Mijn man (wennen zeg) is vooral bezig met meisjesnamen, ik moet hem er echt aan herinneren dat we statistisch ook nog een kans hebben dat het een jongen wordt. Een jongen lijkt me wel leuk, er zijn veel meisjes geboren in onze omgeving de laatste maand en een jongen is ws wat stoerder. Ik vind dat wel leuk, mee boomhutten bouwen over sloten springen en rommel maken. Maar als het een meisje wordt, leer ik die wel slootje springen. Kan ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |