quote:Op maandag 29 mei 2006 13:10 schreef bixister het volgende:
wat ellendig BE. je hebt je portie pech nu wel gehad hoor. hoe is 't eigenlijk afgelopen met die inbraak in jullie huis, is er nog iets van teruggevonden? weet je al of de verzekering vergoedt?
ik moet 't hier ook nog even kwijt: we hebben er een kleine Jan bij in de familie.![]()
![]()
vanmiddag gaan we kennismaken, ik ben zooo benieuwd! ben al de hele dag aan 't emo-snotteren.
groetjes,
tantebix.![]()
![]()
![]()
Daar zou ik ook wat van krijgen. Is dan wel lachen als ze zelf belachelijk veel geld voor een merkding betalen dat uiteindelijk ook op niks trekt...quote:Op maandag 29 mei 2006 13:17 schreef Brighteyes het volgende:
En ik baal eigenlijk echt wel heel erg. Geef ik ook eens wat meer geld uit aan een auto en dan nog heb je niks. En dan voel me weer zo'n naieve trut dat ik me deze auto aan heb laten smeren en ik zie de hoofdschuddende bewegingen van oa. mijn ouders en de lachjes van een aantal vrienden (wie koopt er nou een alfa) al weer voor me...![]()
![]()
Ja, het is ook wel de optelsom hoor. Ik heb gewoon niet veel geluk gehad met auto's (maar ook nooit echt veel geld gehad voor een echte goeie). Maar dan nog...quote:Op maandag 29 mei 2006 13:21 schreef Bass-Miss het volgende:
Daar zou ik ook wat van krijgen. Is dan wel lachen als ze zelf belachelijk veel geld voor een merkding betalen dat uiteindelijk ook op niks trekt...
ik dacht er eerst over om 'm 'BE-stolen en nu ook nog BE-kocht/-donderd?' te noemen, maar dat vond ik wel erg onsympathiek.quote:
hij remt nog wel een BE-tje?quote:Op maandag 29 mei 2006 15:07 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ga hem dus vanmiddag weer ophalen en er nog even mee rondrijden tot 10 juni.
quote:Op maandag 29 mei 2006 15:24 schreef SilverStar het volgende:
1000 euro is wel erg veel geld ja. ach, een nieuwe auto uitzoeken is ook best leuk toch, en 4 keer is scheepsrecht
![]()
1998 als ik het goed heb. Ja, erg... ik weet het niet zeker.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:32 schreef MarjoleinA het volgende:
Hoe oud is jouw alfa BE?
Een leuke station of zo. Met plenty ruimte voor kinderwagens duikmateriaal.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:40 schreef SilverStar het volgende:
heeft stinkie even geluk, kan ie een mooie gezinsauto uit gaan zoeken
geweldige namen trouwens, Jan en James. allebei gefeliciteerd nog met jullie neefjes
ah, en daar kom ik dus nooitquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:07 schreef Brighteyes het volgende:
Ze vertelde laatst dat ze nooit meer in OUD komt.
Je maakt hier meer kans: Eigen paard deel 4!!
iedereen heeft het recht om een politieke partij op te richten, dus tja.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:29 schreef dutchie het volgende:
Ik probeer te begrijpen waarom dit zo maar wordt toegestaan, maar het lukt niet. We leven echt in een bananenrepubliek, wat zal het buitenland weer om ons lachen zeg.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:18 schreef Lishe het volgende:
Misschien moet de topicnaam veranderd worden in Geluk voor iedereen?![]()
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:22 schreef dutchie het volgende:
BE, ik vind het ook wel een goed plan om tt even aan te passen.Er zijn er genoeg die wel een portie geluk kunnen gebruiken hier.
Dat was ook mijn 2e gedachte.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:40 schreef SilverStar het volgende:
ze zetten zichzelf wel mooi in de kijker zo. weten we gelijk wie er in de gaten gehouden moeten worden.
quote:Elk nadeel heb zijn voordeel
Jep, maar dat is niks geworden. Die mensen gingen nog verder kijken.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:06 schreef Belana het volgende:
BE, je had toch ook nog bezichtiging gehad?
Het is 1997, ik heb gisteren nog even gecheckt.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:54 schreef SilverStar het volgende:
jeumig, 700 euro, da's wel lekker dan!! maar is dat ding dan zo af dat ie echt naar de sloop moet? want 1998 is toch niet zo heel oud voor een auto?
Ik heb het niet zo op Fiat, dus vandaar mijn keuze voor een Alto.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:03 schreef SilverStar het volgende:is dat ding dan zo afgeragd door vorige gebruikers ofzo? onze alfa uit '93 is ook zoiets nog waard.
als ik n klein autootje moest kiezen, dan graag een panda
Logisch, lekker jong is datquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:39 schreef lady-wrb het volgende:
en nee, geen excuses voor mijn taalgebruik, ik ben woedend
als er niks in zit kan er ook niks stuk gaanquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:40 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb een Agila, klein maar groot van binnen. Ik vind het nog steeds een heerlijke auto, hij past echt bij me. Ik droom stiekem van een mooie nieuwe met alles erop en eraanDit is het absolute standaardmodel-met-helemaal-niks
weer diezelfde juf?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:41 schreef moussy het volgende:
Volgens mij heb je goed gehandeld hoor
Ik ga vanmiddag ook weer eens naar school. René zegt bij haar kin gegrepen te zijn zodat ze alleen nog maar kon pratena ls een vis.... door de juf... ff navragen maar.
het spiegelbeeld van de juf stagaire ik vind het sowieso niet nodig dat er bij wangetjes vast gepakt wordt.quote:
Ik vind het echt schandalig zoals die juf en stagaire zich gedragen en inderdaad vastpakken bij de wangetjes is echt niet ok!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:47 schreef moussy het volgende:
[..]
het spiegelbeeld van de juf stagaire ik vind het sowieso niet nodig dat er bij wangetjes vast gepakt wordt.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:05 schreef moussy het volgende:
René draaide te snel met het springtouwGod wat ben ik blij als dit jaar voorbij is...
HIer nog 1 hoor, ze moeten van mn kind afblijven, hoe of wat maakt me niet uit. Daarbij is René een kind wat snel aften heeft, dus dat moet verschrikkelijk zeer doen. Zelf moeten ze op de "nadenkstoel" als ze wat doenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:21 schreef lady-wrb het volgende:
ik voel me net een fles cola die ze iets te hard geschud hebben: het bruist en borrelt van binnen en draai vooral de dop er niet af
Die rijdt wel nog steeds!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:05 schreef Vicky het volgende:
Ik had eerst een heel lief Mazdaatje.
ik heb ook een fraktie van een seconde verbijsterd staan kijken en vervolgens als een dolle eropaf gestoven (en zal je altijd zien: altijd loop ik op sneakers, dit keer liep ik dus op hakkenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:01 schreef jessie het volgende:
En lady-wrb wat naar om te zien als je eigen kind zo in elkaar geslapen word
ik vind die juf(fen) steeds vreemder overkomen. Als ik niet wil dat mijn kind op die manier behandeld wordt dan heeft ze daarmee in te stemmen. wat nou "het er niet mee eens" dan heb je pech doos! je blijft met je handen van mijn dochter!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:41 schreef moussy het volgende:
Hier is het flutje (vergeleken bij de andere dingen die hier vandaag gebeuren) opgelost. Gezegd dat het best vernederend is, waar de juf het niet mee eens was en dat René er opstandig van wordt ipv dat ze luistert.
Ze heeft gezegd dat het niet meer zal gebeuren en dat het in haar dossier komtquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:44 schreef bixister het volgende:
nou onzin hoor om dat flut te noemen. maar echt opgelost lijkt 't niet als juf 't er alleen maar niet mee eens was?
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:48 schreef Jonnetje het volgende:
Bij de weg...
Belana, Spuuglokje en Poemojn.........de kaartjes zijn er!
Morgenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:44 schreef Brighteyes het volgende:
Moussy, was jij nou al vandaag begonnen in de Bajes? Of ben ik in de war?
Jemig Bix...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:14 schreef bixister het volgende:
nou, het ziet er dus echt heel somber uit voor het vriendinnetje van m'n broer. uit het gesprek met de internist bleek: waarschijnlijk is het leukemie of anders een andere zeer ernstige bloedziekte. sjonge, wat een klap. ze gaat hoe dan ook een erg zware tijd tegemoet. en dutchie, dit komt inderdaad 'uit de lucht vallen'.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:51 schreef Luchtbel het volgende:
BE extra --> opties --> weergave en dan tekstafbakingen het vinkje weghalen.
Wat erg Suzannaquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:04 schreef Suzanna het volgende:
Pff... ik vind kanker altijd zo'n vreselijk onderwerp, mijn vader is eraan overleden en zodra ik het zie staan krijg ik weer herinneringen aan die rottijd![]()
Bij mij zijn dat de markeringen die de marges aangeven. Geloof ikquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:58 schreef Brighteyes het volgende:
Nope die is het niet. Dan krijg ik er namelijk nog meer lijntjes bij. Het gaat om de licht grijze hoekjes in dat plaatje van mij.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:04 schreef Suzanna het volgende:
Pff... ik vind kanker altijd zo'n vreselijk onderwerp, mijn vader is eraan overleden en zodra ik het zie staan krijg ik weer herinneringen aan die rottijd![]()
Dat van die vruchtbaarheid is verschrikkelijk ja.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:44 schreef bixister het volgende:
ah, zie nu net je optimisme verhaal spuuglokje. ik probeer 't ook niet alleen maar somber in te zien maar het blijft natuurlijk een kloteziekte om doorheen te moeten. en ook al is het misschien niet onmiddellijk levensbedreigend, behandeling heeft bijvoorbeeld vrijwel zeker gevolgen voor de vruchtbaarheid. dat alleen al...de punctie is overigens achter de rug, pfff. morgen de uitslag.
Dank je!quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:24 schreef Spuuglokje het volgende:
Hee Troel, ik zie in je ondertitel dat je gaat trouwen.Wat leuk! Gefeliciteerd! En wanneer gaat het gebeuren?
Nee, ik ben ze niet kwijt en ja, het heeft wrsch daarmee te maken. Maar ik weet nog steeds niet hoe ik het dan weer weg krijg.quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:41 schreef Troel het volgende:
BE, ben je al van de hoekjes af? Het heeft wellicht te maken met de paginaweergave? Als ze verschuiven bij het verschuiven van de marges geeft het dat waarschijnlijk aan.
stelt het je gerust als ik zeg dat ze zodra nr 2 op de been is, ze verhuizen naar een hamsterbak?quote:Op donderdag 1 juni 2006 07:40 schreef renzell het volgende:
Geboren worden in een plastic bordje met konijntjes erop...![]()
![]()
dat heb ik nog wel, maar ik denk niet dat ze dat gaan doen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 07:43 schreef renzell het volgende:
Als er dan maar wel zo'n radje in zit waar ze lekker in kunnen rennen.![]()
Liefquote:Op donderdag 1 juni 2006 06:56 schreef lady-wrb het volgende:
mijn ochtend begon vanochtend zo:
[afbeelding]
Ik moet zo eerst langs de huisarts voor begeleidend briefje + verwijskaart te halen, want we moeten om 1 uur in het zkh zijn met manlief ivm zijn vage hartklachten (ha denkt nog steeds dat dat van zijn longen afkomt, dus er staat een algemene APk op de agenda geloof ik...)quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:52 schreef melonovy het volgende:
Ireth!!! Ik ga zo maar weer naar de Kidzcity toe, zodat Remco kan studeren, zie ik jullie er ook? (Of iemand anders zin?
Ja maar kaartjes zijn er niet meerquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:28 schreef poemojn het volgende:
Rewimo, m'n man belde net dat hij iets op BNR gehoord had dat de NS kaartjes voor de Thalys verkoopt met veel korting. Ik kan 't zo niet vinden op hun site maar misschien weet jij er meer vanen anders wordt Christan er misschien blij van als het klopt
toch nog gevonden! http://www.bnr.nl/ShowANPNieuwsArtikel.asp?Context=N%7C2%2C12%7CX%7Cthalys&id=50015
en de site ligt inderdaad plathttp://www.ns.nl/servlet/Satellite?cid=1148901923108&pagename=www.ns.nl%2FArtikel%2FNieuwsArtikel&lang=nl&c=Artikel
maar deze werkt wel: http://www.thalys.com/nl/nl/10-ans-10-euros
Idd.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:44 schreef snoopy het volgende:
Deze bijdrage voeg ik toe om dit bankje zo snel mogelijk te vergeten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |