quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:40 schreef CyclingGirl het volgende:
BTW, ik kan ook boren zagen, schroeven draaien etc.
En ja, ik pak ook MIJN pinpas tot ergenis van mijn vriend want hij wilt perse voor de kosten opdraaien.
Voor mij werkt dat niet zo, ik ga daar ook wonen dus ik betaal ook mee.
Waarom moet je er dan een situatie van maken als je weet dat hij graag zelf die kosten betaalt? Je kan toch een leuk kadootje voor hem kopen van ongeveer dezelfde waarde een paar weken later, of iets nuttigs als het per se nuttig moet zijn? Dat hij graag betaalt voor kluswerk lijkt me nou niet echt een ruzie waard, ja het is een raar ticje van hem, maar het valt nog wel in de categorie 'mee te leven'.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:40 schreef CyclingGirl het volgende:
BTW, ik kan ook boren zagen, schroeven draaien etc.
En ja, ik pak ook MIJN pinpas tot ergenis van mijn vriend want hij wilt perse voor de kosten opdraaien.
Voor mij werkt dat niet zo, ik ga daar ook wonen dus ik betaal ook mee.
Dat is inderdaad waarquote:Op maandag 29 mei 2006 15:39 schreef _Nouky_ het volgende:
Ok, vrouwen zijn nu eenmaal minder handig dan mannen, maar als een man zegt: "hou eens even vast" dan wordt er meteen van vrouwen verwacht dat we weten wat, waar en hoe we vast moeten houden. En als dat dan niet gebeurt dan is het bonje en dan krijgen we te horen: "Dat snap je toch ook wel!" of "Dat zie je toch?".
Hoe weet jij dat zo goed? Ervaringsdeskundige? Of sta je elke zaterdagmiddag in de Ikea?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:24 schreef WeirdMicky het volgende:
Er is niks walgelijkers dan jonge stelletjes die expres klus-kleren aandoen en dan naar de Ikea gaan, zodat de vrouw zich even kan profileren alszijnde succesvol en binnenkort een baarmachine. En dan kan de man pronken met het vlees dat vanaf dan alleen maar aftakelt.
Ik hoef niet elke zaterdagmiddag in de Ikea te staan om dit te weten. Een gezond verstand is al genoeg. Of wou je het tegendeel aantonen door irrelevante vragen?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:30 schreef GM het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat zo goed? Ervaringsdeskundige? Of sta je elke zaterdagmiddag in de Ikea?
(trouwens, klusspullen haal je bij een bouwmarkt hoor)
Zeg dat dan vantevoren, hij kan toch geen gedachten lezen.quote:Op maandag 12 juni 2006 10:45 schreef zeeuwse het volgende:
Hier ook regelmatig problemen bij het klussen.
Het principe van het verkeerd vasthouden is erg herkenbaar, en zowiezo in het algemeen het idee dat je maar moet kunnen gedachtenlezen om te weten wat hij nou wil
Maar ook: Hij gaat er vanuit dat ik lichamelijk dezelfde krachten heb als hij. Hij is erg sterk. En hij verwacht dat ik hetzelfde aankan als hij.
Afgelopen vrijdag (lekker gepland) een zonnescherm ophangen. En dan verwacht hij dat ik dat ding minuten lang boven mijn hoofd tegen de muur kan houden. Ja sorry, maar dat trek ik dus niet. En dan ben ik dus een watje.![]()
dat doe ik ook, en dan is het al bij voorbaat irritatie.quote:Op maandag 12 juni 2006 10:47 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Zeg dat dan vantevoren, hij kan toch geen gedachten lezen.
Als het iets is dat je perse niet kunt onderbreken omdat het dan half hangt en niet losgelaten kan worden dan is tegen beter weten in proberen inderdaad een slechte keuze. Voor die goede wil koop je erg weinig als het daardoor weer loslaat terwijl de helft al vastzit. Mannen zijn resultaatgerichtquote:Op maandag 12 juni 2006 11:17 schreef zeeuwse het volgende:
[..]
dat doe ik ook, en dan is het al bij voorbaat irritatie.
Ik ben dan nog zo goed om het dan toch te proberen, wat ik dus eigenlijk net zo goed niet had kunnen doen. Maar ik toon in elk geval mjin goede wil. En dat wordt dus niet gewaardeerd![]()
Zeker waar!quote:Op maandag 12 juni 2006 11:58 schreef AgLarrr het volgende:
Regels voor succesvol klussen:
1: Doe iets zelf of laat iets volledig aan een ander over;
2: Geen goedbedoelde aanwijzingen vanaf de zijlijn. Weet je het beter?--> Doe het zelf!
3: Geen gezeik achteraf over het werk van een ander: dan had je het maar zelf moeten doen.
Als deze drie regels gehanteerd worden dan heb je nooit geen gezeik. Met name vrouwen hebben hier overigens vaak moeite mee is mijn ervaring (vooral regel 2 en 3 zijn erg lastig).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |