lekker... curry met satésausquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:16 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Is de enige echte oorlog!!
Als het alleen mayo en pinda is is het FLIP! Eventueel met ui.
itt: Amsterdammers die niet weten hoe ze hun sauscombinaties moeten noemen.
De geoefende snackbarmedewerker zal ten alle tijden de mayonaise in het midden deponeren, met de curry en pindasaus aan weerszijden en de uien er overheen.. Op deze manier geniet u altijd van het beste van zowel de patat speciaal als de patat flip (met ui!).quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:43 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
De geoefende snackbarmedewerker zal ten alle tijden de mayonaise in het midden deponeren, met de curry en pindasaus aan weerszijden en de uien er overheen.. Op deze manier geniet u altijd van het beste van zowel de patat speciaal als de patat flip (met ui!).
dat is met vanille/chocolaquote:
quote:
Het topic is nog niet klaar. Alles wat er geplaatst is zijn suggesties en aannames. Ik wil een bindend antwoord! Van een professional.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:18 schreef heiden6 het volgende:
[..]
![]()
Jij deugniet. Dit was toch een mooie discussie voor in het archief?
Passende term aangaande saus.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het topic is nog niet klaar. Alles wat er geplaatst is zijn suggesties en aannames. Ik wil een bindend antwoord! Van een professional.
Scherpe constatering. Maar wat is volgens jou het verschil tussen satésaus en pindasaus?quote:
zow even gefixed voor jequote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:23 schreef Radegast het volgende:
Pindasaus is satésaus
Oorlog = mayonaise, ui en pindasaus.
Ik denk dat mensen die het hebben over satésaus dezelfde mensen zijn die knoflooksaus shoarmasaus noemen. Het is veel logischer om de saus te vernoemen naar datgene wat de smaak zo bepaalt, dan naar het soort vlees waar je het het vaakst overheen gooit.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Scherpe constatering. Maar wat is volgens jou het verschil tussen satésaus en pindasaus?
Nope ik noem het ook gewoon knoflooksaus.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:28 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen die het hebben over satésaus dezelfde mensen zijn die knoflooksaus shoarmasaus noemen. Het is veel logischer om de saus te vernoemen naar datgene wat de smaak zo bepaalt, dan naar het soort vlees waar je het het vaakst overheen gooit.
Volgens mij is Shoarmasaus zoeter dan Knoflooksaus, kan ook komen omdat die Donerboeren erin kwakken.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:28 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen die het hebben over satésaus dezelfde mensen zijn die knoflooksaus shoarmasaus noemen. Het is veel logischer om de saus te vernoemen naar datgene wat de smaak zo bepaalt, dan naar het soort vlees waar je het het vaakst overheen gooit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |