Oh jawel hoor.quote:
Tijd gaat snel! wanneer kom je terug naar Nederland?quote:Op maandag 29 mei 2006 14:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh jawel hoor.Tis nogal druk hier, ben universiteit aan het afronden. Volgende week woensdag is mijn laatste dag.
Tijd gaat zeker snel. Ik zit hier alweer 4 maanden en heb het ontzettend naar m'n zin. Op 21 juli land ik op Schiphol, einde vakantie.quote:Op maandag 29 mei 2006 14:19 schreef MutZ het volgende:
[..]
Tijd gaat snel! wanneer kom je terug naar Nederland?
einde vakantie?quote:Op maandag 29 mei 2006 14:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tijd gaat zeker snel. Ik zit hier alweer 4 maanden en heb het ontzettend naar m'n zin. Op 21 juli land ik op Schiphol, einde vakantie.![]()
quote:
kwartetslet!quote:
beetje mij m'n titel afpakkenquote:
Jup.quote:
opgestaan is plaats vergaanquote:
Slaap lekkerquote:
quote:
moet je wel flink doorposten hoorquote:Op maandag 29 mei 2006 15:06 schreef MutZ het volgende:
kan ik m'n plaats weer terugpakken?
Jaja... nu probeer je het weer snel goed te maken...quote:
i know...quote:
okquote:Op maandag 29 mei 2006 15:07 schreef MutZ het volgende:
[..]
Jaja... nu probeer je het weer snel goed te maken...
ik heb er meerquote:
Dat is cheatenquote:
Het dubbele jaquote:
voorspelbare reactiequote:
toch ben je wel liev hoorquote:
nietesquote:
En nu ga ik weer naar collegequote:
ben ik blij dat ik jou niet tegen kom daarquote:Op maandag 29 mei 2006 15:24 schreef MutZ het volgende:
[..]
En nu ga ik weer naar college
Lekker mensen prikken
Ik hoor wel als er gewonden zijn gevallenquote:Op maandag 29 mei 2006 15:24 schreef MutZ het volgende:
En nu ga ik weer naar college
Lekker mensen prikken
doe je mijn eten ook meteen?quote:Op maandag 29 mei 2006 15:32 schreef Glacier het volgende:
Ik ga trouwens ff boodschappen doen, oa mijn middageten halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |