2.5 jaar...quote:Op maandag 29 mei 2006 10:10 schreef Gebs het volgende:
[..]
Dat jij na een week al samen gaat wonenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik had de LAPOquote:Op maandag 29 mei 2006 10:10 schreef c0nd0r het volgende:
FiPoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Geef hem nog is danquote:Op maandag 29 mei 2006 10:11 schreef Gebs het volgende:
Zet die link van mij topic maar in de OP c0nd0r ik heb hem al zo vaak moet zoekenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik bijnaquote:Op maandag 29 mei 2006 10:11 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ik had de LAPOom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ga weer even wat over Guild Wars doorlezenquote:Op maandag 29 mei 2006 10:12 schreef ErwinEHVNL het volgende:
ff boodschapjes doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Au revoir!quote:Op maandag 29 mei 2006 10:12 schreef ErwinEHVNL het volgende:
ff boodschapjes doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 29 mei 2006 10:12 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ik ga weer even wat over Guild Wars Ajax doorlezenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben aan het zoekenquote:Op maandag 29 mei 2006 10:11 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Geef hem nog is danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
http://zoeken.fok.nlquote:Op maandag 29 mei 2006 10:13 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ik ben aan het zoekenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jaaaaahquote:Op maandag 29 mei 2006 10:14 schreef c0nd0r het volgende:
Gebs.. Omdat je mijn goede vriend bent.. Wil jij een foto zien nu iedereen druk is?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ook even zoekenquote:Op maandag 29 mei 2006 10:14 schreef Gebs het volgende:
[..]
Jaaaaahom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mooi zoquote:Op maandag 29 mei 2006 10:15 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ook even zoekenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En zie OPom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hier stond ietsquote:Op maandag 29 mei 2006 10:17 schreef Gebs het volgende:
[..]
Mooi zoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb je een vergrootglasquote:Op maandag 29 mei 2006 10:18 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hier stond ietsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Uhm..quote:Op maandag 29 mei 2006 10:23 schreef Gebs het volgende:
[..]
Heb je een vergrootglasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oi!quote:Op maandag 29 mei 2006 10:26 schreef VASND het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij hebt de rest van de foto's gevondenquote:Op maandag 29 mei 2006 10:26 schreef Gebs het volgende:
Het is die ene in het zwart recht van jou op de fotoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoiquote:Op maandag 29 mei 2006 10:26 schreef VASND het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, kan dat danquote:Op maandag 29 mei 2006 10:27 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jij hebt de rest van de foto's gevondenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kutquote:Op maandag 29 mei 2006 10:27 schreef Gebs het volgende:
[..]
Nee, kan dat danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* Merk PI opquote:Op maandag 29 mei 2006 10:29 schreef VASND het volgende:
Snelheidje zit er weer goed inom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als totaal dan hè?quote:
Als dagtotaal?quote:
Ahquote:Op maandag 29 mei 2006 10:30 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Als totaal dan hè?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ze stond zo schattig achter jequote:Op maandag 29 mei 2006 10:28 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Kutom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Verradenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
How did you know?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
We are still pauperquote:Op maandag 29 mei 2006 10:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
shitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ik heb per ongeluk 10 delen gemist!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
samenvatting?
Ow ja en ik heb een vriendinquote:Op maandag 29 mei 2006 10:31 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
We are still pauperom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 29 mei 2006 10:31 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ze stond zo schattig achter jeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nu heb ik trouwens wel de rest van de foto's gevondenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 29 mei 2006 10:31 schreef VASND het volgende:
[..]
Ahom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
c0nd0r heeft een vriendin en 10000 postsquote:Op maandag 29 mei 2006 10:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
shitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ik heb per ongeluk 10 delen gemist!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
samenvatting?
gefeliciflap!quote:Op maandag 29 mei 2006 10:32 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ow ja en ik heb een vriendinom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bedankt maar het is al bijna 2 jaarquote:Op maandag 29 mei 2006 10:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gefeliciflap!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik ook nog steeds... al was dat aan het begin van het weekend niet zo zekerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
maar het is weer goedgekomen!
Dat is wel mooi danquote:Op maandag 29 mei 2006 10:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gefeliciflap!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik ook nog steeds... al was dat aan het begin van het weekend niet zo zekerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
maar het is weer goedgekomen!
Ik wist het alleen goed te verbergenquote:Op maandag 29 mei 2006 10:34 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Bedankt maar het is al bijna 2 jaarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bijna toch?quote:Op maandag 29 mei 2006 10:32 schreef Gebs het volgende:
[..]
c0nd0r heeft een vriendin en 10000 posts
en ik heb ook een vriendin
einde samenvattingom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Succes!quote:Op maandag 29 mei 2006 10:34 schreef VASND het volgende:
Ik ben er weer ff vandoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.examen doens straks.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Feliciteer mij maar, ik heb nog geen 2 wekenquote:Op maandag 29 mei 2006 10:34 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Bedankt maar het is al bijna 2 jaarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zinsopbouw kan nog iets beterquote:Op maandag 29 mei 2006 10:34 schreef ErwinEHVNL het volgende:
da bin ich wieder!!
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 29 mei 2006 10:34 schreef Gebs het volgende:
[..]
Feliciteer mij maar, ik heb nog geen 2 wekenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 29 mei 2006 10:35 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hoe dan?quote:Op maandag 29 mei 2006 10:35 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zinsopbouw kan nog iets beterom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Weut ik veelquote:Op maandag 29 mei 2006 10:35 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
hoe dan?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
gefeliciflap!quote:Op maandag 29 mei 2006 10:34 schreef Gebs het volgende:
[..]
Feliciteer mij maar, ik heb nog geen 2 wekenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Feliciteer ons ook!quote:Op maandag 29 mei 2006 10:35 schreef Gebs het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
EENSCH!!quote:Op maandag 29 mei 2006 10:36 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Weut ik veelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Duits is kutom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 29 mei 2006 10:36 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Weut ik veelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Duits is kutom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En dan te bedenken dat ik er 5 weken heb stage gelopenquote:Op maandag 29 mei 2006 10:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en wat heb je geleerd... oew ja helga.... lick mich am arsch?quote:Op maandag 29 mei 2006 10:37 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik er 5 weken heb stage gelopenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 29 mei 2006 10:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en wat heb je geleerd... oew ja helga.... lick mich am arsch?
We vallen nog best mee trouwensquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:11 schreef Dagonet het volgende:
Arcee en Dolle_hond vonden het leuk om 636 keer in één topic hetzelfde te posten. Week MEN van een afstandje bekijken.
Geen idee eigenlijkquote:Op maandag 29 mei 2006 10:36 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Feliciteer ons ook!
Hoe lang zijn we nu al vriendjes?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* Pûh! *quote:Op maandag 29 mei 2006 10:39 schreef -Marc- het volgende:
Nu heb ik een foto gemistom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hihiquote:Op maandag 29 mei 2006 10:39 schreef -Marc- het volgende:
Nu heb ik een foto gemistom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoe lang zullen we ervan maken?quote:Op maandag 29 mei 2006 10:39 schreef Gebs het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en dat zijn vrienden?quote:Op maandag 29 mei 2006 10:39 schreef Gebs het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
2 maanden ofzoquote:Op maandag 29 mei 2006 10:40 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hoe lang zullen we ervan maken?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
We hebben wel iets met 2 hè?quote:Op maandag 29 mei 2006 10:40 schreef Gebs het volgende:
[..]
2 maanden ofzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij weet niet eens wat vrienden zijnquote:Op maandag 29 mei 2006 10:42 schreef ErwinEHVNL het volgende:
is ook niet lang!
2 is leukquote:Op maandag 29 mei 2006 10:41 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
We hebben wel iets met 2 hè?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik wil een McKrokutquote:Op maandag 29 mei 2006 10:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Doe mij een McBier
2 is liev!quote:Op maandag 29 mei 2006 10:43 schreef Gebs het volgende:
[..]
2 is leukom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waarom denk je dat ik hem weer weg heb gehaaldquote:Op maandag 29 mei 2006 10:43 schreef -Marc- het volgende:
Mag ik die foto nog zienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je weet niet eens wat een McBier isquote:
dus jij kan bewijzen dat die mac paupers niets verdienenquote:Op maandag 29 mei 2006 10:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik wil een McKrokutom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Overigens loop ik stage bij loonverwerking die veelal lonen voor de Mac doetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Inderdaadquote:Op maandag 29 mei 2006 10:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dus jij kan bewijzen dat die mac paupers niets verdienen
gooi hem er nog eens 5 min op! ikke wil ook zien.quote:Op maandag 29 mei 2006 10:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik hem weer weg heb gehaaldom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nouquote:Op maandag 29 mei 2006 10:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik hem weer weg heb gehaaldom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 29 mei 2006 10:44 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Nouom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik weet niet eens wat een foto is!quote:Op maandag 29 mei 2006 10:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gooi hem er nog eens 5 min op! ikke wil ook zien.
foto van wat eigenlijk
Zijn chickie!quote:Op maandag 29 mei 2006 10:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gooi hem er nog eens 5 min op! ikke wil ook zien.
foto van wat eigenlijk
Jeweetschquote:
dat is zeg maar een pornpic.... alleen dan zonder neukende mensen!quote:Op maandag 29 mei 2006 10:45 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ik weet niet eens wat een foto is!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Check de AFKquote:Op maandag 29 mei 2006 10:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jeweetschom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
pass me die pic van je chicky!quote:Op maandag 29 mei 2006 10:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jeweetschom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lemonpartyquote:Op maandag 29 mei 2006 10:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat is zeg maar een pornpic.... alleen dan zonder neukende mensen!
d0hquote:Op maandag 29 mei 2006 10:46 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Check de AFKom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Neukende mensenquote:Op maandag 29 mei 2006 10:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat is zeg maar een pornpic.... alleen dan zonder neukende mensen!
Maar lauwe swa, pass ons die picca!quote:Op maandag 29 mei 2006 10:47 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
d0hom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben geen n00bom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
idd firefox voor de win. die onderstippelt ze gewoon!quote:Op maandag 29 mei 2006 10:47 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
d0hom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben geen n00bom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 29 mei 2006 10:46 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Lemonpartyom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop