vuig.quote:Op maandag 29 mei 2006 08:33 schreef nietzman het volgende:
Troost je, als de globalisatie hier doorslaat zul je het op elke straathoek vinden. Naast de falafelstand..
het is een falafelcomplot hoor ik al gonzen in de volgende 10 replys.quote:Op maandag 29 mei 2006 08:56 schreef Motek het volgende:
holy moshe....doet me denken aan die grootverpakking falafel die ik kocht toen ik in Mokum woonde
wrom hebben ze hier int Fean geen grootverpakking en mot ik dat steeds bij een door pakistani bezette shoarma-tent halen????
Ik dacht dat je niet in statistiek geloofde?quote:Op maandag 29 mei 2006 08:25 schreef BaajGuardian het volgende:
p.s. ik wed dat iedereen wel komkommer salade nuttigt aangezien ik hier in hveen al 10 mensen ken die het uit het bakje vreet.... zonde!
quote:Op maandag 29 mei 2006 08:25 schreef BaajGuardian het volgende:
ja verdomme, dat is het dillemma he, ik persoonlijk ben al dan niet uit traditie tegen globalisme
omdat ik weet hoe corporaties in elkaar zitten en als jij dat niet weet kijk je in :
www.thecorporation.com
Idd.quote:Op maandag 29 mei 2006 10:57 schreef BrauN het volgende:
Spoor jij wel? Jezus zeg, wat is jouw schrijfstijl kut. Ik krijg er spontaan een slappe van en ik ga je verhaal dus ook niet uitlezen. Kut hippie.
Eerder aan de aflevering Gnomes...quote:Op maandag 29 mei 2006 12:19 schreef Timmehhh het volgende:
The corporationIk moest meteen denken aan southpark aflevering Die Hippie Die!
![]()
Jazeker, Dat probleem heb ik dus met mijn zelf gemaakte sandwiches, en die verslaving is zo erg dat het zelfs mijn officiele hobby geworden isquote:Op maandag 29 mei 2006 13:20 schreef Aurelianus het volgende:
Je bent tot slaaf gemaakt van de multinationals. Zodra je hun producten consumeert komen de stoffen tot werking die je dwingen meer en meer te consumeren zodat je in een spiraal terecht komt waar geen uitweg meer voor te vinden is. Eet smakelijk.
Nope dat licht even anders, Ik heb namelijk ook al 12 jaar geen Vis, Vlees, Boter, Kaas en Eieren, e.d. gegeten.quote:Op maandag 29 mei 2006 13:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Alle emoties kan je uitschakelen dus schakel die jeugd trauma emotie uit en het probleem is opgelostzijn wij ook van je groenten burgers af
![]()
verhuis dan naar noord korea, daar moeten ze allemaal hetzelfde schrijven.quote:Op maandag 29 mei 2006 13:25 schreef Zyggie het volgende:
Zoveel moeite maar ik ga het niet lezen. Wanstaltig geschreven.
Onlangs waren de groentenburgers te macdonald weer terug, en ze worden als warme groentenburgerbroodjes over de toonbank verkocht.quote:Op maandag 29 mei 2006 13:23 schreef Evil_Jur het volgende:
De KFC in China nota bene had geweldige groenteburgers, maar hier hebben ze die niet
Ach ik kan je topics altijd nog wegklikken en hopen dat je een keer normaal gaat schrijven.quote:Op maandag 29 mei 2006 13:26 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
verhuis dan naar noord korea, daar moeten ze allemaal hetzelfde schrijven.
Ik heb ze nog nooit gezien, maar zal ze zeker proberen wanneer ik ze tegenkom. Ik steun graag die kleine familiebedrijfjes als mcdonalds, die hebben de klanten hard nodig in deze zware tijd.quote:Op maandag 29 mei 2006 13:27 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Onlangs waren de groentenburgers te macdonald weer terug, en ze worden als warme groentenburgerbroodjes over de toonbank verkocht.
Ook weer in heerenveen overigens.
whehequote:Op maandag 29 mei 2006 14:22 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit gezien, maar zal ze zeker proberen wanneer ik ze tegenkom. Ik steun graag die kleine familiebedrijfjes als mcdonalds, die hebben de klanten hard nodig in deze zware tijd.![]()
gelukkig ben jij volgens je nick er al niet toedoent met je oordeel.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:12 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
Iemand die beweert tegen globalisering te zijn, graag bij macdonalds eet en praktisch onleesbaar schrijft is bij voorbaat al kansloos ...![]()
quote:Op maandag 29 mei 2006 15:12 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
Iemand die beweert tegen globalisering te zijn, graag bij macdonalds eet en praktisch onleesbaar schrijft is bij voorbaat al kansloos ...![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:40 schreef Motek het volgende:
BaajGuardian ...sodemieters!!! groenten-burgerssssss.....in den beginne vraten we alleen maar vruchten en wortels als aap...waar gaat het naartoe met deze wereld vol vlees-vreters??
ben ik ook maar jogy zeurde me aan mn kop met huilsmilies.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |