Klopt , soda dus , wat je ook kan proberen (maar lastig is voor de plek waar het zit) is het weken in biotex , deze ontrekt het besmette wondvocht (en de ontsteking) uit je wondje .quote:Op maandag 29 mei 2006 12:51 schreef Evil-Cherry het volgende:
Zeezoutoplossing. Ideaal spul.
Nee, mafkees!!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:35 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Uhm... nou ik kan wel proberen m'n oor een beetje stuk te maken kijken of het helptWant er in knijpen of zo werkt niet
Yep, go see the doctor.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:36 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
gadverdamme als ik zo probeer dat gaatje uit te drukken.. wat niet gaat...
hoor ik KRAAK KRAAK KRAAK
ieeeeeh
Dan ga je dat uitzoeken.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:43 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Ik wil niet naar de dokterWant ik weet niet welke ik heb want ik was uitgeschreven of zo
Zo'n hard stukje? Ken ik.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:48 schreef Zwaffel het volgende:
ik heb 2 a 3 jaar geleden gaatjes laten schieten. Zijn weer dicht gegaan. Links is totaal niet pijnlijk,enkel rechts wel. En daar zit ook een bobbel in
Ja, zoiets doms zei de dokter ook bij mij.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:16 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Ik was bij die dokter en die zei zo van
o ontstoken
gewoon met rust laten. als het over 3 weken nog niet weg is kom je maar terug
Er komen geen lichaamssappen uit, het is alleen hard en pijnlijkquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:11 schreef vliegtuigje het volgende:
In weze wordt het ook afgeraden dat derde gaatje te laten schíeten, want je kan inderdaad al in het kraakbeen zitten. Ik heb zelf zo'n half jaar met een rare bobbel bovenin m'n oor rondgelopen, terwijl het niet eens ontstoken was.
Maar als het bij jou ontstoken is, gaat de bobbel daarna vast weg. Beterschap met je oor
Met je oor in een soda-badjequote:Op maandag 29 mei 2006 14:09 schreef Schubbekut het volgende:
[..]
Klopt , soda dus , wat je ook kan proberen (maar lastig is voor de plek waar het zit) is het weken in biotex , deze ontrekt het besmette wondvocht (en de ontsteking) uit je wondje .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |