abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38320941
Ik had zo een tweede en derde gaatje in m'n oor laten schieten.. Het tweede gaatje is helemaal mooi genezen maar het derde gaatje is na 2-3 maanden nog steeds pijnlijk en 1 of 2 weken is er een soort bobbel ontstaan

Uh.. gaat dat nog weg? Wat moet ik doen? Oorbelletje uit doen? Misschien hebben ze het in het kraakbeen geschoten want als ik het bewoog hoorde ik iets kraken

Ok. Help !
  maandag 29 mei 2006 @ 01:06:30 #2
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_38322207
Is vrij normaal hoor, gewoon een kleine ontsteking. Bij de drogist een flesje Sterilon kopen, oorbel er uit, op je oor en oorbel druppelen, oorbel er weer in.
Spoilers!
  maandag 29 mei 2006 @ 01:14:26 #3
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_38322366
Misschien een klein abcesje/pus?

En kraakbeen wordt continu door ons lichaam aangemaakt, dus dat komt wel weer goed.
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
pi_38329140
Nou.. Het is niet ontstoken of zo.. Dus zonder pus enz IEEH
maar wel zo groot als een euroccentje ong.
pi_38329148
Oorbel is er nu uit en smeer al heel vaak sterilon er op
pi_38329357
Je moet er niet te vaak sterilon op doen , sommige juweliers (of personen die de oorbel schieten) raden het juist af , omdat je het wondje vochtig houd komen er sneller bacteriën in en kan het sneller gaan zweren. Ik heb nu ook 2 weken een bobbeltje/puistje achtig iets achter mijn 3de oorpiercing , gaat vanzelf over .
Als het een zwerend abces is merk je dat vanzelf wel , door de helse pijn .

Bij mij ontsteken alle gaatjes die ik boven de 3 in mijn oor laat zetten , zelf denk ik dat mijn kraakbeen er gewoon niet tegen kan (ik heb een neuspiercing die ik eerst 3 weken heb laten ontsteken en zweren toen ging het vanzelf over).
Ik denk dat je het beste kan afwachten , piercing erin houden eens in de 3 dagen eruit halen en schoonmaken (met sterilon of nog beter gewone alcohol).
[=[_]=]
[+[_]::]
pi_38329803
Ja ik doe eens in de zoveel dagen sterilon er op..het doet niet superveel pijn maar is wel gevoelig.
pi_38330394
Zeezoutoplossing. Ideaal spul.
pi_38332553
quote:
Op maandag 29 mei 2006 12:51 schreef Evil-Cherry het volgende:
Zeezoutoplossing. Ideaal spul.
Klopt , soda dus , wat je ook kan proberen (maar lastig is voor de plek waar het zit) is het weken in biotex , deze ontrekt het besmette wondvocht (en de ontsteking) uit je wondje .
[=[_]=]
[+[_]::]
pi_38333330
Soda gebruik ik alleen bij dichte ontstekingen. Vind soda iets té pijnlijk voor open wonden. Plus dat zeezout ook helpt tegen irritaties, zwellingen, bulten, overactieve reacties, what ever. Ik zou voor zeezout gaan dus, niet voor soda.
pi_38390279
Heb er aan zitten friemelen met sterilon enz. en knopje er een dagje uit.. maar mn oor is zo dik nu dat 't knopje amper dicht gaat
pi_38390562
Bah, meis. Knopje er niet in doen voor het is genezen, je hebt nu echt een ontsteking.
Er zit duidelijk vocht in, kun je dat er voorzichtig 'uitdrukken', dus oorlel een beetje uitrekken en drukken met een schone vinger?
Anders toch maar ff naar je huisarts.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_38390631
Uhm... nou ik kan wel proberen m'n oor een beetje stuk te maken kijken of het helpt Want er in knijpen of zo werkt niet
pi_38390704
gadverdamme als ik zo probeer dat gaatje uit te drukken.. wat niet gaat...

hoor ik KRAAK KRAAK KRAAK

ieeeeeh
pi_38390806
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 22:35 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Uhm... nou ik kan wel proberen m'n oor een beetje stuk te maken kijken of het helpt Want er in knijpen of zo werkt niet
Nee, mafkees!!
Niet stuk maken en er al helemáal niet in knijpen, dan verspreid je het vocht en ben je nog verder van huis!

Met er tegenaan drukken bedoel ik met éen vinger, kijken of er dan vocht uit het gaatje ( ) komt, maar niks gaan forceren.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_38390807
Gewoon even naar de huisarts gaan, die weet er wellicht meer van als wij.
pi_38390865
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 22:36 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
gadverdamme als ik zo probeer dat gaatje uit te drukken.. wat niet gaat...

hoor ik KRAAK KRAAK KRAAK

ieeeeeh
Yep, go see the doctor.

Die heeft het zo voor elkaar, en met een beetje mazzel blijft het gaatje dan open. Sterkte!
pi_38391044
Ik wil niet naar de dokter Want ik weet niet welke ik heb want ik was uitgeschreven of zo
pi_38391069
En ik zo morgen bloedgeven gaat ook niet door dus
  dinsdag 30 mei 2006 @ 22:48:25 #20
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_38391332
ik heb 2 a 3 jaar geleden gaatjes laten schieten. Zijn weer dicht gegaan. Links is totaal niet pijnlijk,enkel rechts wel. En daar zit ook een bobbel in
pi_38391363
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 22:43 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Ik wil niet naar de dokter Want ik weet niet welke ik heb want ik was uitgeschreven of zo
Dan ga je dat uitzoeken.

En anders je oor twee keer per dag in een lauwwarm sodabadje hangen, dan rijpt het sneller en komt de rommel er hopelijk vanzelf uit.
In bed ofzo, op je kussen.
pi_38391443
Ok ik ga nu proberen m'n oor in een sodabadje te hangen
pi_38391487
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 22:48 schreef Zwaffel het volgende:
ik heb 2 a 3 jaar geleden gaatjes laten schieten. Zijn weer dicht gegaan. Links is totaal niet pijnlijk,enkel rechts wel. En daar zit ook een bobbel in
Zo'n hard stukje? Ken ik.

Maar vast niet zo groot als een eurocent. *ril*
pi_38391642
O het is vandaag zo groot als een 5 euro cent
pi_38393208
Oor in een bakje houden is niet zo een goed idee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')