ok dat is best kort. Maar zie je haar dan in die 2 dagen ook echt vaak. Want even een kwartiertje praten en dan 2 dagen elkaar niet zien en dan sex lijkt me niet echt realistischquote:Op zondag 28 mei 2006 22:57 schreef Paltos het volgende:
Pfff... gemiddeld.. Euhh... vanaf de eerste ontmoeting tot seks.. Hmm. Ik denk zo'n dag of twee.
Ah sorry, ik denk altijd dat ik in ONZ zit bij jouw topics.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:59 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ok dat is best kort. Maar zie je haar dan in die 2 dagen ook echt vaak. Want even een kwartiertje praten en dan 2 dagen elkaar niet zien en dan sex lijkt me niet echt realistisch
licht eraan of je der leuk leuk vind of neuk leukquote:Op zondag 28 mei 2006 22:56 schreef McCarthy het volgende:
wat is bij jullie zo'n beetje de gemiddelde tijd tussen het ontmoeten van een vrouw en het moment dat je voor de 1e keer sex met haar hebt?
Iets als een one night stand is maar een paar uur, amazing kort maar komt op zich wel voor. Maar wat is nou realistischer?
Kijken of er meer mensen zijn met hetzelfde probleem als hemquote:Op maandag 29 mei 2006 15:38 schreef nog.een.keer het volgende:
2 uur
Wat wil je nu doen met deze zeer interessante informatie?
En dan? Een clubje oprichten?quote:Op maandag 29 mei 2006 17:18 schreef Bluenet het volgende:
[..]
Kijken of er meer mensen zijn met hetzelfde probleem als hem![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |