Ik dacht dat jij Millwall wel vet vond en er met Den Bosch een alliantie mee wilde stichtenquote:Op zondag 13 augustus 2006 14:23 schreef DutchGooner het volgende:
Millwall stevent op deze manier recht op degradatie naar League Two af, thats the way I like it
quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:24 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij Millwall wel vet vond en er met Den Bosch een alliantie mee wilde stichten![]()
quote:Aston Villa have told Niall Quinn that he will get an answer on Kevin Phillips next week.
Quinn wants to bring Phillips back to the Stadium of Light and has asked Martin O'Neill, the new Villa boss, if he is prepared to let the striker go.
O'Neill, who took over at Villa Park two weeks ago, is taking stock of his players before he begins to shape his squad for the new season.
The Sunderland manager said: "We are led to believe from Aston Villa that we'll get a decision about Kevin's future on Monday. There could be a bit of movement, not in time for tomorrow's game, but we're working every so hard."
Meanwhile, another of Quinn's targets Andy Reid looks set to stay at Tottenham.
The Black Cats boss has revealed that his latest bid for the Republic of Ireland winger has been turned down by the north London club.
Quinn said: "I'll be quite honest, we put in an excessive bid for Andy Reid, we upped it a couple of times, and at this moment in time we're getting no joy from Spurs, so we've got to get on with it. We may have news on Monday about a similar type of player."
Quinn is scouring the transfer market in search of new players.
He said: "I won't just panic buy for the sake of it, I will only bring in players if they are better than those we already have here."
quote:Na zeperds wil Quinn geen coach meer zijn
23/8/2006 10:51
Niall Quinn hoopt heel snel een nieuwe coach aan te stellen bij Sunderland. De voorzitter had zichzelf aan het begin van dit seizoen verrassend benoemd als manager, en dat bleek een verkeerde zet.
Zo verloor de uit het Premiership gedegradeerde club de eerste vier competitieduels in het Championship, met de laatste plaats als gevolg. En dinsdag leed Quinn zijn vijfde nederlaag op rij, nota bene tegen Bury (2-0) in de League Cup. Bury is de puntloze hekkensluiter van de League Two, het vierde profniveau in Engeland.
'Ik had deze taak op me genomen omdat we niet de manager konden krijgen met de kwaliteiten die we wilden', legt Quinn uit op de website van Sunderland. 'Nu komen we er dicht bij in de buurt. We zijn een manager op het spoor. Ik kan nog niet zeggen wie, omdat er nog niets rond is.'
Maandag hoopt Quinn een nieuwe trainer op de bank te hebben zitten als The Black Cats West Bromwich Albion ontvangen. 'Ik denk dat ik waarschijnlijk niet meer de leiding zal hebben als we tegen West Brom spelen. Ik hoop in de komende dagen beter nieuws te hebben. En ik zal dan zo snel mogelijk terugkeren in mijn rol als voorzitter.'
Phillips gaat dus naar West Brom en niet naar Sunderland.quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:19 schreef spurs het volgende:
Zal Kevin Phillips Sunderland moeten gaan redden...
[..]
Welnee.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:30 schreef spurs het volgende:
Te hopen dat Sunderland er snel weer bovenop komt, toch wel een club die thuishoort in de top van de first division of gewoon in de PL.
haha lekkere vergelijking van een Heerenveen supporter. Welke clubs en waarom zouden die er meer recht op hebben?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:14 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Welnee.![]()
Zitten clubs in de first division die er meer recht op hebben dan Sunderland. Dat is meer een soort Cambuur.
Jij had het over de First Division(neem aan de huidige Championship). Nottingham speelt in League One.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:20 schreef MaxPower het volgende:
Ik ben bij Sunderland geweest en ik vond het helemaal niks. Da's eigenlijk mijn enige referentie.![]()
Maar goed, om toch even een club te noemen: Nottingham Forest.
In League 2 idd.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:08 schreef Erasmusch het volgende:
Leeds hoort er iig in.
Verliezen van Cheltenham, een omhoog gevallen Conference clubjequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:52 schreef DutchGooner het volgende:
Millwall gaat ook weer lekker vandaag
Dat Sunderland wordt dus een schopploeg.quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:12 schreef zjroentje het volgende:
Keane zou vandaag gepresenteerd worden in Sunderland.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |