quote:Op maandag 29 mei 2006 16:21 schreef jna het volgende:
http://www.mooidoel.nl/huntelaarbijat5.php
Alle doelpunten van Huntelaar voor Ajax.
Valt me nu wel extra op dat er veel ballen van rechts kwamen![]()
Zo staat het er Jasper dus weet niet hoe die gast erbij komt.quote:"Gabri: Transfer nog niet rond"
Gepubliceerd door: Eric Mertens
Gepubliceerd op: 29 mei 06 om 13:45 uur.
Gabri vertrekt het volgende seizoen definitief bij FC Barcelona, dit maakte de middenvelder bekend op een ingelaste persconferentie. Een komst naar Ajax lijkt het meest waarschijnlijke. "Ik heb nog geen definitief besluit genomen."
Bij Ajax zou hij worden de 27-jarige middenvelder herrenigd met Henk ten Cate, die de voorbije drie seizoenen assistent-trainer bij de Catalanen. Gabri kan transfervrij naar Amsterdam komen, waar hij met zijn routine de jonge spelers moet gaan begeleiden.
Gabri zou alweer de zesde versterking voor Ajax voor het komende seizoen. Eerder werden al Jaap Stam (AC Milan), Kenneth Perez (AZ), Dennis Gentenaar (Borussia Dortmund), George Ogararu (Steaua Boekarest) en Krohn-Dehli (RKC Waalwijk) binnengehaald.
Hahaha dat liedjequote:Op maandag 29 mei 2006 16:21 schreef jna het volgende:
http://www.mooidoel.nl/huntelaarbijat5.php
Alle doelpunten van Huntelaar voor Ajax.
Valt me nu wel extra op dat er veel ballen van rechts kwamen![]()
Het was echt een 845CI ....tenminste dat stond op die kar.. hij stond op de oudenoord links naast me bij het stoplicht.. blond wijfie naast hem en hij maar aan zijn nagels vreten. Ze zeiden geen woord tegen elkaar en ze hebben zeker 2 minuten voor rood gestaanquote:Op maandag 29 mei 2006 13:50 schreef BoNi het volgende:
[..]
Sneijder rijdt in een 6-serie, maar dat doet er niet zo veel toe.
Als daadwerkelijk Davids en Gabri of Landzaat op het middenveld komen te spelen zie ik Sneijder volgend seizoen echt opleven en definitief zijn doorbraak maken.
Tot nu toe vind ik hem nog steeds niet constant genoeg, maar ik hoop erop en verwacht dat dit volgend seizoen wel gaat gebeuren.
Ik ken wel de BMW 850, maar dat is zo'n oude achterstandswijkbakquote:Op maandag 29 mei 2006 18:01 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het was echt een 845CI ....tenminste dat stond op die kar.. hij stond op de oudenoord links naast me bij het stoplicht.. blond wijfie naast hem en hij maar aan zijn nagels vreten. Ze zeiden geen woord tegen elkaar en ze hebben zeker 2 minuten voor rood gestaan
Kan geen 8 serie terug vinden bij BWM op de site![]()
Nee deze was vrij nieuw op de afgerachte velgen naquote:Op maandag 29 mei 2006 18:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ken wel de BMW 850, maar dat is zo'n oude achterstandswijkbak. Daar zie ik Sneijder niet in rijden eigenlijk.
Kon je hier vinden moet je wel even zoeken in het archief want is al even geledenquote:Op maandag 29 mei 2006 15:47 schreef jna het volgende:
Weet iemand die site van dat Huntelaar liedje nog?
Die Huntelaaaaar, Huntelaar, Huuuuuntelaar. enz enz
Ja zoiets dan donker en met andere velgenquote:Op maandag 29 mei 2006 18:12 schreef twi het volgende:
Het zal wel een 645CI zijn geweest, die bestaat wel, i.t.t. de 845CI. De 6 en de 8 lijken bset op elkaar
[afbeelding]
idd, jong ned wordt toch niksquote:
Davids - Zidane - Gabri?quote:Chinese clubs hopen op Zinedine Zidane
29/5/2006 17:58
Zinedine Zidane heeft aangekondigd na het WK zijn carrière definitief te beëindigen. Toch menen Beijing Guo'an en Changchun Yatai kans te maken op de diensten van de Franse middenvelder.
De twee Chinese clubs hopen dat Zidane zijn afscheid uitstelt en in de Superliga komt spelen. 'Hij is in voor een nieuwe stap', weet een woordvoerder van Beijing Guo'an zelfs te melden.
De voorzitter van Changchun Yatai is bezig Zidane te benaderen. 'Het zou perfect zijn als de meester van de schijnbeweging ons zou komen versterken. Ons middenveld is namelijk niet zo goed', aldus Liu.
quote:Op maandag 29 mei 2006 20:15 schreef methodmich het volgende:
Dat Lindenbergh weg mag, verbaast me niet. Vreemdste aankoop van de laatste tien jaar. Maar wie gaat die man halen voor dat salaris?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |