En Cocu...quote:Op maandag 29 mei 2006 09:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Jullie hebben tenminste al een elftal staan. Wij hebben alleen Moens...
quote:Bijzondere ledenvergadering op maandag 29 mei a.s.
27 mei 2006 Onafhankelijke Fanclub Ajax
Aankomende maandagavond om 20.00 uur vindt er een bijzondere OFA Ledenvergadering plaats.
Middels de brief van 19 mei j.l. zijn alle OFA leden over deze bijzondere ledenvergadering geinformeerd.
Alle OFA leden zijn vanaf 19.30 uur welkom in het Supportershome.
Wees op tijd, want om 20.00 uur sluiten de deuren en is toegang niet meer mogelijk.
Het bestuur
Woensdag dus waarschijnlijk duidelijkheid.quote:Genk vraagt 8,5 miljoen voor Defour
Gepost op 29/05/2006 om 08u53 door Van der Planken A. (651 keer gelezen)
Racing Genk vraagt 8,5 miljoen euro voor Steven Defour. Dat meldt Het Laatste Nieuws. Ajax lijkt niet bereid dat bedrag te betalen.
Woensdag zitten Ajax en Genk opnieuw aan tafel om te praten over Defour. De speler zelf wil maar wat graag naar Amsterdam, maar Genk ligt voorlopig dwars. Voorzitter Jos Vaessen zou nu zelfs zo'n 8,5 miljoen euro vragen, veel meer dan de eerder vooropgestelde 6 miljoen. Ajax had al met dat laatste bedrag problemen, dus lijkt het weinig waarschijnlijk dat er woensdag al een akkoord komt.
Defour zelf heeft wel al een persoonlijk akkoord met Ajax. Toch liet hij weten de beruchte wet van '78 -waarbij een speler zijn eigen contract kan afkopen- zeker niet te gebruiken.
En toch is het een mogelijkheid, ik verwacht het ook niet, want ik denk toch ook dat Gabri in Spanje blijft.quote:Op maandag 29 mei 2006 09:42 schreef S-Two het volgende:
Vanmiddag de persconferentie van Gabri, ik ga er niet vanuit dat hij dan bekend maakt dat hij naar Ajax gaat.
Dat zal dan wel ook de bedoeling zijnquote:Op maandag 29 mei 2006 10:40 schreef Robar het volgende:
8,5, dat kostte Huntelaar zowat . .
Voor die prijs is er geen een club die hem wil kopen denk ik.
Tuurlijk snap ik dat de voorzitter of hem wil houden of de hoofdprijs wil pakken.quote:Op maandag 29 mei 2006 10:41 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat zal dan wel ook de bedoeling zijn
hehequote:Op maandag 29 mei 2006 10:49 schreef devv05 het volgende:
Laat hem even met Zlatan bellen, die weet wel hoe je dat soort situaties aan moet pakken.
gelukkigquote:Op maandag 29 mei 2006 11:26 schreef Cordoba32 het volgende:
[quoteBrands: 'Geen AZ'ers naar Ajax'
Geschreven door Pieter Ooms op zondag, 28 mei om 12:44
Marcel Brands, technisch directeur van AZ, laat in De Volkskrant weten dat Joris Mathijsen en Denny Landzaat niet naar Ajax zullen vertrekken. De Oranje-internationals worden genoemd in de hoofdstad, maar tot een overstap zal het niet komen.
"We zijn ook concurrenten, hè," aldus Brands. "Wij willen richting Ajax, en Ajax ziet ons niet graag komen. Maar je kunt AZ natuurlijk niet transformeren naar Amsterdam. Mathijsen is simpelweg niet te koop en Landzaat laten we niet naar Ajax gaan. Hij staat bij ons ook nadrukkelijk in het beeld voor volgend seizoen. Maar als hij gaat weten we hoe we moeten anticiperen."
Landzaat zelf is nog voorzichtig over uitspraken rond een transfer. "Ik heb vorig jaar al meegemaakt dat AZ erg moeilijk doet. Wat dat betreft wil ik dus ook heel voorzichtig zijn over wat er de komende maanden gaat gebeuren. Ik wil niet op de zaken vooruitlopen, ik ben heel voorzichtig," aldus Landzaat tegenover FC Update.
]
onder welke steen leef jijquote:
al gepost? tis ook niet bij te houden al die topicsquote:
gelukkigquote:Op maandag 29 mei 2006 11:26 schreef Cordoba32 het volgende:
[quoteBrands: 'Geen AZ'ers naar Ajax'
Geschreven door Pieter Ooms op zondag, 28 mei om 12:44
Marcel Brands, technisch directeur van AZ, laat in De Volkskrant weten dat Joris Mathijsen en Denny Landzaat niet naar Ajax zullen vertrekken. De Oranje-internationals worden genoemd in de hoofdstad, maar tot een overstap zal het niet komen.
"We zijn ook concurrenten, hè," aldus Brands. "Wij willen richting Ajax, en Ajax ziet ons niet graag komen. Maar je kunt AZ natuurlijk niet transformeren naar Amsterdam. Mathijsen is simpelweg niet te koop en Landzaat laten we niet naar Ajax gaan. Hij staat bij ons ook nadrukkelijk in het beeld voor volgend seizoen. Maar als hij gaat weten we hoe we moeten anticiperen."
Landzaat zelf is nog voorzichtig over uitspraken rond een transfer. "Ik heb vorig jaar al meegemaakt dat AZ erg moeilijk doet. Wat dat betreft wil ik dus ook heel voorzichtig zijn over wat er de komende maanden gaat gebeuren. Ik wil niet op de zaken vooruitlopen, ik ben heel voorzichtig," aldus Landzaat tegenover FC Update.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |