Dat komt toch vaker voor dat ruim een week eerder word geboren !quote:Op zondag 28 mei 2006 22:49 schreef fratsman het volgende:
Hij had op 6 juni geboren moeten worden! Dan was het tenminste nog een beetje leuk nieuws geweest...
6-6-6....quote:Op zondag 28 mei 2006 22:54 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat komt toch vaker voor dat ruim een week eerder word geboren !
Je bedoelt n.a.m het WK op 6 juni![]()
dat was wel vet geweest...quote:Op zondag 28 mei 2006 22:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan me voorstellen dat ze het met zo'n naam niet op 06-06-06 geboren hebben laten worden
Damian![]()
Maar proficiat hoor!
quote:
Zwangerschapsvergifitiging is hoge bloeddruk en zal zich meestal juist later in de zwangerschap voordoen (na de 24e week).quote:Op zondag 28 mei 2006 22:54 schreef amaranta het volgende:
Kun je aan het einde van een zwangerschap zwangerschapsvergiftiging oplopen dan?
En waarvan? Volgens mij at Silvie bijna niks...
Oké, ik snapte het al nietquote:
Hij had wel degelijk last hoor, zat wel gewoon op de bankquote:Op zondag 28 mei 2006 22:12 schreef Ole het volgende:
Ík dacht al , toen hij gister niet meespeelde en Marco met eeen vaag verhaal kwam..
Maar gefeliciteerd voor de verse ouders!
Zelfde gedachte......quote:Op zondag 28 mei 2006 22:54 schreef amaranta het volgende:
Kun je aan het einde van een zwangerschap zwangerschapsvergiftiging oplopen dan?
En waarvan? Volgens mij at Silvie bijna niks...
Bronquote:Een ziekte die zich tijdens je zwangerschap en vlak na de bevalling kan voordoen is zwangerschapsvergiftiging. Zwangerschapsvergiftiging, of een (te) hoge bloeddruk tijdens de zwangerschap, komt voor bij ongeveer 15%t van alle zwangere vrouwen.
Dat kon ook gewoon, want zondag 28 mei werd Damián pas gehaald. Wistie al een week of 8 ofzo.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij had wel degelijk last hoor, zat wel gewoon op de bank.
-edit: beetje laat zie ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |