Neen, verzendkosten zijn dan voor jou. Kom hem maar halen.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:11 schreef Weekender het volgende:
Hmmm, Eindhoven? Ik geef je er 50 euro voor inclusief verzendkosten! Graag versturen naar Apeldoorn.
Top, thnxquote:Op zondag 28 mei 2006 22:09 schreef amaranta het volgende:
Kleine fotos komt voor de bakker...
zou jij me hierover kunnen mailen??quote:Op zondag 28 mei 2006 21:54 schreef amaranta het volgende:
Mooi dressoir. Veel opbergruimte.
Exclusief vissenkom.
Lavalampen kunnen eventueel voor 5 euro per stuk weg.
¤ 50,00
[afbeelding]
[afbeelding]
Af te halen in Eindhoven, vis/kom zijn niet te koop.
Van de leenbakker.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:10 schreef opacohen het volgende:
Heb misschien wel interesse, moet even met mijn vriendin overleggen. Is het berken of beuken? Op de foto is het een beetje moeilijk te zien. Waar komt hij oorspronkelijk vandaan?
Als we hem willen hebben komen we hem snel halen!
Ik ga morgen op vakantie voor 2 weken.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:19 schreef sonyfreakje het volgende:
ow wacht denk dat ik wel 50 ken gaan bieden ff me viendin dadelijk vragen dus ff 50 euro onder voorbehoud en ja en hem volgende week ophalen
Hmm.. opzich wel gunstig dat hij berken is maar ik ben niet op zoek naar een geplakte kast, het zou wel makkelijk zijn als hij uit elkaar kan (3e verdieping, geen lift etc.) interesse is bij deze dus over.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Van de leenbakker.
Tzal wel berken zijn. Hij weegt in ieder miljoen kilo en hij is niet meer uit elkaar te halen omdat hij geplakt is.
als jij de verzondkosten voor je rekening neemt dan is opsturen geen probleem denk ikquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:44 schreef miss_bleu het volgende:
kan je die lavalampen opsturen of moeten die opgehaald worden?
en werken ze nog?
ja en het zijn een blauwe en een rodequote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:45 schreef miss_bleu het volgende:
ze werken nog wel?
2 voor 10 dus? dan kom ik ze in de eerste week van augustus ophalenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja en het zijn een blauwe en een rode
ik ook dus komt mooi uit. Mijn vriend woont in Oirschot dus die lampen zijn zo opgehaaldquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:45 schreef amaranta het volgende:
of je komt ze halen natuurlijk
maar ik ga morgen voor 2 weken op vakantie
ow das hier om t hoekkiequote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:47 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ik ook dus komt mooi uit. Mijn vriend woont in Oirschot dus die lampen zijn zo opgehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |