Maar die lag wel zwaar op de maag, en was volgens mij toch moelijk verteerbaarquote:Op zondag 28 mei 2006 22:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dus MC Hammer was ook eetbaar?
The horror. The horror.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:47 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
I love the smell of fresh napalm in the morning.
Volgens mij ben jij een enorme zeur wat eten betreft.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:49 schreef wonderer het volgende:
VIer kazen... dan zit er altijd eentje bij die niet te vreten is
Ja hoor, jij wel.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je mag een 2e profiel hebben op gay.nl toch?
Mijn buik, wat doe je?quote:Op zondag 28 mei 2006 22:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je mag een 2e profiel hebben op gay.nl toch?
Sweet Dreams Erikquote:Op zondag 28 mei 2006 23:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga te bed. Goede nacht.
Roti bahut achcha lage haiquote:Op zondag 28 mei 2006 22:44 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik eet roti met pepers en chili en alles.
Maar nooit meer een Chilidinges.
Nee hoor. Ik vind het jammer als er in een gerecht een ingredient zit dat ik niet lekker vind, maar ik eet het gewoon op. Er zijn maar weinig dingen die ik echt heel vies vind. Een bepaalde kaassoort die je vaak bij "vier kazen" dingen vindt, is daar een van.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:51 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een enorme zeur wat eten betreft.
waarschijnlijk die ene blauwschimmelquote:Op zondag 28 mei 2006 23:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vind het jammer als er in een gerecht een ingredient zit dat ik niet lekker vind, maar ik eet het gewoon op. Er zijn maar weinig dingen die ik echt heel vies vind. Een bepaalde kaassoort die je vaak bij "vier kazen" dingen vindt, is daar een van.
Wat is een boemboe?quote:Op zondag 28 mei 2006 23:09 schreef LuQas het volgende:
Roti
Ik at vanavond gebakken rijst met stukjes tofu, een boemboe, atjar en ui.
Yeah. Gatverdamme.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waarschijnlijk die ene blauwschimmel
over blauwschimmel gesproken
hoe zou het met ang3l gaan nu?
![]()
ieuw ben jij ook al zo'n engerd?quote:Op zondag 28 mei 2006 23:09 schreef LuQas het volgende:
Roti
Ik denk dat XMN8R wel een en ander op de Spy Cam aan het volgen isquote:Op zondag 28 mei 2006 23:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waarschijnlijk die ene blauwschimmel
over blauwschimmel gesproken
hoe zou het met ang3l gaan nu?
![]()
Ik ga het vragen aan de dwergjes bij de toko.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:16 schreef LuQas het volgende:
[..]
Boemboe is een Indonesische kruidenpasta, je wordt er gelukkig van.
non consumis carnumquote:Op zondag 28 mei 2006 23:09 schreef LuQas het volgende:
Roti
Wat voor engerd, theatermama?quote:
Je boodschap komt over, denk ik.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:18 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
non consumis carnum(ja, mn latijn is niet meer zo goed
) ?
![]()
nee die nietquote:Op zondag 28 mei 2006 23:18 schreef LuQas het volgende:
[..]
Wat voor engerd, theatermama?
Vind jij gekleurde medelanders enge mensen, theatermama?
Waarom dan?quote:Op zondag 28 mei 2006 23:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee die niet
vegetariers dat zijn enge mensen
Waarom?quote:Op zondag 28 mei 2006 23:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee die niet
vegetariers dat zijn enge mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |