de mannen op fok doen me idd af en toe de hoop bijna opgevenquote:
Ik voelde me weer gesterkt in mijn mannelijkheid toen ik dit las als "uitslapen na de sex"quote:Op zondag 28 mei 2006 20:40 schreef muhammad_ali het volgende:
Zondag is met uitstek de dag voor sex na het uitslapen![]()
Klopt, maar ook voor vertraging met de NS. Heb er potverdriedubbeltjes vier en een half uur over gedaan om thuis te komenquote:Op zondag 28 mei 2006 20:40 schreef muhammad_ali het volgende:
Zondag is met uitstek de dag voor sex na het uitslapen![]()
ik ben er nu 2 en half en wil al iemand dood makenquote:Op zondag 28 mei 2006 20:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
Vier dagen bij m'n ouders hebben me scherp gemaakt..
Lief doch duidelijk zijn? Of helpt dat niet?quote:Op zondag 28 mei 2006 20:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik niet
mama snapt niet dat ze zich niet meer met mij moet bemoeien
aangezien ik al 2 jaar het huis uit ben
ja maar... ja maarquote:Op zondag 28 mei 2006 20:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
de mannen op fok doen me idd af en toe de hoop bijna opgeven
Ja, dan ligt het niet echt aan de mannen op Fok! dat ze bij je uit de buurt blijven. Dat is gewoon zelfbescherming.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ben er nu 2 en half en wil al iemand dood maken
Don't flatter yourself, ik las het namelijk de eerste keer ook zo.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik voelde me weer gesterkt in mijn mannelijkheid toen ik dit las als "uitslapen na de sex".
Genoeg. Heb er ééntje gehad en daar kwam ik al handen te kort bij . . .quote:Op zondag 28 mei 2006 20:37 schreef Burdie het volgende:
Alsof jij daar iets van weet.
quote:Op zondag 28 mei 2006 20:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
Klopt, maar ook voor vertraging met de NS. Heb er potverdriedubbeltjes vier en een half uur over gedaan om thuis te komen.
Je moet niks. Je kan ook weer naar je eigen huisje gaan hequote:Op zondag 28 mei 2006 20:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ben er nu 2 en half en wil al iemand dood maken
en ik moet nog tot en met woensdag
En zeven jaar later nog. Geeft verder niks...quote:Op zondag 28 mei 2006 20:41 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Genoeg. Heb er ééntje gehad en daar kwam ik al handen te kort bij . . .![]()
![]()
![]()
jawel! voor een half uurquote:Op zondag 28 mei 2006 20:41 schreef Aarti het volgende:
[..]
Lief doch duidelijk zijn? Of helpt dat niet?
Werkzaamheden.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
das niet zo kort ... was er een ongeluk?
Ik voel me dan ook gesterkt in jouw mannelijke kantquote:Op zondag 28 mei 2006 20:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
Don't flatter yourself, ik las het namelijk de eerste keer ook zo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |