quote:Op zondag 28 mei 2006 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb ook nog kaartjes van NS in de collectie met scheurrandjes. En een kaartje uit een "buikorgel" van een conduc op een DE2
buikorgel?quote:Op zondag 28 mei 2006 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb ook nog kaartjes van NS in de collectie met scheurrandjes. En een kaartje uit een "buikorgel" van een conduc op een DE2
Links onder volgens mij...quote:
ik poets jou wel danquote:Op zondag 28 mei 2006 19:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, die ontweek ik.
Ik laat liever poetsen
.
Mooi, dat was broodnodig. Nu komen op het journaal trouwens alle trieste persoonlijke verhalen. Ik ben nu toch wel bang dat ik vandaag of morgen een bekende voorbij zie komen.quote:De regering van Indonesië heeft zondag de noodtoestand uitgeroepen. Vice-president Jusuf Kalla verklaarde na een zitting van het kabinet dat de toestand geldt voor een periode van drie maanden. De noodtoestand moet het mogelijk maken om sneller en efficiënter hulp te bieden aan de tienduizenden ontheemden. Kalla zei dat de volledige wederopbouw van het getroffen gebied binnen een jaar afgerond moet zijn.
Ja, was een gratis soort default kaartje met allemaal nullen... maar toch, leuk voor de collectiequote:
Tot het blinkt, ik heb al gezegd dat ik veeleisend benquote:
aah, op die manier.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, was een gratis soort default kaartje met allemaal nullen... maar toch, leuk voor de collectie
een keer zwartgereden? (linksboven..)quote:
Een écht kaartje, waar gewoon nog een gaatje in geknipt werdquote:Op zondag 28 mei 2006 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, was een gratis soort default kaartje met allemaal nullen... maar toch, leuk voor de collectie
gewoon goed vochtig, dan blinkt het al snelquote:Op zondag 28 mei 2006 20:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Tot het blinkt, ik heb al gezegd dat ik veeleisend ben.
nee, sommige kaartjes hebik gewoon gevondenquote:
okquote:Op zondag 28 mei 2006 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee, sommige kaartjes hebik gewoon gevonden
achteraan sluitenquote:
we?quote:Op zondag 28 mei 2006 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
achteraan sluitenwe poetsen eerst Es even glimmend
quote:Op zondag 28 mei 2006 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
achteraan sluitenwe poetsen eerst Es even glimmend
fotoquote:
die is niet liefquote:Op zondag 28 mei 2006 20:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dra-ma-tisch! Met een zak erover zal niemand 't merken hoor![]()
Dat moet geen probleem zijn danquote:Op zondag 28 mei 2006 20:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
gewoon goed vochtig, dan blinkt het al snel
damn!quote:Op zondag 28 mei 2006 20:18 schreef indahnesia.com het volgende:
Wah, vuile oplichters! een ticket vanaf Jakarta naar Yogyakarta (voor dinsdag) kost nu soms al 100 euro, terwijl dat normaal zo'n 40 euro is. Gelukkig ben ik zo eigenwijs om ruim tevoren alles te regelen, dus heb ik mijn ticket al betaald
dat zullen we wel zienquote:
dat is dan jouw schuldquote:
maak anders even een fotoquote:Op zondag 28 mei 2006 20:22 schreef liefie_ het volgende:
pfew er is niks te zien in de spiegel
ik zie vast (pukkel)spoken
Smerige kutpaupersquote:Op zondag 28 mei 2006 20:18 schreef indahnesia.com het volgende:
Wah, vuile oplichters! een ticket vanaf Jakarta naar Yogyakarta (voor dinsdag) kost nu soms al 100 euro, terwijl dat normaal zo'n 40 euro is. Gelukkig ben ik zo eigenwijs om ruim tevoren alles te regelen, dus heb ik mijn ticket al betaald
maar goed dat NS dat nog niet doorheeftquote:Op zondag 28 mei 2006 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Smerige kutpaupers
als er treinen kunnen rijden, rij dan ook gewoon de normale dienstregeling jahdie prijzen gaan natuurlijk omhoog omdat er ineens veel vraag is. Smerige kutmoslims
ik heb gister al gezegd: geen cam of iets dergelijks hierquote:
psst.. die zakquote:Op zondag 28 mei 2006 20:22 schreef liefie_ het volgende:
pfew er is niks te zien in de spiegel
ik zie vast (pukkel)spoken
ohjaquote:Op zondag 28 mei 2006 20:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb gister al gezegd: geen cam of iets dergelijks hier
Zal ik je blij makenquote:
Nah, het is het het staatsbedrijf dat meer vraagt hoor, maar wel mensen die in de vroege ochtend als de kaartjes vrijkomen (7 dagen voor vertrek) alles opkopen en doorverkopen. Maar ja, cultuurtje he.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Smerige kutpaupers
als er treinen kunnen rijden, rij dan ook gewoon de normale dienstregeling jahdie prijzen gaan natuurlijk omhoog omdat er ineens veel vraag is. Smerige kutmoslims
dat zijn kinderen Esquote:Op zondag 28 mei 2006 20:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Zal ik je blij maken. Die blijven gewoon komen, pukkels...
![]()
Alweer... Het zit je ook niet mee hèquote:
ik heb ze gelukkig zeldenquote:Op zondag 28 mei 2006 20:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Zal ik je blij maken. Die blijven gewoon komen, pukkels...
Daar groei je niet overheen
.
Hier niet, ik heb hartstikke mooie knopen in mijn eileidersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |