abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38831252
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:49 schreef amornl87 het volgende:

[..]

?
Waarschijnlijk zoiets als lichtelijke arrogantie

Brutal. Fucking. Metal.
pi_38831255
Je arrogantie..
pi_38831326
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:49 schreef Beroepsgokker het volgende:
Je arrogantie..
ben nu ook in een slechte bui, had ik beter kunnen negeren die gedachte of voor mezelf houden eigenlijk ...
dreamfullfiller/ stylemaker/ modeldater/ storyteller/ big threat to a lot of you haters
pi_38832129
Ik ben blij met mezelf. Ik barst van het zelfvertrouwen (vaak teveel waardoor het arrogant overkomt), ik beschouw mezelf als een sterk persoon enzovoorts.

Waar ik niet blij mee ben is mijn grilligheid, ik ben niet attent genoeg en ik zou wel wat socialer en minder tactloos willen zijn. Ik werk daar niet echt aan, ik ga er vanuit dat ik gaandeweg dingen leer (zeker als ik het vergelijk met een aantal jaar geleden) en daar waar dingen wel problematisch worden, ren ik wel eens weg als ik op dat moment bezig ben met andere zaken. Vervolgens komt me dat jaren later achtervolgen maar hee, dan dealen we er dan mee. Ik heb dus regelmatig perioden van zelfreflectie waarin ik mezelf met van alles en nog wat confronteer. Ook vaak over te lezen op Fok!
pi_38832347
In mijn belevingswereld, "leer" ik ook niks, ik let gewoon op en de dingen komen naar me toe, als ik daar "zin" in heb, dan "leer" ik wel iets, ik vind dat ik ook niks hoef te leren. Zelfde als met werken, later als ik een full-time baan heb, ga ik ook niet "werken", ik ga gewoon daarheen en ga het doen omdat ik het wil en omdat het geld verdient.
dreamfullfiller/ stylemaker/ modeldater/ storyteller/ big threat to a lot of you haters
pi_38832380
Ik ben heel blij met mezelf. Af en toe wat teveel piekeren en teveel plannen, maar voor de rest een tof wijf .
pi_38832448
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 23:11 schreef amornl87 het volgende:
In mijn belevingswereld, "leer" ik ook niks, ik let gewoon op en de dingen komen naar me toe, als ik daar "zin" in heb, dan "leer" ik wel iets, ik vind dat ik ook niks hoef te leren. Zelfde als met werken, later als ik een full-time baan heb, ga ik ook niet "werken", ik ga gewoon daarheen en ga het doen omdat ik het wil en omdat het geld verdient.
Ik wil niet lullig maar dan heet dat toch werken? Of ben je aan het puberen? Niets mis mee trouwens!
pi_38833205
Ik ben teminste niet gierig.
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
pi_38833275
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 23:31 schreef Jett het volgende:
Ik ben teminste niet gierig.
Nou, ik vind de hoeveelheid info die je nu deelt niet echt overweldigend
pi_38835844
Ik ben niet bepaald tevreden met mezelf.. Ik zie ook meer negatieve dan positieve punten.. Bijv:
- Ik heb volgens mij geen 'echte' kwaliteiten/heb niet echt dingen waar ik goed in ben
- Ik kom soms nogal (onbedoeld) bot over
- Ik zit vol lullige opmerkingen
- Ik ben ongeduldig
- Ik kom veel te nonchalant over naar mensen toe
Mijn positieve punten..tsja....
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_38836833
Mijn goede kant: Mijn uiterlijk is best okay
Mijn slechte kant: Mijn innerlijk

En nou niet vragen waarom mijn innerlijk mis is want dan zeik ik je genadeloos af!
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
pi_38836975
Soms wel, soms niet.
Soms zou ik willen dat ik een vriendelijk en spontaan persoon was. Soms vind ik het wel best de manier waarop ik kan doen. Ik kan bijvoorbeeld echt heel erg zeuren. Maar kan daarentegen ook ontzettend nonchalant en ongevoelig zijn. Ik ben erg bot, en ben niet bepaald tactisch naar mensen toe. Dit zorgt regelmatig voor aanvaringen met mensen. Daarbij snapt bijna niemand mijn sarcastische humor wat ook nogal voor botsingen zorgt.

Maar gelukkig weet ik van mezelf dat ik ook best wel begripvol kan zijn. Belangstellend ben naar andere mensen toe. Open en eerlijk ben over gevoelens. En gewoon zo nu en dan ook wel een leuk persoon ben in de omgang.

Iedereen heeft zo zijn positieve en negatieve eigenschappen. En het is vaak gemakkelijker om jezelf af te breken dan om jezelf aan te prijzen.
pi_45487002
quote:
Op zondag 28 mei 2006 18:47 schreef MiekeMuis het volgende:
ben je blij met jezelf in de zin innerlijk(dus onderwerp uiterlijk weg) ? zo niet, werk je aan jezelf? en waar ben je nou echt niet blij mee?
Nee. Ik doe veel te veel denken, en plannen, m'n geluk is afhankelijk van mijn omgeving. En dat is harstikke fout. Maar ik krijg het NOG niet voor elkaar om het op de goede manier te doen. Kortom Ik ben niet tevreden met MIJ, MEZELF, M'N INNERLIJK.
Ik zie nu een therapeute, en ben sinds vandaag met bachbloesems bezig, om een beetje steun te krijgen om de sprong in het onbekende maken, het denken ( de strohalm ellende waar ik me maar toe aan vastklamp omdat ik die ken ) los te laten om over te gaan naar doen, en ervaren ( het onbekende )
Nu durf ik die nog niet te maken, ik zit zo vast aan die slachtofferrol, die ik zo perfect speel :/
  donderdag 18 januari 2007 @ 21:29:22 #89
157960 Okeuj
Ich habe es nicht gewusst
pi_45488945
Afgelopen paar jaar aantal erge dingen meegemaakt maar heb me er altijd snel en goed uit kunnen werken. Ik ben heel positief ingesteld en daar heb ik al heel veel aan gehad
Nee echt niet.
pi_45489624
Ik ben blij met mezelf, zit goed in me vel en ben gelukkig! Wat ik wel is zou willen veranderen is dat ik soms wat ongeduldig ben en absoluut niet consequent (vooral met mijn sport en school) Ook werkt dat ongeduld me in de sport wel eens tegen...
pi_45499302
Ik ben minder blij met mijn jaloerzie. Soms neemt het toch de overhand en dan baal ik weer van mezelf. Er zijn wel meer dingen waar ik minder blij mee ben, maar die zijn wat lastig uit te leggen. Ik ben wel blij met het geduld wat ik voor/bij anderen kan hebben.
O+ 11-06-2009 O+
pi_45499422
Ik word steeds blijer met mijzelf.
De periode 1989-99 is de zwartste uit mijn leven,een van behandeld worden als een slaaf op het werk,gebrek aan sociaal leven en betaald worden als een zwerver.
Daarna ging het gelukkig voorspoediger,andere baan,ging 4x zoveel verdienen (kun je nagaan hoeveel het eerst was ),sociaal moest en moet ik nog ontzettend veel leren (hoe je te gedragen in volwassen bijeenkomsten of feesten) en toen kwam het aan mijzelf werken.

Mijn beste eigenschappen zijn empathie,goed kunnen luisteren (omdat ik zeer weinig over mijzelf praat UIT MIJZELF),vriendelijkheid,flexibiliteit,en doorzettingsvermogen.

[ Bericht 1% gewijzigd door dborhem op 19-01-2007 10:11:39 ]
pi_45499461
[

[ Bericht 100% gewijzigd door dborhem op 19-01-2007 10:10:23 ]
pi_45499482
pi_45501024
Ik vind mij de leukste persoon die er is, en ik heb een relatie met de op 1 na leukste persoon die er is.

Is wel erg close hoor
pi_45501680
Over 't algemeen wel.. Ben wel blij met mezelf

Meer discipline zou alleen wel ERG welkom zijn.. Want op deze manier berijk ik niks in 't leven
pi_45503006
Sinds een tijdje ben ik echt blij met mezelf.
Ik heb van mezelf leren houden en accepteren zoals ik ben
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_45503267
Blij zijn met jezelf, wat een kull zeg
pi_45503808
Dingen die ik niet leuk vind aan mezelf:
- Geen geduld. Als ik iets wil, dan wil ik het meteen en wil ik er alles aan doen om het zo snel mogelijk in mijn bezit te hebben.
- Overdrijven. Voornamelijk over andermans gedachtes. Als ik ruzie/woordenwisseling heb met mensen denk ik altijd dat zij na die ruzie zo slecht mogelijk over mij denken, of ga ik altijd van het slechtste uit.. (relatie voorbij, vriendschap weg etc)

Dingen die ik leuk vind aan mezelf:
- Zelfvertrouwen. Met name sinds ik op fitness zit ga ik mezelf steeds beter voelen en loop ik vaker met mijn kin omhoog dan dat ik naar mn schoenen staar..
- Goed hart. Op de middelbare school zocht ik altijd de meest eenzame jongens/meisjes op die altijd alleen zaten en sloot daar dan vriendschap mee, en kwam voor ze op als ze werden gepest. Ik vond het altijd zo zielig als ze altijd alleen zaten.
- Nooit lang boos. Ruzies ben ik binnen 5 minuten weer vergeten, ik kan nooit lang boos zijn op mensen en dit vind ik wel een goede eigenschap. Even jezelf uitlaten over wat je dwars zit, en dan is het weer goed...
pi_45505058
Tevreden over: mijn wilskracht en vooruitgang afgelopen tijd wat betreft mn niet-tevreden-punten Ben ook blij met dat ik best wel spontaan ben, sociaal en ik me ergens 100% voor kan in zetten. Als ik iets wil bereiken heb ik echt de kracht en motivatie om me daar helemaal voor te geven
Niet tevreden over: piekergedrag, onzekerheid, negativiteit wat met heel veel dingen samen hangt... (wordt aan gewerkt zeg maar)
je moet eerst durven voor je iets doet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')