abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 mei 2006 @ 19:52:30 #51
3038 Emel
realist
pi_38382733
ja ik ben blij met mezelf. Absoluut!
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_38480853
Lijkt op mn topic Leven (ver)beteren.
Maare, ik ben dus niet tevreden met mezelf. Ik zie bij mezelf geen talenten, ik mis bepaalde sociale vaardigheden en ik denk teveel na over hoe ik overkom.
Ik ben eraan bezig mezelf te verbeteren. Tot dusver gaat dit aardig goed, wel leuke uitdaging moet ik zeggen.
pi_38481463
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 17:26 schreef vencodark het volgende:
Lijkt op mn topic Leven (ver)beteren.
Maare, ik ben dus niet tevreden met mezelf. Ik zie bij mezelf geen talenten, ik mis bepaalde sociale vaardigheden en ik denk teveel na over hoe ik overkom.
Ik ben eraan bezig mezelf te verbeteren. Tot dusver gaat dit aardig goed, wel leuke uitdaging moet ik zeggen.
En je studeert? Nou lekker, daar gaan de belastingcenten
pi_38482169
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 17:50 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

En je studeert? Nou lekker, daar gaan de belastingcenten
Ok, ok, ik formuleer het anders: Ik ben niet ergens echt heel goed in. Studeren doe je om nog iets te leren, niet omdat je alles al kan.
Wees dus maar niet bang om je belastingcenten.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 18:43:47 #55
85967 Miss_kausalaya
cogito ergo sum
pi_38482829
jaa ergens ben ik wel blij met mezelf, maar er zijn van die kleine dingetjes.. waar ik echt wel aan werk, alleen als dat er al vanaf jongs af aan in zit, is dat nog best wel beetje moeilijk om dat er weer uit tekrijgen, bijvoorbeeld.. ben echt heel erg chaotisch .. en als ik bijv heb afgesproken met iemand.. en die komt niet opdagen, dan sta ik zo een uur te wachten, en dan denk ik .. als ik nu weg ga misschien is hij wel onderweg, want hij neemt tel. niet op .. (omdat hij op de brommer zit) en zo blijf ik dan echt fucking lang wachten ..en uiteindelijk was meneer dan de afspraak vergeten.. en dan pas heb ik zoiets ,sodemieter maar een end op.... Normaal wacht iemand hooguit kwartiertje 20 minuten ,en als diegene dan niet komt, dan ga je weg ...
En in me studie merk ik vaak, ik begin ergens aan, tijdje is het leuk, en daarna steeds minder, en op gegeve moment kom ik helemaal niet meer... ( heb wel mijn diplomas allemaal gehaald hoor :p)
Maarja ooit komt et wel goed..
***geloof in je dromen,en onthoud : ze kunnen alles van je afpakken behalve wat je gelooft***
  vrijdag 2 juni 2006 @ 18:45:31 #56
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_38482870
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 18:19 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ok, ok, ik formuleer het anders: Ik ben niet ergens echt heel goed in. Studeren doe je om nog iets te leren, niet omdat je alles al kan.
Je zult moeten kunnen inleven, doorgronden, toepassen.

Met informatie opnemen alleen kom je helemaal nergens. Nou ja, wel dus... maar het zou niet moeten

Je komt er vanzelf wel achter waar je sterke punten liggen
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_38482967
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 18:19 schreef vencodark het volgende:

[..]

Hehe, ik pest je maar een beetje, ik betaal geeneens belasting op dit moment.
pi_38497706
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 18:49 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Jij eet niet, drinkt niet, etc?
  zaterdag 3 juni 2006 @ 12:56:45 #59
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_38501152
Yup. Bijzonder blij met mezelf om uiteenlopende redenen.

"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_38503151
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 18:49 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Ooh, dan is het goed, soms hap ik een beetje.
  zaterdag 3 juni 2006 @ 14:47:32 #61
67037 xNightElf
wat de fok?!
pi_38503658
quote:
Op zondag 28 mei 2006 20:06 schreef poepeneesje het volgende:
In grote lijnen vind ik dat ik goed in elkaar zit, natuurlijk zijn er altijd dingen die ik verbeteren kan. Owja en vaker nee leren/durven te zeggen .
^
i wont lose this time..
  zaterdag 3 juni 2006 @ 14:53:42 #62
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_38503782
Ik was al blij met mezelf, maar nu ik net naar de kapper ben geweest ben ik nóg blijer met mezelf.

Ik wou niet gaan stappen vanavond, maar ik gun de wereld mezelf. Dus toch maar wel.

Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_38560738
Ik ben inderdaad aardig te vreden met mijzelf; natuurlijk altijd wel puntjes die ik zou willen verbeteren maar dat zijn er maar een paar kleine...

(y)
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  maandag 5 juni 2006 @ 16:27:19 #64
142371 Noisekick
Kitty coke
pi_38561789
Ik ben erg tevreden met mezelf , daarom kan ik nogal fel uit de hoek komen als mensen mijn kant op lopen te bitchen, uit eigen onvrede...
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_38561939
Het had veel beter gekund.
pi_38562533
Het had bij mij ook veel beter gekund..
Ik kan echt heel egoïstisch zijn,
en grof,
en materialistisch,
en jaloers,
(het erge is dat ik dat altijd pas achteraf besef)
maar zelf kan ik dan helemaal niks verdragen, zo snel op men tenen getrapt.. Het is bij mij te vaak nemen maar niks geven
Probeer eraan te werken, maar lukt niet
heb een rotkaraktertje
  maandag 5 juni 2006 @ 16:52:33 #67
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_38562561
Nee ik ben een klootzak vervelend brutaal en eigenwijs
  vrijdag 9 juni 2006 @ 16:10:42 #68
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_38697185
Hmm...
Heb wel wat minnen waar ik aan kan/ben/moet gaan werken..

*Egoistisch (volgens moeder )
*Grof.
*Flapuit.
*Soms nogal ongeduldig.
*Emotieloos (volgens moeder )
*Pieker/ overdenk soms vrij veel (tot malen aan toe)
*Te terughoudend bij iemand van het andere geslacht/ bang om op m'n muil te gaan.

Raar is alleen wel dat ik de "relatie mij" soms net een wijf vind
* Veel smsen naar een persoon (wat ik dan leuk vind/ wat mee heb).
* Onzeker gevoel, mocht het persoon niet rap genoeg terug smsen (wat dus ongeduldig is )
* Enigzins wel bevestigingen van de andere persoon nodig heb (:{)
En kan kwaad worden om het zinnetje "Ik snap niet dat jij nog niemand hebt" en "Jij schiet niet over" > Zijn dat de opstekers voor iemand die een verstokt vrijgezel is?

Al met al lekker tegenstrijdig
Scheelt dat ik mijzelf ook nog wel de nodige goede kwaliteiten toe reken, anders was ik naar de Gamma gegaan om het probleem op te lossen
pi_38711631
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 16:10 schreef Keltie het volgende:
Hmm...

*Grof.
*Flapuit.
*Soms nogal ongeduldig.
*Te terughoudend bij iemand van het andere geslacht/ bang om op m'n muil te gaan.

* Onzeker gevoel, mocht het persoon niet rap genoeg terug smsen (wat dus ongeduldig is )
En kan kwaad worden om het zinnetje "Ik snap niet dat jij nog niemand hebt" en "Jij schiet niet over" > Zijn dat de opstekers voor iemand die een verstokt vrijgezel is?

Scheelt dat ik mijzelf ook nog wel de nodige goede kwaliteiten toe reken, anders was ik naar de Gamma gegaan om het probleem op te lossen
Dat dikgedrukte ej, dat ben ik precies. Ik heb zelfs een topicje over deze dingen ivm onzekerheid met mn vriend. . Wel toevallig dat jij het hier precies zo zet.
pi_38712141
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 16:10 schreef Keltie het volgende:
Hmm...

*Grof.
*Flapuit.
*Soms nogal ongeduldig.

evenbeeld
  zaterdag 10 juni 2006 @ 00:48:33 #71
150246 Mickje
2SenSitive
pi_38712816
ben over het algemeen erg blij met mezelf, Maar af en toe haat ik het dat ik terughoudend/faalangstig ben. Wat ik wel goed van mezelf vind, dat ik al zeg ik het zelf heel goed te vertrouwen ben. Maar er zijn mensen die me dan op mijn geweten proberen uit te spelen...
pi_38830937
Ik heb voorzover ik weet geen "slechte" eigenschappen meer, in een neutrale situatie dan. Als ik niet lekker in me vel zit, dan wel. Punt bij mij is dat ik zoveel goede eigenschappen heb, dat ik dr problemen mee krijg. Mensen willen me soms niet serieus nemen, weinig mensen die mij begrijpen, mensen die me niks gunnen. Het is erg vervelend! Ik ben ook vaak arrogant(want ik vind mezelf "te" belangrijk).
dreamfullfiller/ stylemaker/ modeldater/ storyteller/ big threat to a lot of you haters
pi_38831083
Ik ben blij met mezelf. Heb heel lang echt last gehad van m'n ADHD, maar dat kan ik nu controleren. Ook ben ik eerlijk tegenover anderen en probeer ik m'n vrienden en kennissen zoveel mogelijk te helpen met de problemen die zij hebben. Ook zijn veel mensen blij met mij omdat ik betrouwbaar ben.

Wat ik niet fijn aan mezelf vind is dat ik soms echt té onzeker ben in wat ik doe.. maar ik ben toch blij met mezelf
Brutal. Fucking. Metal.
pi_38831148
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:43 schreef amornl87 het volgende:
Ik heb voorzover ik weet geen "slechte" eigenschappen meer, in een neutrale situatie dan. Als ik niet lekker in me vel zit, dan wel. Punt bij mij is dat ik zoveel goede eigenschappen heb, dat ik dr problemen mee krijg. , Mensen willen me soms niet serieus nemen, weinig mensen die mij begrijpen, mensen die me niks gunnen. Het is erg vervelend!
Ik weet er wel 1 hoor..
pi_38831221
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:47 schreef Beroepsgokker het volgende:

[..]

Ik weet er wel 1 hoor..
?
dreamfullfiller/ stylemaker/ modeldater/ storyteller/ big threat to a lot of you haters
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')