Een dunne pvc-buis is beter. Dit wapen is overigens bij de wet verboden, evenals zelfgemaakte bogen en katapults. Voor het gammele propjesschietding van de TS zal deze wet wel niet gelden.quote:Op zondag 28 mei 2006 19:32 schreef Lixi het volgende:
[..]
Um, je kan ook een wc rolletje pakken en daar een ballon aan vastplakken (eventueel het rolletje wat korter maken) en dan maiskorrels wegschieten. Ook heel effectief![]()
Gammel?quote:Op zondag 28 mei 2006 20:38 schreef LSS het volgende:
[..]
Een dunne pvc-buis is beter. Dit wapen is overigens bij de wet verboden, evenals zelfgemaakte bogen en katapults. Voor het gammele propjesschietding van de TS zal deze wet wel niet gelden.
Nog maar een keer proberen om dat ding te maken.quote:
quote:Op zondag 28 mei 2006 21:40 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Nog maar een keer proberen om dat ding te maken.
Juist ja, maar die erwtenschieter is wel erg leuk. Net zoals een pvcbuis, papieren pijltjes vouwen en hopa kijken hoe hard je iemand aan het schrikken krijgt. It brings back memorys..quote:Op zondag 28 mei 2006 19:36 schreef Nashje het volgende:
Wapens zijn voor mietjes. Echte mannen gebruiken gewoon hun vuist.
Klaar.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:40 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Nog maar een keer proberen om dat ding te maken.
Nou.. deel het met de wereld.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:53 schreef Wouser het volgende:
Ik heb ook een schietpen maar die is denk ik toch wel wat beter als deze hier... heb je 3penne voor nodig... 2bic penne en nog zo'n andere pen weet niet welk merk da is wordt namelijk voor allerlei dinge gebruikt enzo...
quote:Op zondag 28 mei 2006 21:48 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik heb er een gemaakt hijs tof
Goed zo!quote:
Nuttige kick.quote:
Dat was de kick nietquote:
oepsquote:Op woensdag 30 september 2009 13:55 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat was de kick nietDie was slechter.
Omdat AIDS.quote:
quote:Op zondag 28 mei 2006 18:18 schreef -skippybal- het volgende:
Er is zelfs een Wiki van![]()
[..]